İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023 Yılı 5 Kalem Bakım Onarım Hizmeti ( Asansör, Klima, Medikal Gaz, Blörür Su Depoları )

İhale No 2626720
Sektör Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Orhangazi Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 19 Aralık 2022
İhale Tarihi 22 Aralık 2022 13:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ Orhangazi Devlet Hastanesi

TEKLİF MEKTUBU

Say. : /                                                                                                                                                 19.12.2022

Konu : Teklif Formu

Sayın ilgili

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (5) kalem 2023 Yılı 5 Kalem Bakım Onarım Hizmeti ( Asansör , Klima, Medikal Gaz, Blörür.Su Depoları) alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca ihale edilecektir. Söz konusu alıma esas olmak üzere K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 22.12.2022 tarihi saat 13:00 e kadar bildirilmesini rica

f*rterİ7

Sıra

No

 

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

PERYODİK BAKIM HİZMETİ (5 Adcı Asansörün Peryodik Bakım )

12

ADET

 

 

2

PERYODİK BAKIM HİZMETİ (Split Klima ve VRF Peryodik Bakım ve Onarımı)

2

ADET

 

 

3

PERYODİK BAKIM HİZMETİ (Su Depolarının Yıllık Teziliği ve Dezenfcksiyonu Peryodik Bakım Onanını)

2

ADET

 

 

4

PERYODİK BAKIM HİZMETİ (MEDİKAL GAZ SİSTEMLERİ PERYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI)

12

ADET

 

 

5

PERYODİK BAKIM HİZMETİ (Kalorifer Kazanları ve Blorürlerin Peryodik Bakım Onanını)

2

ADET

 

 

Toplam

 

Teklifimiz teknik şartnameye uygundur.


 

 
  Metin Kutusu: Arapzade Mah. Tekneli Küp Cd. Fındıklı Yolu Üzeri No:65 Orhangazi/BURSA Orhangazi BURSA Telefon: 02245731270-1114 Faks: 0224 573 06 53 - 52
e-posta: orhangazisatinalma@gmail.com Elektronik ağ: http://orhangazidh.saglik.gov.tr

22 D Doğrudan Temin Sözleşme Yapılacaktır Teminat Alınmayacaktır.

 

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ORHANGAZİ DEVLET HASTANESİ

202| ASANSÖR BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Söz konusu iş, Orhangazi Devlet Hastanesinde (Aşağıda "idare" olarak anılacaktır) bulunan Sumay marka asansörlerin yedek parça hariç koruyucu bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda “yüklenici’ olarak anılacaktır) tarafından karşılanması ve asansörlerin sürekli çalışır durumda olması işidir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkâtle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığım, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder. Bakım anlaşması sayesinde ekipmanın daha verimli çalışması, olası arızalarının önlenmesi, ömrünün uzaması, enerji kayıplarının minimum seviyeye çekilmesi, asansörlerin sağlıklı çalışması, hasta ve çalışan mağduriyeti yaşanmaması ve bununla beraber işletme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir.

BAKIM SÜRESİ:

Sözleşme imzalanma tarihinden itibaren sözleşme bitimine kadar 12 ay süresince geçerli olacaktır.

BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER:

Asansörlerde meydana gelebilecek arızaan önlemek ve asansörlerin performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak asansörlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla yüklenici tarafından asansörlerin yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu ve düzeltici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi (monte etmeyi), günce! olarak yönetmelik değişikliklerini takip etmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında sözleşme süresince ayda 1 (bir) kere 12 Ay boyunca yapılacaktır. Firma asansörlerin her tttrlü sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna teslim edilecektir.

ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:

Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb, yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks nurraraarı gibi bilgileri yazı ile Orhangazi Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.

ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:

Firma; arıza bildirim saatinden geçerli olmak koşulu ile en geç 4 (dört) saat içerisinde arızalı cihaza müdahale etmeyi, parça değişimi gerekmeyen arızalarda takip eden 6 (altı) saat içersinde arızayı giderip cihazı çalışır konuma getirmeyi; parça değişmesi gereken arızalarda ise yedek parçanın temininden sonraki 24 (yirmi dört) saat içersinde cihazı çalışır konuma getirmeyi kabul eder. Yüklenici, bu şartnamede belirtilen süre zarfında arızaya müdahale etmediği taktirde hastanece tutulacak rapor içeriğini kabullenmiş sayılır. Hastanenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.

Sıra

No

Asansör Kapasitesi

Kullanım Amacı

Miktar/

Birimi

1

Tam otomatik kapılı 1600 kg kapasiteli 5 (Beş) duraklı, dubleks kumandalı, frekans hız kontrollü, sesli anonslu.

Yük / İnsan Asansörü

2

Adet

2

Tam otomatik kapılı 800kg kapasiteli 5 (Beş) duraklı, dubleks kumandalı, frekans hız kontrollü, sesli anonslu..

Yük / İnsan Asansörü

2

Adet

3

Tam otomatik kapılı 1600 kg kapasiteli 3 (Üç) duraklı, dubleks kumandalı, frekans hız kontrollü, sesli anonslu.

Yük / insan Asansörü

1

Adet

ÖZEL ŞARTLAR:

 

Yüklenici cihaz başına fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (HEK, kullanılamaz hale gelme vb.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

•              Yüklenici, mevzuata uygun olarak her yıl asansörlerin, hükümet tarafından yetkilendirilen Makine Mühendisleri Odası,TSE gibi kuruluşlar tarafından çelik halat, kasnak ve fren v.s. gibi gerekli görülen kısımlarının mukavemet testlerini yaptırarak, işletme uygunluk belgesi {Yeşil etiket) alacak ve bu işlemlerin ücreti Yüklenici tarafından karşılanacak, alınan rapor ve belgelerin nüshalarını hastane idaresine teslim edecek etiketleri asansör kabinlerine yapıştıracaktır.Bu eksiklikten ötürü doğan tüm sorumluluk, masraflar ve cezai işlemler yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

•              Yüklenici, asansörlerin her türlü kontrol, bakım ve onarımı ile onarımı mümkün olmayan ve değişmesi gereken parçalan değiştirerek, teknik şartnamede olmasa da mevzuatta mevcut olan şartların tümünü yerine getirecek ek bir işçilik ücreti talep edemeyecektir.

•              Yüklenici, asansörlerin bakım ve onarım işini alt yükleniciye veya taşerona kesinlikle devredemez.

•               Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve sözleşme süresince değiştirilmesi gereken yedek parça fiyatlandırmaları bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Fiyatlar sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçaların fiyatları firmanın gerekçe raporlarına göre, merkez bankası döviz kuru baz alınarak hesaplanacaktır.)

