İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/183879 - 2024 Yılı İstanbul Plajlarında Cankurtaran Hizmetleri

İhale No 2024/183879
Sektör Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri
İdare İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MERKEZ İTFAİYE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 26 Şubat 2024
İhale Tarihi 26 Mart 2024 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

CANKURTARAN HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MERKEZ İTFAİYE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

2024 Yılı İstanbul Plajlarında Cankurtaran Hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/183879
1-İdarenin
a) Adı : İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MERKEZ İTFAİYE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Zeyrek Mah. İtfaiye Cad. No:9 Saraçhane- Fatih/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 212 402 84 10 - 212 455 43 34
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : 2024 Yılı İstanbul Plajlarında Cankurtaran Hizmetleri
b) Niteliği, türü ve miktarı : 124 Gün boyunca, toplam 57.620 m'lik kıyı şeridinde olmak üzere 2024 Yılı İstanbul Plajlarında Cankurtaran Hizmetleri Alımı İşi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Çatalca İlçesi (Çilingoz, Yalıköy, Çobankule, Karacaköy, Ormanlı), Arnavutköy İlçesi (Durusu-Karaburun Arka Deniz, Yeniköy), Eyüpsultan İlçesi (Ağaçlı), Sarıyer İlçesi (Kısırkaya), Beykoz İlçesi (Riva Merkez, Riva Elmasburnu, Riva M.Y.O.), Şile İlçesi (Karakiraz-Kurna, Sahilköy, Dogancılı, Alacalı, Sofular, Kızılcaköy, Kumbaba, Ayazma, Ağlayankaya, Uzunkum, 44 Evler Sitesi Önü, Akçakese, Kabakoz, İmrenli, Kurfallı, Ağva, Kilimli), Kadıköy İlçesi (Caddebostan 1, Caddebostan 2), Bakırköy İlçesi (Çiroz, Güneş), K.Çekmece İlçesi (Menekşe-1, Menekşe-2), Avcılar İlçesi (Denizköşkler), Beylikdüzü İlçesi (Gürpınar), B.Çekmece İlçesi (B.Çekmece Merkez, Mimarsinan, Güzelce, Kumburgaz, Kamiloba-Celaliye) ve Silivri İlçesi (Selimpaşa, Başkent Sitesi Önü, Bizimköy Park Sitesi Önü, Silivri, Semizkum, Basınkent-4 Sitesi Önü, Uyumkent Sitesi Önü, Çanta, Gümüşyaka) plajları
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 15.05.2024, işin bitiş tarihi 15.09.2024
d) İşe başlama tarihi : 15.05.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 25.03.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ek Hizmet Binası İhale İşleri Şube Müdürlüğü, İhale Salonu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İstanbul


