İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/514345 - 2023 Yılı Kula Gençlik Kampı Yaz Ve Sonbahar Dönemi İçin Organizasyon Hizmeti Alım İşi

İhale No 2023/514345
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare Manisa Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 24 Mayıs 2023
İhale Tarihi 16 Haziran 2023 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

MANİSA GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜKLERİ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ

2023 Yılı Kula Gençlik Kampı Yaz ve Sonbahar Dönemi İçin Organizasyon Hizmeti Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/514345
1-İdarenin
a) Adı : MANİSA GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜKLERİ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : GÜZELYURT MAH. 5733 SOK. NO:30 45030 YUNUSEMRE/MANİSA
c) Telefon ve faks numarası : 2362311191 - 2362316378
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : 2023 Yılı Kula Gençlik Kampı Yaz ve Sonbahar Dönemi İçin Organizasyon Hizmeti Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : - 19240 ADET KAHVALTI HİZMETİ ALIMI - 19240 ADET ÖĞLEN YEMEĞİ HİZMETİ ALIMI - 19240 ADET AKŞAM YEMEĞİ HİZMETİ ALIMI - 19240 ADET ARA ÖĞÜN HİZMETİ ALIMI - 104 GÜN PARAMEDİK VEYA ACİL TIP TEKNİSYENİ İLE SAĞLIK HİZMETİ ALIMI - 19240 GÜN SAĞLIK SİGORTASI HİZMETİ ALIMI - 60 GÜN CANKURTARAN HİZMETİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : MANİSA İLİ KULA GENÇLİK KAMPI
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 17.06.2023, işin bitiş tarihi 27.11.2023
d) İşe başlama tarihi : 17.06.2023


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 16.06.2023 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : GÜZELYURT MAHALLESİ 5733 SOK. NO: 30 YUNUSEMRE / MANİSA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde tek sözleşmeye dayalı her türlü Kamp Organizasyonu ile Yemek üretimi,dağıtımı ve servisi hizmeti benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Kahvaltı (185 kişi x 10 dönem x Her Dönem 6 gün) VE (185 kişi x 11 dönem x Her Dönem 4 gün) 19.240 adet
Öğlen Yemeği (185 kişi x 10 dönem x Her Dönem 6 gün) VE (185 kişi x 11 dönem x Her Dönem 4 gün) 19.240 adet
Akşam Yemeği (185 kişi x 10 dönem x Her Dönem 6 gün) VE (185 kişi x 11 dönem x Her Dönem 4 gün) 19.240 adet
Ara Öğün (185 kişi x 10 dönem x Her Dönem 6 gün) VE (185 kişi x 11 dönem x Her Dönem 4 gün) 19.240 adet
2 kişi Paramedik veya Acil Tıp Teknisyeni ile Teknik şartnamedeki hükümler çerçevesinde Sağlık Hizmeti Alımı ( 10 dönem x Her Dönem 6 gün) VE (185 kişi x 11 dönem x Her Dönem 4 gün)) 104 gün
Sağlık Sigortası Hizmeti Alımı 185 kişi x 10 dönem x Her Dönem 6 gün) VE (185 kişi x 11 dönem x Her Dönem 4 gün) 19.240 gün
2 kişi ile Cankurtaran Hizmet Alımı (10 dönem x Her Dönem 6 gün çalışacaktır.) 60 gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)