•              Yukarıda istenen bakım ve onarımlarda parça değişimlerine esas olmak üzere, yönetmelikler ve tüzüklerde istendiği gibi TSE uygunluk belgesi, ISO veya CE belgesi ve malzeme üzerinde ISO veya CE işareti olacak, yönetmelikler ve tüzüklerde istendiği gibi TSE'ye uygunluk belgesi ile ISO ve CE belgeleri ile işareti olmayan malzeme kabul edilmeyecektir.

Bakım ve onanma; 7 gün/24 saat/365 gün ve resmi tatiller dahildir.

•               Firma tarafından temin edilen ve montajı yapılan yedek parçalar kullanım hataları haricinde firma tarafından en az 1 yıllık garanti altında olacaktır. Değiştirilen parça garanti kapsamında iken 2. (ikinci) kez değiştirilmesi durumunda yüklenici firma parça bedeli hastaneden talep etmeyecektir.

•      Yüklenici; Asansör yönetmeliği (95/16/AT), 18/11/2008 Tarih ve 27508 Sayılı (Değişik: RG- 05.11.2011-28106) Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Asansör Bakım ve işletme Yönetmeliğinde belirlenen kurallara riayet edecek, asansör Yönetmeliği (95/16/AT) gereğince yapımı zorunlu olan Asansör kontrollerini, A Tipi Muayene kuruluşuna yaptırarak hastane idaresine sunacak ek bir ücret talep edemeyecektir.

 

 

 

ÖZEL TALİMATLAR:

Bakım Sırasında imalatçının işletme ve bakım talimatını inceleyip özel talimatı varsa uygulayınız.

Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir. {Yazılım şifreleri ve kodlan hastane idaresine verilecektir.)

Mekanik bakım sırasında bakıma başlamadan önce işletici personel nezdinde elektrik girişini keserek sistemi devre dışı bırakınız Bakım bitinceye kadar sistemi kimsenin çalıştırmamasını sağlayıcı tedbirleri alınız.

Bakım sırasında sağlığınıza (el, göz ve ciğerler)zararlı olabilecek maddelere karşı gerekli tedbirleri alınız. Eldiven gözlük ve gerekiyorsa solunum cihazı kullanınız.

BAKIM İŞLEMLERİ

Bakım sırasında çevreye zararlı olabilecek yağ, yakıt, asitkostik, kirlenmiş sıvı ve zararlı gazlar gibi atılacak maddelerin imhası (yok edilmesi) için gerekli tedbirleri alınız.

Bakım çevrenize gerekli emniyet tedbirleri alınız. '

Sistemin bakımını, bağlantılı olduğu diğer ünitelerin bakımı ile müşterek olacak şekilde planlama yapınız.

PERİYODİK BAKIM:

TS2168 ve TS10922 standartlarında yer alan Asansör Bakım Kurallarına uygun bakım prosedürü uygulanacaktır,

Bakım Sırasında imalatçının işletme ve bakım talimatını inceleyip özel talimatı varsa uygulayınız.

Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir.

ı

Asansörlerin Makine Motor grubunun yağ seviyeleri kontrol edilecek, eksik ise tamamlanacak frenlerin ayarları kontrol edilecek, bozuk olanlar yeniden ayarlanacaktır.

•     Kumanda tablosu elektrik akşamı kontrol edilecek. Kontaktörler ve klemensler kontrol edilecek, gevşek olanlar sıkılacaktır.

•    Paraşüt, regülatör halatı, bağlantı noktaları ve kesici füzeleri kontrol edilecektir.

•    Nihai kesici şalter kesme mesafeleri kontrol edilecektir.

• Kabin ve ağırlık kılavuz rayları kontrol edilecek, yağları tamamlanıp patenler kontrol



 

edilecek aşınmalar var ise değiştirilecektir.

Kabin ve ağırlık halat bağlantı şişeleri, klemensleri kontrol edilecek, gevşek olanlar sıkılacaktır. Kabin halatlarında aşınma olup olmadığı kontrol edilecektir.

•        Kabin revizyon kumanda kutusu revizyon butonları, stop kontaklarının çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, arızalı olanlar değiştirilecektir.

Kat kapıları kontrol edilerek kilitlerin, fiş kontakların, diktatörlerin ayarı bozuk olanların ayarlan yapılacak, kapıların normal çalışması sağlanacaktır. Kapı emniyet gereçleri kontrol edilerek standartlara uygun çalışıp çalışmadığı kontrol edilecektir. Arızalı kilit ve fiş kontakları değiştirilerek asansör çalıştırılmazdır. Kesinlikle kapı emniyet tertibatı iptal edilerek çalıştırılmamalıdır.

•        Asansörün duruş seviyeleri kontrol edilerek, bozuk olanlar ayarlanacaktır.

•        Kat gösterge elemanları ve butonları kontrol edilerek, buton ve göstergeler üzerindeki yanmayan lambalar yüklenici firmanın vermiş olduğu rapor doğrultusunda değiştirilecektir.

Asansör kuyu dipleri temizlenecektir. Asansörün bakımı bittikten sonra kumanda tablasındaki soğutucu fanlar, kontaktörler vb. temizliği, asansör kabin üzerinin temizliği, kuyu temizliği yapılacaktır. Asansör rayları gaz ile silinip yeniden yağlanıp, kat kapılarının kanal temizlikleri, makine grubunun fan motorunun temizliği ve şanzımandan dışarı akan yağların temizliği makine dairelerinin temizliği ve halat temizlikleri vb. tüm temizlikler yüklenici firma tarafından her aylık bakımda yapılacaktır. Temizlik yapılmadığı takdirde temizlikten doğabilecek parça arızalarından yüklenici firma sorumlu olacaktır.

•        Asansör bakım işi bitirildikten sonra asansör bir süre kontrol çalışmasına alınarak anormal bir durum olup olmadığı kontrol edilecektir.

Asansörlerin bakımı sırasında tabi aşınmadan, malzeme yorulmasından, rutubetten ve benzeri nedenlerden dolayı meydana gelen arızalarda değişmesi gereken parça değişecek, arızalı olan parçaların ilk önce tamiri'yoluna gidilecek, tamiri mümkün olmadığı takdirde takılacak yedek parçalar aslına uygun olmak üzere yerine takılacak (idare kontrollü). Bütün arızalar firmaca giderilecek, sökülen parçalar temizlenerek Kurum teknik personeline tutanakla teslim edilecektir.