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
table.tbl {width:100%;} table.tbl tr td, table.tbl tr th {padding:4px 8px;border: 1px solid black;border-collapse: collapse;word-wrap: break-word;word-break: break-all;}
Belge Adı Açıklama
Özel sektörde gerçekleştirilen işlerde; İş deneyimi göstermek üzere sunulan işe ait sözleşme damga vergisinin ihale ilan tarihi itibarıyla ödendiğine ilişkin Belge/Belgeler İdari Şartnamenin 7.5.4. maddesi İş deneyimini tevsik etmek üzere gerçek kişilere veya iş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili olmayan her türlü kurum ve kuruluşa bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen bir işe ait sözleşmenin kullanılması halinde, damga vergisine ilişkin bilgiler beyan edilecektir. Belge No/Belge Tarihi
Özel sektörde gerçekleştirilen işlerde; İş deneyimi göstermek üzere sunulan işe ait sözleşme kapsamında personel çalıştırılmış ise, personel çalıştırıldığını gösteren SGK internet sayfasından düzenlenmiş, idarece teyidi yapılabilen SGK Belgeleri İdari Şartnamenin 7.5.4. maddesi İş deneyimini tevsik etmek üzere gerçek kişilere veya iş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili olmayan her türlü kurum ve kuruluşa bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen bir işe ait sözleşmenin kullanılması halinde, SGK Belgesine ilişkin bilgiler beyan edilecektir. (Sözleşme süresi boyunca aylık SGK hizmet listesi beyan edilecek ve her ay için ayrı satır açılacaktır.) Barkod No:
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Plajlarda Cankurtarma Hizmeti yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Cankurtaran Şefi (Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Hesabında Esas Alınacak Birim Fiyat) 382,5 gün
Kaptan (Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Hesabında Esas Alınacak Birim Fiyat) 37,5 gün
Kaptan Yardımcısı (Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Hesabında Esas Alınacak Birim Fiyat) 30 gün
Dron (İnsansız Hava Aracı) Kullanıcısı (Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Hesabında Esas Alınacak Birim Fiyat) 15 gün
Cankurtaran (Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Hesabında Esas Alınacak Birim Fiyat) 4.500 gün
Hizmet Aracı 7 adet
Kurtarma Jeti (Jet-Ski) Hizmeti 50 adet
Dron (İnsansız Hava Aracı) Hizmeti 2 adet
Kurtarma Botu Hizmeti 4 adet
ATV Aracı Hizmeti 19 adet
Seyyar Gözetleme Kulesi 244 adet
Emniyet Şeridi/Bariyeri 69.144 metre
Döküm Çapası (80 kg’lık) 152 adet
Tonoz (Demir) (40 kg’lık) 156 adet
Zincir (Kg) 2.152 kilogram
U Tipi Kilit (12mm) 616 adet
El Telsizi (Suda Batmaz) 379 adet
Dürbün 146 adet
El Megafonu 260 adet
Orta Boy Pil 4.160 adet
Can Yeleği (Otomatik) 662 adet
Can Yeleği Tüpü 2.650 adet
Can Simidi (Yuvarlak) 102 adet
Can Simidi (Torpil) 333 adet
Kurtama Kemeri 102 adet
Omurga Sedyesi (Yaralı Taşıma Sedyesi) 80 adet
Prefabrik Yapı Hizmeti 51 adet
Klima 51 adet
Çekyat 112 adet
Mini Buzdolabı 51 adet
Portatif Masa 51 adet
Plastik Sandalye 442 adet
Plaj Bayrak Direği 51 adet
Plaj İkaz Bayrakları (Direkler İçin) 102 takım
Plaj İkaz Bayrakları (Kuleler İçin) 244 takım
Şapka 1.324 adet
Bermuda Şort 1.324 adet
Tişört 1.324 adet
Kolsuz Tişört 1.324 adet
Kapşonlu Eşofman Üstü 662 adet
Plaj Ayakkabısı 662 çift
İkaz Bandı 113 adet
Ecza Dolabı 51 adet
Kişisel Eşya Dolabı 67 adet
Malzeme Dolabı 51 adet
Büro Malzemesi (Büro Masası) 51 adet
Büro Malzemesi (Mantar Pano) 51 adet
Büro Malzemesi (Büro Askılığı) 51 adet
Büro Malzemesi ( Elektrikli Çay termosu) 51 adet
Büro Malzemesi ( Elektrikli Ocak) 51 adet
Büro Malzemesi ( Çöp Kovası) 51 adet
Büro Malzemesi ( Deterjan) (5 Kg.lık Bidon) 51 adet
Büro Malzemesi ( Faraş ve Fırça Takımı) 51 adet
Büro Malzemesi ( Paspas Takımı) 51 adet
Uyarı Tabelası 150 adet
Ambu Solunum Seti (Erişkin) 51 adet
Ambu Solunum Seti (Çocuk) 51 adet
Yedek Ambu Maskesi (Erişkin) 255 adet
Yedek Ambu Maskesi (Çocuk) 102 adet
Güneş Kremi 1.986 adet
Yangın Söndürme Tüpü (6 kg) 51 adet
Bilgi Tahtası 51 adet
Aksiyon Kamerası 54 adet
Yakıt Miktarı (Hizmet Aracı)-(Motorin) 8.680 litre
Yakıt Miktarı (Kurtarma Jeti)-(Benzin) 93.000 litre
Yakıt Miktarı (Kurtarma Botu)-(Benzin) 3.968 litre
Yakıt Miktarı (ATV Aracı)-(Benzin) 9.424 litre
Elektrik Sarfiyatı 25.296 kilowatt-saat
Su Sarfiyatı 6.324 metreküp
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)