İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1148162 - 2024 Yılı Kırtasiye Ve Basılı Evrak

İhale No 2024/1148162
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 16 Eylül 2024
İhale Tarihi 23 Eylül 2024 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE VE BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-MARMARA ÜNİVERSİTESİ PENDİK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2024 YILI KIRTASİYE VE BASILI EVRAK mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1148162
1-İdarenin
a) Adı : EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-MARMARA ÜNİVERSİTESİ PENDİK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:10 34899 Üst Kaynarca PENDİK/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2166254545 - 2166570696
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2024 YILI KIRTASİYE VE BASILI EVRAK
b) Niteliği, türü ve miktarı : 18 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : T.C. Sağlık Bakanlığı Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim Ve Araştırma Hastanesi /Ayniyat Depo - Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad.No:10 Üst Kaynarca-Pendik/İstanbul
ç) Süresi/teslim tarihi : 10.3.1. Yüklenici alım konusu malzemeleri teslim programına uygun olarak teslimini sağlamak için sözleşme imzalama tarihinden itibaren idarenin yazılı siparişi doğrultusunda 7 (Yedi) takvim günü içerisinde, ilgili depoya sipariş miktarlarının teslimatı yapılacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 23.09.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI- Marmara Üniversitesi Pendik ve Eğitim Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi-Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 10 Üst Kaynarca / Pendik


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
NUMUNE VERİLECEKTİR
4.3.2. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
TANITIM BROŞÜRÜ (ÇOCUK HASTA RANDEVU VE SONUÇ SÜRELERİ BİLGİLENDİRME BROŞÜRÜ) 100 adet
TANITIM BROŞÜRÜ (YETİŞKİN HASTA RANDEVU VE SONUÇ SÜRELERİ BİLGİLENDİRME BROŞÜRÜ) 100 adet
ZİMMET DEFTERİ (ZİMMET DEFTERİ) 40 adet
HEMŞİRE GÖZLEM FORMU (AMELİYATHANE SÜRECİ HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FORMU) 1.000 cilt
ACİL SERVİS HASTA MUAYENE FORMU (ÇOCUK ACİL ÜNİTESİ TRİAJ FORMU) 450.000 adet
GÖZLEM FORMU (ÇOCUK ACİL HASTA MÜŞAHADE TEDAVİ VE GÖZLEM FORMU) 40.000 adet
HEMŞİRE GÖZLEM FORMU (DOĞUMHANE VE OBSTETRİ EBE/HEMŞİRE GÖZLEM FORMU) 3.000 adet
KONTROL FORMLARI (HASTA DOSYA DÜZENİ KONTROL DÜZENİ LİSTESİ) 900 adet
HASTA TETKİK FORMLARI (HASTANE İÇİ TETKİK VE İŞLEM AMAÇLI TRANSFER FORMU) 75 cilt
BİLGİLENDİRME FORMU (HASTAYA AİT OLAN EŞYANIN ADI VE ÖZELLİĞİ FORMU) 30 cilt
EVRAK ONAY FORMU (HEMODİYALİZ İŞLEMİ RIZA BELGESİ) 500 adet
HEMŞİRE GÖZLEM FORMU (KALP VE DAMAR CERRAHİSİ SERVİSİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU) 1.800 adet
TAKİP FORMLARI (SOĞUK ZİNCİR TAKİP FORMU) 120 cilt
ETİKETLER (EX ETİKETİ) 750 adet
HASTA DOSYASI (TELLİ HASTA DOSYASI) 3.000 adet
HASTA DOSYASI (RADYASYON ONKOLOJİSİ HASTA DOSYASI) 1.200 adet
İĞER BASKI VE YAZI KAĞITLARI (KİOKS TERMAL KAĞIT) 1.500 adet
HASTA DOSYASI (AYRAÇLI SEPERATÖR DOSYA) 120 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)