Periyodik olarak bakım ve onarımları yapılacak olan tüm asansörlerin arıza yaptığında değişmesi gerekebilecek tüm parçalarının (mekanik-elektrik) tek tek parça fiyatlarını yüklenici firma ihale teklifleriyle verecektir. Asansörün değişmesi gereken yedek parça, malzeme veya cihazı Yüklenici, hastane Yönetimine rapor edecek, hastane yönetimi malzemeyi acilen temin edecektir. Montaj ve asansörün çalışır duruma getirilmesi yükleniciye ait olup ek bir ücret talep edemez.

•        Yüklenici Firma, periyodik bakım ve onarımlar sonucu yapılmış işleri rapor ederek, idare tarafından yetkili kılınan teknik işlerden sorumlu kişinin imzası altına aldıracaktır.

•     Söz konusu iş kapsamında idarece firma tarafından yapılmasına karar verilen makine ve teçhizatta yapılacak tadilat, yenileme gibi değişiklikler, firmanın ihale dosyasında verecek olduğu parça fiyatları listesinde belirtilen fiyatların üzeri olmayacaktır. Diğer bakım onarım dışındaki diğer boyama, inşaat ve benzeri gibi işler idare tarafından giderilecektir.

 

Sistemin çalıştırılması ve diğer konularda Kurum teknik elemanlarına firma tarafından teorik bilgi ^gjeğitim verilerek sertifikaları hastane İdaresine teslim edilecektir.



 


 

Asansörlerdeki tüm cihazlarla ilgili çalışma prensibi, bakım ve onarım talimatnameleri, asansör güvenliği ile ilgili tüm tabela vb. levhalar firma tarafından hazırlanacak ve uygun yerlere asılacaktır. Bu etiketler ve levhalar için ek bir ücret talep edilmeyecektir.

Kurum dilediği asansörü bakım kapsamından çıkarabilir, bakım kapsamından çıkarılan asansör için yüklenici firmaya hiç bir şekilde aylık periyodik bakım/onarım kapsamında hak ediş yapılmaz.

Periyodik bakım işleri her ayın 1'i ile 15’i arasında 30'ar günlük periyotlarla idarenin belirleyeceği saatlerde yapılacak, kabin, vinç, taşıyıcı halatlar, elektrik tesisatı, kumanda tablosu ve diğer akşamı devamlı emniyet içinde işler durumda bulunacaktır.Yüklenici bakıma gelmeden bir gün önce Teknik birim sorumlusunu arayarak randevu alacaktır.

Bakım işleri esnasında kullanılması gereken her türlü temizlik malzemesi ve araçların temini firma tarafından bedelsiz olarak karşılanacaktır. Makine ve motor gruplarının yağları bakım süresince 2{iki) kez değiştirilecek ve bu değişim ayrıca yüklenici firma tarafından bakım formlarında belirtilecektir. Yağ değişiminde kullanılacak makine /motor yağları kullanıldığı miktar baz alınarak teknik servis formuna işlenecek ve ayrıca ücret talep etmeyecektir.

•              Yükleniciden kaynaklı nedenlerle asansörlerin çalışmaması halinde, hastanemizin teknik servis personeli tarafından tutulacak bir tutanakla bu durum tespit edilecektir. Yükleniciden kaynaklanan nedenlerle çalışmayan her bir asansör için aylık hak edişlerden kesinti yapılacaktır.

•              Yüklenici firma asansörleri işletirken; periyodik bakım hizmetlerinde olsun, arıza giderilmesi aşamasında olsun mevcut asansörlerin;

Makine motor akşamlarının ve raylarının temizlenmesi,

Tüm güvenlik sisteminiıi kontrolü,

•              Elektrik-Elektronik, sinyalizasyon ve aydınlatma donanımlarının kontrolü,

•              panoların kontrolü ve temizliği,

•              Asansör ile ilgili tüm akşamların gözetim altında tutulması, işlerini eksiksiz bir şekilde yapmakla mükelleftir. Asansörlerin bakımı gerçekleştirilirken yürürlükte bulunan bakım ile ilgili standartlar dikkate alınacaktır.

Yapılacak olan peryodik bakım/ onarımlar Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı’nın asansör işletme yönetmeliğine göre yapılacak olup, aşağıdaki kapsam ve şekillerde uygulanacaktır:

Yağlama - temizleme,

Kontroller,

Kurtarma çalışmaları

Ayarlama işlemleri.

Can ve mal güvenliğinin devamını sağlamak için; asansörün ve tüm akşamlarının bakımı, bakım ve işletme klavuzlarında yer alan talimatlara göre yapılmalıdır.

Yüklenici firma, emniyet tedbirlerindeki yetersizlik, standartlara uygunsuzluk veya parça bekleyen arızalar sebebiyle hastane idaresine bilgi vermek suretiyle asansörleri işletmeye kapatabilecek olup; olumsuzluklar düzeltildiğinde tekrar işletmeye açabilecektir. Yüklenici firma tanımlanan tüm bu görevleri ile bahsedilen tüm asansörlerin işletme sorumluluğunu üstlenmis olur.


 

f*

Yüklenici firma her bakım 'periyodunda Asansör Makine Dairelerinde bulunan UPS Cihazlarının, Akülerin ve panoların fonksiyon testleri ve genel temizliklerini yapacaktır. Yüklenici sözleşme süresince 1 (bir) kez olmak üzere sisteme gelen toprak hattını kontrol edecek ve ölçüm sonucunu teknik servis raporunda belirtecektir.

Yüklenici firma Asansörlerin sahip olduğu tüm fonksiyonların testlerini her bakım periyodunda hastane teknik personeli nezaretinde yapacak ve servis formuna işleyecektir.

 

 

 

 

 

 

İŞIN KONTROLÜ:

Asansörlerin yüklenici tarafından yapılan tüm aylık bakım-onarım ve değişecek tüm parçalarının kontrolü idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusu tarafından yapılıp, firma tarafından müşterek tutulacak olan rapor ile belirtilecektir.

•             Yüklenici firma yaptığı bakım ve onarım esnasında kullandığı malzemenin hatalı, yanlış seçimi, standartlara uygunsuzluğu, kullanıcı hatası v.s. nedenlerle meydana gelebilecek her türlü zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur.

Firma tarafından temini gerçekleştirilen yedek parçalar için işçilik nakliye ve montaj firma tarafından ücretsiz gerçekleştirilir.

Bakım için görevli gelen yetkili teknisyen, hizmetleri hastane teknik birimi ve onun görevlendireceği teknisyen nezaretinde yürütecektir.

