İhale No | 2025/132075 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ELEKTRONİK SİSTEMLER MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İstanbul |
İşin İli | İstanbul |
Yayın Tarihi | 14 Şubat 2025 |
İhale Tarihi | 10 Mart 2025 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ELEKTRONİK SİSTEMLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
2025 Yılı Alo 110 İtfaiye Komuta Merkezi Ve Müfreze Santralleri Bakım Onarım Ve Malzeme
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/132075 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ELEKTRONİK SİSTEMLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Hacıahmet Mah. Kurtuluş Deresi Cad. Yeniyol Sok. No:18 34440 Kasımpaşa Beyoğlu/İSTANBUL |
c) Telefon ve faks numarası | : | 212 449 44 80 - 212 449 44 57 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | 2025 Yılı Alo 110 İtfaiye Komuta Merkezi Ve Müfreze Santralleri Bakım Onarım Ve Malzeme |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
23 Kalem - 2025 Yılı Alo 110 İtfaiye Komuta Merkezi Ve Müfreze Santralleri Bakım Onarım Ve Malzeme Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | İstanbul Büyükşehir Belediyesi Eyüpsultan lokasyonundaki ALO 110 İtfaiye Komuta merkezi ve İstanbul genelinde bulunan 100 adet lokasyondaki sunucularda gerçekleştirilecektir. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 280(İkiYüzSeksen) gündür |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 1 gün içinde işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 10.03.2025 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | İstanbul Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası İhale İşleri Şube Müdürlüğü, İhale Salonu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İstanbul |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Alcatel IP telefon sistemleri kurulumu yapmış olmak veya Alcatel IP telefon sistemleri bakım onarımı işlerini birlikte veya ayrı ayrı yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
INTOF2 Kart Tamir | 10 | adet |
PRA2/NPRAE2 Kart Tamir | 10 | adet |
EUA32 Kart Tamir | 10 | adet |
INTIP8-2 Kart Tamir | 10 | adet |
GD Kart Tamir | 15 | adet |
UAI16 Kart Tamir | 10 | adet |
SLI 16 Kart Tamir | 10 | adet |
UAI8 Kart Tamir | 10 | adet |
APA8 Kart Tamir | 10 | adet |
CPU Tamir | 15 | adet |
Harddisk Tamir | 15 | adet |
Media Gateway Large Kabin veya Shelf Tamir | 15 | adet |
Redresör Tamir | 10 | adet |
İp Telefon+Lisans | 10 | adet |
Sayısal Telefon | 5 | adet |
CS3 Kartı | 9 | adet |
Santral Yazılım Güncellemesi Tip 2 | 4 | adet |
Santral Yazılım Güncellemesi Tip 3 | 10 | adet |
RJ11 telefon soketi (100 lü paket) | 2 | adet |
RJ45 data soket (100 lü paket) | 2 | adet |
Teknik Servis Hizmeti (Komuta Merkezi-Software Maintance) | 1 | adet |
Periyodik Bakım-Onarım Hizmetleri (Komuta Merkezi) | 12 | adet |
Sayısal Santral Bakım ve Servis (İstasyonlar) | 100 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)