İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/356848 - 2025 Yılı 16 Kalem Basit Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2025/356848
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Ordu İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ordu
İşin İli Ordu
Yayın Tarihi 14 Mart 2025
İhale Tarihi 7 Nisan 2025 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2025 YILI 16 KALEM BASİT SARF MALZEME ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/356848
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : BUCAK MAHALLESI BEKİR SITKI PAMUK CAD. NO.39 52200 . ALTINORDU/ORDU
c) Telefon ve faks numarası : 4526662501 - 4522231020
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2025 YILI 16 KALEM BASİT SARF MALZEME ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı :
16 Kalem Basit Sarf Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü, Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Akkuş Devlet Hastanesi, Aybastı Devlet Hastanesi, Fatsa Devlet Hastanesi, Gölköy Devlet Hastanesi, Gürgentepe Devlet Hastanesi, Korgan Devlet Hastanesi, Kumru Devlet Hastanesi, Ordu Devlet Hastanesi, Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Perşembe İlçe Devlet Hastanesi, Ulubey Devlet Hastanesi ve Ünye Devlet Hastanesi
ç) Süresi/teslim tarihi : 1. İhtiyaçların birimlere dağıtım listesine uygun olarak Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin her birine ayrı teslimat sağlanacak ve ayrı fatura kesilecektir.
2. Sözleşme imzalanan kalemler, işin başlangıcından itibaren Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin sipariş bildirimi üzerine gönderilmeye başlanacak ve isteyen tesiste belirtilen kişilere teslim edilecektir. Teslimatlar peyderpey yapılacaktır. İstenilmeden ürün gönderimi yapılmayacaktır.
3. İhtiyaç listesinde yer alan ürünlerin peyderpey teslimatlarına ilişkin siparişlerin tebliği, aynı gün içinde postaya verilmek kaydıyla, faks veya e-posta ile de bildirilebilir.
4. Müdürlüğümüz veya bağlı sağlık tesislerince bildirilen siparişler, bildirim tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde teslim edilecektir. Bu sürede teslim edilemeyeceği anlaşılan ürünlerle ilgili siparişe müteakip en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde siparişi veren sağlık tesisine ve/veya idareye geri bildirim yapılacaktır.
5. Ürünlerin irsaliye ile teslimi zorunludur. Sevk irsaliyesi ile gönderilen ürünlerin faturaları en geç 3 iş günü içinde ilgili tesise ulaştırılmalıdır. Aksi takdirde teslim edilen ürünler iade edilir ve her türlü gönderim masrafı yüklenici tarafından karşılanır.
6.Kullanım süresi dolan veya dolmak üzere olan (en az 3 ayı kalmış) tüm medikal malzemeler fiyat farkı veya ek bir maliyet talep edilmeden değiştirilmelidir
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 07.04.2025 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü 5.kat Satın Alma Birimi Bucak Mah. Bekir Sıtkı Pamuk Cad. No:39 Altınordu/ORDU (Başkan Yardımcısı Odası)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 10
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:
Farklı boy, ölçü, kalınlık, tip, çap, ebat vb... özellikler için farklı UBB/ÜTS kaydı gerektiriyorsa
ÜTS Belgesi
ÜTS Belgesi (Set olarak teklif edilen ürünler için)
ÜTS Belgesi( ÜTS Kapsam Dışı Teklif Edilen Ürünler)
Yerli Malı Belgesi
4.3.3. Numune sunulması istenmektedir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektör tarafından gerçekleştirilen her türlü tıbbi sarf malzemesi alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Polividon iyot %10 antiseptik solüsyon 12.890 adet
Polividon iyot %7,5 antiseptik solüsyon 1.080 adet
El antiseptik solüsyonu alkol bazlı 1000 ml 15.260 adet
Klorheksidin glukonat %4 cerrahi el yıkama solüsyonu 900 adet
KLORHEKSİDİN GLUKONAT % 2 1000 ML SOLÜSYON 320 adet
Aspiratör torbası 2000ML 10.200 adet
Aspiratör torbası 3000ML 4.700 adet
Tırnak- el fırçası povidon iyotlu 5.900 adet
El antiseptik solüsyonu 100ml 400 adet
Ağız bakım seti 13.000 adet
İnsülin Kalem İğnesi 4-5 mm 16.900 adet
Steril iyotlu drep 55cmX45cm 6.200 adet
Elastik sabitleme bandı el ve ayak 14.150 adet
Oksijenli su 285 adet
ŞEFFAF ELDİVEN 38.000 adet
Alkol %96 lık 765 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)