Yüklenici firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren 7{yedi) gün içerisinde asansörlerin genel kontrolünü ve muayenesini yapacak, Asansör kullanım talimatları olmayan Asansörlere talimatlar asılacak, asansörler emniyet tedbirleri ve kullanım standartları bakımından uygun ise firma tarafından işletmeye alınacaktır. Bu durumlarla ilgili oluşturacağı teknik raporu hastane idaresine teslim edecektir. Bu işlemden dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir.

« Bakım ekibi, asansörlerin bakımının yapılması esnasında ileriye dönük alınması gereken tedbirleri aylık peryodik bakım tutanağın^ yazarak imza altına alacak ve teknik işlerden sorumlu idare yetkililerine bildirecektir.

Arıza için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini taşıyacaktır. Firma bakım elemanları personel üstesini hastanede bulunan teknik işlerden sorumlu ekibe verecektir. Bu listede ismi bulunmayan personelin Asansörlere müdahale etmesine kesinlikle müsaade edilmeyecek ve bundan kaynaklanan gecikmeler için ilgili cezai müeyyideler işletilecektir.

« Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak yedek parçaları, ihale kanunu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz. Temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Gerek periyodik bakım, gerekse herhangi bir anzaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama, işlevlerin ortadan kalkması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firma sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden

FİRMANIN SORUMLU OLMAYACAĞI KONULAR:

Deprem, yangın, sel gibi mücbir sebeplerden dolayı meydana gelecek arızalardan firma sorumlu olmayacaktır.

ALINACAK EMNİYET TEDBİRLERİ:

Bakım işlemleri sırasında olması muhtemel kazaya karşı ikaz ve emniyet tedbirleri firma tarafından alınacak ve şmniyeti gerektiren uyarı ve talimatları istemlerin görünür yerlerine asılacaktır. Aksi takdirde doğabilecek her türlü kaza ve elektrik akşamından çıkacak zarar ve hasarlardan firma sorumlu olacaktır.

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:

Çalıştırılacak bütün firma elemanlarının can güvenliği gerek iş mahallinde ve gerekse ulaşım esnasında firmaya aittir. Firma, bünyesinde çalıştırdığı personelin sosyal güvenlik sigortalarını yaptırmak zorunda olup, idaremiz bu konuda sorumlu değildir. Bu işte sigortasız eleman kesinlikle çalıştırmayacak olup, İdarenin, sigortasız işçi çalıştırılması durumunda SGK' ya şikâyet etme ve sözleşmeyi feshetme v.s. gibi mevzuat hükümleri saklıdır. Firma iş mahallinde iş güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Yüklenici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.

YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER

*     24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail, vb. iletişim adresi.

*     Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

*     Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına ve asansörlerin her türlü bakımı ve arızasını giderebileceğine dair taahhütnameyi idareye verecektir.

*     Yüklenici, hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

*     Yapılacak iş konusunda en az 2 yıldır faaliyet gösterildiğine dair belge.

*     Sanayi ve Ticaret Bakanlığının 20.12.1995 Tarih ve 22499 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Asansör Yönetmeliği" gereklerine dair belgeler (Büro tescil ve satış sonrası hizmet yeterlilik).

*     Sanayi ve Ticaret Bakanlığından veya Bakanlığın yetkili kıldığı merciden alınan “yetkili servis"

sertifikası

•    Yedek parça bedellerini içeren fiyat listesi (Sözleşme süresince geçerli olacak).

SORUMLULUK

işbu teknik şartnamede, aşağıdaki mevzuat idari ve adli konularda bağlayıcı olup idari Şartname ile de olsa çelişki halinde, kamunun menfaati esas olduğundan, güncel mevzuatlar (Kanun, KHK, yönetmelik, tüzük, tebliğ v.s.) geçerlidir;

a)                 Asansör yönetmeliği (95/16/AT),

b)                Asansör Bakım ve işletme Yönetmeliği,

c)                Tel Halatların, Zincirlerin ve Kancaların Belgelendirilmesi ve işaretlenmesi İle İlgili Yönetmelik,

d)                 İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu,

e)                Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik,

 

 

sagTTkba kan l icT

BURSA IL SAĞLIK MIJDURLUGU

Orhangazi Devlet Hastanesi

SPLİT KLİMALAR VE VRF PERİYODİK BAKIM TEKNİK ŞARTNAME

202_?

128 Adet klimanın (114 VRF 14 SPLİT) klimanın 6 ayda bir olmak üzere yılda 2 kez yapılacaktır.

Yüklenici firma iş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili bütün gereklilikleri eksiksiz yerine getirmelidir.

6 AYLIK PERİYODİK BAKIM;

1-       Dış üniteler basınçlı su veya gerekirse kimyasal temizleyici ile temizlenecektir.

2-        İç ünitede bulunan filtre elektrik süpürgesi veya su ile yıkanacaktır.

Klima iç ünitesi kimyasal temizleyici ile temizlenecektir.

3-        Split klimadaki soğutucu gaz seviyesi manometre ile ölçülerek kontrol edilecektir.

4-        Split klima cihazının çektiği amper ölçülecektir.

5-        İç-dış ünite fan vibrasyonu kontrol edilecektir.

6-        Cihazın (ısıtma, soğutma, nem alma) fonksiyonları test edilecektir.

7-        Drenaj hattı kontrol edilecektir. Drenaj borusunda aşınmalar varsa boru yenisi ile değiştirilecektir.

işçilik ve servis ücreti alınmadan sadece parça bedeli fatura karşılığında giderilecektir.

Split klimalarda Alarko. Fujitsu, Fuji, Demirdöküm, Arçelik, Daıken,

Aınvel, Unorair Americal Mitsubishi, Hicon Amsroll. Ism, Midia, Diamond,

Bosch. Lg. Samsung markalarından en az 1 adef inin resmi servis belgesi olacaktır.     1

Firmanın R22 soğutucu gaz kullanımı sertifikası olacaktır. İbraz edilen belge firma sahibinin ya da ortaklardan birine ait olmalıdır.

Firmanın TSE uygunluk belgesi, split klima (tamir) servis belgesi olmalıdır.

Firma servis elemanlarının çalıştıkları firmayı belirten tek tip kıyafet giymeleri ve kimlik kartı taşımaları gerekmektedir.

8-        Her bakımdan sonra firma, servis belgesini teknik bakıma teslim edecektir.

9-        Hastane teknik bakım ünitesi tarafından belirlenecek kritik noktalardaki split klimaların bakımları, ihtiyaç hâsıl olduğunda 6 aylık bakım periyodu beklenmeden yapılacaktır.

1-GENELHUSUSLAF*

1.1.        Bu teknik şartname BURSA Orhangazi Devlet Hastanesi bakım/onarım

sorumluluğunda bulunan iklimlendirme sistemlerinin faal tutulabilmesi için yapılabilecek parçasız bakım/onarım hizmetleri işini kapsar.

 

r.c.

SAĞÖÎTbâKÂMIg!

BURSA IL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Orhangazi Devlet Hastanesi ------------------ ------------------------------------------------------------------------------- —---------------

1.2. Bakım/onarım hizmetleri 08.00 - 17.00 saatleri arasında yapılacaktır.

1.3.        Harp, seferberlik, olağanüstü hal ve denetleme gibi kritik zamanlarda bakım/onarım hizmetleri, mesai saati gözetmeksizin tespit edilen saatlerden daha kısa sürede istenebilir. Yüklenici, bu şekilde acil hizmeti gerektirecek çok özel haller için ücret talep etmeyecek, idareye diğer müşterilerinden daha fazla öncelik tanıyacaktır.

1.4  Periyodik bakımlarda tespit edilen arızalar için, düzenlenen Arıza

Bakım/Onarım Formunda onarım, için gerekli parçalar belirtilecek ve ivedilikle idareye formun kontrol teşkilatı tarafından da imzalanmış bir nüshası teslim edilecek, idare tarafından bahse konu parçaların tedarik edilmesine müteakip, işçilik ücretsiz olarak yapılacaktır, idare onarım için gerekli yedek parçaları ihale mevzuatı çerçevesinde istediği firmadan temin etmekte serbesttir.

1.5   Periyodik bakımlarda tşspit edilen arızalar için idare tarafından tedarik edilen yedek parçalar yüklenici firma tarafından herhangi bir ücret talep edilmeden parçaların tedarik edildiği yıl monte edilecektir.

1.6  Sözleşmenin imzalanmasına müteakip ilk periyodik bakım idarenin belirlediği tarihte yapılacaktır, ilk bakımla birlikte işyerleri teslim edilmiş sayılacaktır.

1       Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işleri tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.

2      Yüklenici firma işi yapacak firma elemanlarının listesini ve iş ile ilgili görmüş oldukları eğitimlerin belgelerini idareye teslim edilecektir.

3      Yüklenici hizmetin ifası sırasında yasa, yönetmelik ve tüzüklerle belirlenen iş ve işçi sağlığı ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini alacaktır. Oluşabilecek sorunlarda tüm yasal sorumluluk yükleniciye aittir.

4       Yüklenicinin gerekli önlemleri almasına rağmen olabilecek kazalarda yüklenicinin personelinden

kazaya uğrayanların tedavi giderleri ve tazminatları yükleniciye aittir. Ayrıca bu personelden iş ı

başında ölenleri defin giderleri ile ailelerine ödenecek tazminatın tümü yükleniciye aittir.

5      İşin yapımı sırasında oluşan tüm nakliyeler yükleniciye ait olup, ayrıca nakliye bedeli talep edilmeyecektir.

6       Periyodik bakımlar aksi belirtilmedikçe hem ısıtma hem de soğutma döneminde yapılacaktır. •

 

 

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA IL SAĞLIK MUDURLUGU Orhangazi Devlet Hastanesi

1.1 Bakım zamanı dışında ortaya çıkacak muhtemel arıza halinde durum Firmaya sipariş formu mail veyatelefonla bildirilecek ve mesai saati içinde ve dışında(cumartesi-Pazar resmi ve dini bayramlar dahil) yapılacak bildirimi mütakip Firma en geç şehir içi

VRF SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM TEKNİK ŞARTNAME

12 şehir dışı 24 saat içinde arızaya müdahale etmiş olacaktık arıza en geç 48 saat içirişinde giderilecektir.

İÇ ÜNİTELERDE

1-           Cihazın dış temizliği, filtre temizliği yapılır.

2-            Cihazı ısı değiştirici serpantini kontrol edilir.

3-            İsı değiştirici serpantin kirli ise temizlenir.

4-            Cihaz içi gaz kaçaklan kontrol edilir.

5-            Elektrik- besleme bağlantıları kontrol edilir.

BESLEME PANOSUNDA

1-           Elektrik kumanda panosu temizlenir.

2-            Elektrik kumanda bağlantıları kontrol edilir.

CİHAZLAR ÇALIŞIRKEN

Dış hava sıcaklığı, Serpantin sıcaklığı, inverter kompresör basma gaz sıcaklığı, Emme sıcaklığı, Yüksek ve alçak basınç değerleri, Kondenzasyon ve evaporasyon sıcaklıkları, înverter kompresörün çalışma değerleri, Fanların çalışma değerleri, Dört yollu vananın konumu Selonoid vanaların konumlan, Genleşme vanası ve konumu, Arıza lambası ve kodlan, înverter kompresör frekansı, Genleşme vanası ve konumu, Çalışma konumları, İç ünitelerin çalışma şartlan Sistem elektriksel verileri kaydedilir.

DIŞ ÜNİTELERDE

1-           Cihazın dış temizliği yapılır.

2-            Cihazın ısı değiştirici serpantini temizlenir.

3-            Cihazın ısı değiştirici serpantini kimyasal madde yardımıyla yıkanır. (Yılda 1 defa)

4-            Cihaz içi gaz kaçakları kontrol edilir.

5-            Cihazın iç temizliği yapılır.

6-            Elektrik besleme bağlantıları kontrol edilir.

7-            İletişim kablolarının bağlantıları kontrol edilir.

8-            Fanların elektriksel bağlantıları kontrol edilir.

9-            Fanların mekanik bağlantıları kontrol edilir.

10-         Kompresörlerin elektriksel bağlantıları kontrol edilir.

11-         Elektronik kartların temizliği yapılır.

12-         Elektronik kartların soketli bağlantıları kontrol edilir.

13-         Selonoid vanaların elektriksel bağlantıları kontrol edilir.

14-         Genleşme vanalarının elektriksel bağlantıları kontrol edilir.

15-         Basınç sensörlerinin elektriksel bağlantıları kontrol edilir.

1Euhniyet elemanlarının fonksiyonları kontrol edilir.

 

' SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA IL SAĞLIK MUDURLUGU Orhangazi Devlet Hastanesi

17- Emniyet elemanlarının elektriksel bağlantılar kontrol edilir.

18-                      Sezicılerin          fonksiyonları kontrol edilir.

19-                     Sezicilerin         elektriksel bağlantıları kontrol edilir.

 

w

- I

.. -.İV'"*/

’^LLİ'V

İL SAĞLIK MÜDÜRIÜĞÜ Orhangazi Devlet Hastanesi

TEKNİK ŞARTNAME

KOD:Kli.FR.20

Y.TARİHİ:01.06.2020

REV.TARİHİ:

REV.NO:AO

SAYFA:1 /1

 

SU DEPOLARININ TEMİZLİK VE DEZENFEKSİYONU İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

İŞİN KONUSU VE KAPSAM: Orhangazi Devlet Hastanesinde bulunan su deposunun yıllık temizlik bakımının yapılması (Kapasite 75 ton ölçüler : Gen: 3:mt, Uzun.7.mt Yiik.3:mt) - (100 ton 10 mt.uzunluk, 4 mt.genişlik, 3 mt yükseklik)

-Yumuşak su deposunun izolasyon ve bakım onarımın yapılması depo ölçüleri (genişlik 1.20 m yükseklik 2 m. uzunluk 2m toplam kapasite 5 ton)

-Dezenfeksiyon işlemleri biyosidal ürün uygulama yönetmeliği hükümlerine göre yılda 2 kere kullanma suyu deposu ve yumuşak su depose temizlenecek yılda 1 kezde yangın su deposu temizlenecektir. Î1 Halk Sağlığı müdürlüğünce " Biyosidal ürün uygulama izin belgesi" ne sahib kişi ve kuruluşlarca yapılacaktır.

■^“Su deposu temizliği yapılmadan önce ilgili firma tarafından su deposundaki mevcut su boşaltılıp pas, mangan, kireç, yosun, teressubatlar basınçlı yıkama makinesi ile temizlenecek, deponun dip ve yüzey temizliği yapılarak dipteki kirli su tahliye edilecektir.

-Temizlik sonrası su deposunun yüzeylerine; su depolarında ve kapalı mekanlarda kullanmaya uygun, gıda üretim tesislerinin dezenfektesi için kullanılan özel temizlik maddesi ile yıkanacak, temiz su ile tekrar dezenfekte edilecektir.

-Yüklenici firma tarafından su deposunun hijyenik temizliği ve dezenfektesi bitince su deposu yüzeylerinde kum dökülmesi korozyon ve yüzey çatlakları kontrol edilecek, tava ve demir konstnıksiyonunda boya gerekmesi durumunda yüklenici firma tarafından boyanacaktır.Suyun berraklı, tortu, renk ve koku parametreleri incelenecek, pH ve klor ölçümleri yüklenici tarafından yapılacak; bir bilgilendirme formu hazırlanarak idareye teslim edilecektir.                                                                                >'

-Yüklenici firma tarafından Biyosidal ürünlerin kullanımı usul ve esasları hakkında yönetmelik ekinde yer alan "biosidal ürün uygulama işlem formu" doldurularak idareye teslim edilecektir.

'“■■^Yüklenici firma; çalışma ve iş güvenliği kanunlarının gerektirdiği her türlü tedbiri almak ve iş sağlığı ve iş güvenliği kanunu ve tüm ilgili mevzuat hükümlerine uymakla yükümlü olup, her türlü sorumluluk kendisine aittir.Gerekli tüm belgeleri ibraz etmek zorundadır.

-Dezenfeksiyon işlemi bittikten sonra ücreti yüklenici firma tarafından karşılanmak üzere kontrol amacıyla gerekli olan su numunesi kurumca yetkili resmi laboratuarda analiz ettirilmesi sonucunda, biyosidal ürün kalıntısı çıkması durumunda lirma tarafından ücretsiz olarak su deposunun dezenfesiyoııu tekrar yapılacaktır.Ayrıca laboratuarın numune analiz sonucu açıklanıncaya kadar geçen süre içinde kurumdaki çalışan ve hastalarda sudan kaynaklanabilecek olası bir sorun durumunda tüm sorumluluk yüklenici firmaya ait olacaktır.                                                                                                             '                       ‘

- Depo içerisinde yapılacak tüm işlemleri firma görüntü kaydı ile birlikte kurumumuza teslim edecektir.

-Kurumumuz ile yapılan tüm iş ve işlemlerde gizlilik esastır.

MALZELELERİN KENDİ ALANIDA GEREKLİ 1. KALİTE TSE STANDARTLARINI TAŞIMALIDIR. EN AZ 1 YIL GARANTİ KAPSAMINDA OLACAKTIR

 

2023 Yılı Merkezi Medikal Gaz Sistemi Servis Ve Bakım Şartnamesi

- f - • ■ • ■ -----• •

MADDE 1 {Şartnamenin Kapsamı)

Bu şartnamenin, aşağıda listesi verilen medikal gaz sistemlerinin yıllık yağ bakımları malzemeleri bakım-onarım hizmetlerinin aşağıdaki hüküm ve şartlar dahilinde yapılmasını kapsar.12 aylık bakım süreci boyunca her ay düzenli olarak maddedeki tüm cihazların kontrollerini kapsar,

1.        Merkezi Basınçlı Hava Santrali

a.  Vidalı hava kompresörü genel kontrolü

b.  Kimyasal kurutucu genele kontrolü

c.  Hava Filtresi genel kontrolü

d.  Regülasyon grubu genel kontrolü

e.  Cihazların EKOMAK DMD200C MODELİLİDİR.

f.   Hastane tarafından alınan bakım onarım malzemelerini yüklenici firma Yağ bakımları filtre değişimleri ücretsiz değiştirecektir. Hastane teknik servis birimine çıkan malzemeleri gösterilecektir. .

g.  Cihaz 3 adettir.

2.        Merkezi Vakum Santrali

a.  Yağlı vakum pompası genel kontrolü

b.  Vakum santrali bakteri filtresi genel kontrolü

c.  Vakum otomasyon panosu genel kontrolü

d.  Vakum tankı gelen kontrolü

e.  3 adet cihaz bulunmaktadır

U3T" *" Merkezi Oktijen Santrali *

a.    Tam otomatik santral kontrolü

b.    Oksijen regülatörleri genel kontrolü

c.    Alarm panelleri genel kontrolü

d.    Kollektor, tahliye vanaları genel kontrolü

e.    Tüp bağlantı tijleri genel kontrolü

4. Merkezi Azot protoksit Santrali a.     Tam otomatik santral kontrolü

b.   Azot protoksit regülatörleri genel kontrolü

c.    Alarm panelleri genel kontrolü

d.    Kollektor, tahliye vanaları genel kontrolü

e.    Tüp bağlantı tijleri genel kontrolü

5. Hava Kurutma Santrali

2 adet Filtre bulunmaktadır.

a)    Cihazların filtreleri ve valileri ücretsiz olarak orijinal parça ile değiştirilecektir.

b)   Hastane teknik servis birimine malzemeleri göstermeden değişim yapmayacaktır.

6.       Kat Kesme Panoları ve Alarm Üniteleri

7.        Ameliyathane ve Yoğun Bakım Pendantları ve Aksesuarları

8.        Duvar Modülleri

9.        Medikal Gaz Prizleri

10.      Medikal Gaz Prizi Aksesuarları

MADDE 2 {Sözleşmenin Süresi ve Yeri)

Sözleşmenin imzalandığı tarih işe başlama tarihi olarak kabul edilir.lşi bitirme tarihi başlama tarih itibaren 1 yıldır.İşin yapılma yeri Orhangazi Devlet Hastanesidir.Genel bakım kapsamında fabrika tamir veya bakım gerektiren işler /nU'tı ır r2ûne| bakım yılda 1 (bir) kez yapılacaktır.

MADDE 3 (Yedek parçalar)

Hastane tüm bakımlarda yağ ve filtre değişimlerini kendi temin edecektir. Yüklenici firma hiçbir ücret talep etmeden tedarik edilen ürünlerin montajımı yapacaktır. Bir parça gerektiğinde hastane idaresinin onayını alarak, parçayı ücreti mukabilinde tedarik edecek veya hastane tarafından tedarik edilen malzeme firma tarafından monte edilecektir.

Firma onanırımı mümkün olmayan yedek parçaları bir tutanak karşılığında hastane idaresine teslim edilecektir.

 


 

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDRLÜĞÜ ORHANGAZİ DEVLET HSTANESİ

20ZŞ YILI DOĞALGAZ KAZANLARI BAKIM ONARIM ŞARTNAMESİ

Hastanemizde bulunan 3 adet ısıtma kazanı ve 3 adet gaz brülörün bakım onarımını sağlayan iştir.

1-   ) Marka model: ALFA kazan model-ASSF Kapasite:700.000

2-   ) Marka model: ALFA kazan model-ASSF

3-   ) Marka model: ALFA kazan

4-                          )model-ASSF   Kapasite:700.000

İŞİN KAPSAMI:

Bakım onarım firması pastane teknik personelleri ve idarenin belirleyeceği periyotlarda bakım onarım sorumluluğunu taşıyan bir teknik eleman ile ısıtma kazanı ve brülörlerinin periyodik bakım ve onarımını düzenli bir şekilde yapmak zorundadır. Resmi tatiller dahil olmak üzere hastanede hizmetin sürekliliği gereği doğalgaz brülörlerinde ve arıza olduğunda her gün içinde tamir bakımı yapılıp işletmeye (kullanıma)alınacaktır.

Yüklenici bakım onarım firması,bakım onarım sorumlusunun niteliğinden Ayürüttüğü bakım onarım çalışmaları süresince çalıştırdığı elemanların güvenliğinden sorumlu olacaktır. Isıtma kazanları ve doğalgaz brülörlerinin bakım ve onarımının yapılması,hasar gören tesisatın onarılması,bakım onarım esnasında ortaya çıkan cihaz arızalarına müdahale edilmesi, giderilmesi işi ile gerekli testleri yapacaktır.

SÖZLEŞME BAKIM VE ONARIM SÜRESİ:

Periyodik bakım ve onarım sözleşmesinin imzalanmasından sonra sözleşmede belirtilen tarihte başlayıp (01.01.20^ başlangıç 31.12.202^bitiş 2 bakım olacaktır.)

ARIZANIN GİDERİLMESİ VE PARÇA DEĞİŞİMİ:

Firma hastanenin onayı olmadan kapsam dışındaki malzemeyi alıp fatura edemez. Hastane firmanın belirleyeceği yedek parça ve malzemelerin teminini kendisi yapacaktır. Aşınan, bozulan,kırılan eskiyen

ve arızalı olan parçaların değişmesi teknisyen raporuna istinaden yapılan satın alma talebi idare

tarafından onaylandığında firma yapabilecektir.Satın alınan parçalar muayene komisyonunca görüldükten sonra takılacaktır.Eski arızalı olan demirbaş parçalar,cihazlar Ayniyat saymanına tamiri yapan teknik personel ile hastanemiz teknisyeni nezaretinde teslim edilecektir.

 

 


 

Hastane idaresi doğalgaz brülörlerinde ve ısıtma kazanlarında meydana gelen arızayı firmaya telefon veya faks ile haber verdikten sonra gündüz 2 saat, gece

saat içinde bakım onarım firması teknik elemanları müdahale edecektir.

Doğalgaz brülörlerinin bakım ve onarımını yapmak üzere gelen firmanın görevli

teknik elemanı, bakım onarım işine başlamadan önce Hastanenin sorumlu

teknisyeni ile görüşecek olup sorumlu teknisyen veya görevlendireceği teknisyen

ı

nezaretinde bakım onarım işi yapılacaktır.

•      Doğalgaz brülörleri ve ısıtma kazanlarının bakım ve onarımına başlamadan önce gerekli emniyet tedbirlerinin alınmasından Yüklenici bakım onarım firmasının teknik elemanı sorumludur.

■ • Yüklenici bakım onarım firmasının teknik elemanı, firmasına ait iş kıyafeti ile gelip firmaya ait yaka kartı bakım süresince takılı olacaktır. Olumsuz davranışları olan hastane hizmetlerini engelleyen, zarar veren teknik elemanları itiraz etmeden yüklenici bakım onarım firması değiştirecektir.

Yüklenici bakım onarım firması, Hastane idaresinin izin verdiği günlerde doğalgaz bakım onarımı yapılacaktır.

Periyodik bakım onarım hizmetlerinin yerine getirilmesinde ve sonrasında kullanılan her türlü alet,1 ayar cihazı, araç, gereç, takım ve avadanlıkların temini ile buna ait her türlü aksam ve yerlerin temizlik,tertip ve düzenini sağlamak yüklenici firmanın sorumluluğundadır.

•      Doğalgaz brülörlerinin bakım ve onarımından sorumlu teknisyen nezaretinde bakım ve onarımla ilgili konuların yerine getirilmesi sırasında periyodik bakım onarım kontrol formuna kaydedilip bakım onarım tamamlandıktan sonra imzalanacaktır. Bakım onarım firması, bakım onarım yapıldıktan sonra 3 adet bakım onarım formu (bakım onarım kontrol formu) düzenleyerek 1 adedi kendisinde kalmak üzere 1 adedi sorumlu teknisyene teslim edilip diğer kalanı ise faturaya eklenip Tahakkuk Birimine teslim edilecektir.

Yüklenici firma, hastanenin teknik personeline doğalgaz brülörlerinin

çalıştırılması ve acil durumda ne yapılması gerektiği ile ilgili olarak

yönetmelik dahilinde eğitim verecektir, ı

BAKIM ONARIM FİRMASI TARAFINDAN YAPILACAK İŞLER:

t

Brülörlerin oransal yanma ayarlan

•       Brülörlerin mekanik akşamının elden geçirilmesi mekanik bağlantıların kontrolü,hareketli parçaların uygun yağ kullanılarak yağlanmaları

•     Brülör hava/gaz dağıtım halkaları, uç parçaları kontrolü, yanma bölümü temizliği

•     Fotosel lambası, ateşleme bobini,  ateşleme elektrotu kontrolü ve temizliği

Brülör motoru kontrolü( rulman, fan )düzeni kontrolü

•       Brülör gözetleme camı temizliği

Sayaç olan yerlerde (doğalgaz) basınç ve debi kontrolü

•       Brülörlerin ve akşamının komple (toz,pas,yağ}temizliği

ı

Yakıt/hava ayar düzeni temizliği, brülör oransal çalışmasının izlenmesi kontrolü Kazanlarda duman/su yönü sızdırma durumunun kontrolü

•     Gaz ayar düzeni yanma kontrolü

•     Doğal gaz yakan brülörlerde yer alan donanımların tek tek fonksiyon kontrolleri, yay ayarlarının yenilenmesi

•       Brülörlere ait kazanların emniyet ve kontrol cihazları (ağırlıklı veya yaylı basınç regülatörü, gaz dedektörü v.b.(kontrol ve temizliği yapılacaktır.

Gaz kaçağı olduğunda doğalgazın kesilmesini sağlayan selenoid valf ve alarm ' sisteminin kontrolü^apılacaktır. Brülör üzerindeki parçaların, elektrik kumanda panosu ve tesisatın, doğalgaz hattı üzerindeki aletlerin ve alarm sisteminin çalışır durumda olacak şekilde kontrol ve bakım onarımının yapılması. Brülörlerin çalışmasını bozacak ve engel olabilecek arıza ve kusurların hastane idaresine bildirilmesi, tehlikeli durumların önceden haber verilerek brülörlerin çalışmasının durdurulması sağlanacaktır.

HUKUKİ VE BAKIM İŞLERİ DIŞINDAKİ KONULAR

Doğalgaz brülörlerinin bakım ve onarım firması teknik elemanları tarafından tespit edilen veya muhtemelen oluşabilecek arıza ve kusurların giderilmesi için tespit ve kontrollerin sonucunu belirten teknik servis raporu Hastane idaresine teslim edilecektir. Bakım onarım firması, teknik rapor konusunda teknik bir eleman nezaretinde bakım onarım raporunu hazırlayacaktır.Firma arızası yerinde giderilmeyen makine-cihazı;her türlü nakliye ve sigorta v.s.taşıma giderleri firma tarafından

ı

 

Arıza halinde idare, firmanın tebligat adresine telefon faks veya yazı ile bildirimde bulunacaktır.


Tebligat adresine yapılan bildirimler firmaya yapılmış sayılacaktır. Firma gerekli haberleşme araçlarını açık ve yetkili servis elemanını 24 saat hazır bulunduracaktır. Firma bu bildirimi takip eden gündüz 2 saat, gece 4 saat içinde makine-cihaza müdahalede bulunacaktır. Aşınan bozulan eskiyen parçaların değişimi gereken hallerdeıfirma idareye teknik raporunu sunacak ve değişmesi gereken parçayı görevli teknisyen gözetiminde değiştirecektir.Firma parça temininden sonra 6 saat içinde arızayı gidecektir.idarenin izni olmadan firma parça değişimi yapmayacaktır, yapsa dahi parça bedelini fatura etmeyecektir.idarenin onayı ile satın alınan parça, hastane teknisyeni nezaretinde firma tarafından değiştirilecektir.Arızalı parça ayniyat saymanlığına teslim edilecektir.Yüklenici firma işin kapsamındaki bakım ve onarım hizmetini aksattığı taktirde idare durumu yazılı olarak yükleniciye bildirdiği tarihten sonra sistem işletmeye alınmadığı taktirde hastane idaresi,sözleşmeyi fesh etmeye ve bundan doğacak zararları talep etmeye yetkilidir.

Doğalgaz brülörlerinin çalışmasında yapılacak değişiklik işlerini, bakımcı firma teknik rapor düzenleyip hastane idaresi kabul ettiği taktirde yapabilecektir.Aksi takdirde bakımcı firma yaptığı işin bedelini alamayacaktır.Firma cihazın ve sistemin çalışmasına engel olacak şekilde kasıtlı olarak arıza verdirdiği takdirde bilirkişi teknik raporuna istinaden cihazın bedeli bakım firmasından tazmin edilecektir.

•      Yüklenici bakım ve onarım firması, doğalgaz brülörlerinin bakım ve onarımı amacıyla yapılmış olan her türlü hatalı ve eksik bakım'onarım sonucunda meydana gelebilecek arıza, kaza dolayısı ile malzeme ve şahıslara gelebilecek zarar ve ziyandan sorumlu olacaktır.

•      Bakım-Onarım Sözleşmesi çerçevesinde bakımdan kaynaklanabilecek arızaların doğurduğu her türlü mali, hukuki ve cezai sonuçlardan sistemin bakımını ve onarımını yapan firma sorumlu olacaktır.

Yüklenici bakım onarım firması yapacağı her türlü bakım onarım işinde gerekli emniyet tedbirlerini almakla yükümlüdür. Bakım onarımda çalışacak firmanın teknik personelinin sağlığı ile iş yeri güvenliği ve bunlarla ilgili sorumluluklar hizmeti verecek yüklenici firmaya aittir. Bakım-Onarım sözleşmesi çerçevesinde bakımdan kaynaklanabilecek arızaların doğurduğu her türlü mali, hukuki ve cezai sonuçlardan sistemin bakımını ve onarımını yapan firma sorumlu olacaktır. Firma işin ifası ve ikmali sırasında her türlü emniyet tedbirini almak, iş güvenliği ve işçi sağlığı hususunda gerekli tedbirleri almakla yükümlüdür. Bir kaza, can kaybı veya herhangi bir sebepten dolayı tazminat yükümlülüğü Yüklenici Firmaya ait olacaktır.

Yüklenici firma alt işveren'e bakım ve onarım işlerini devredemeyecektir. Sorumluluğu ve yetkisi olamayan teknik elemanlara bakım ve onarım işi yaptırılmayacaktır.6331 Sayılı İş Güvenliği ve işçi Sağlığı kanunun gereklerini Yüklenici Bakım Onarım Firması yerine getirmek zorundadır.

 


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)