İhale No | 2355582 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 9 Aralık 2021 |
İhale Tarihi | 13 Aralık 2021 16:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C. |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ TEKLİF İSTEME MEKTUBU Tel: 0 232 250 50 50-Fax: 0 232 261 80 51 - 0 232 261 93 51 |
Talep No : 2021 - 2797 İlgili Birim kir, Ari, HASTANEMİZ VELA MARKA VENTİLATOR CİHAZLARI 2022 YILI PERİYODİK BAKIlVi ONARIM HİZMET|(4 AYDA Ş 1)(YILDA 3 BAKIM) 09.12.2021 |
İLGİLİ FİRMA |
Aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler/hizmetler 4734 K.İ.K DOĞRUDAN Emin YÜCEL İdari ve Mali |
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - VENTILAROR CİHAZI PERİYODİK BAKIM ONARIM H!ZMETİ(100927608 KÜNYE NUMARALI CİHAZ)____________ |
Ek:........... sayfa teknik şartname Genel Hükümler: 1 - Teklifinizi en geç 13.12.2021 tarih ve saat 16:00 a kadar SATIN ALMA Birimine iletiniz Belirtilen surede iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır 2 - Teklifinizi hastanemize ait matbu teklif mektubu üzerine belirtilen sırada yazınız. 3 - Teklifler TL (Türk Lirası) ve KDV hariç olarak verilmelidir. Teklif ettiğiniz malzemenin markasını mutlaka yazınız 4 - Sağlık Uygulama Tebliğinde yer alan SUT Kodunun ve UBB Kodunun teklif mektubunda ve faturada yazılması zorunludur 5 - Ödemeler hastane'nin ödenek durumuna ve faturanın saymanlığa intikal ediş sırasına göre yapılacaktır. Kurumun nakit sıkıntısı durumunda maliye bakanlığının 18/02/2009 tarih ve 115-2277 sayılı yazısına göre ödeme yapılacaktır 6 - Teklif edilen ürün ilgili depoya teslim edilecektir. 7 - Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılar hatalı tanımlama sonucu. GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK laranndan kurumumuza ödemesi yapılmayacak fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır. 8 -Teklif edilen malzemeler için gerekli görüldüğü taktirde numune uygunluğu alınması istenecektir. 9 - İhale ve Doğrudan Temin İlanlarımızı www.izmiregitim.gov.tr web sitesinden Satın Alma Duyuruları ekranından (akıp edebilirsiniz. |
TEKLİF VEREN KİŞİNİN, FİRMANIN : Adı , Ünvanı Adres Tel / Fax |
Mail : izmiregitimbozyaka@gmail.com Tel : 0 232 250 50 50 Dahili Hatlar: Stn1 : 1191- 1192- 1193- 1194 Stn2 : 1195 -1196 - 1197 Sin3 : 1198 |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI İZMİR İL SAĞLIK Mİ'lDİiRLÜĞl SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KLİNİK MÜHENDİSLİK İSTEK FORMU |
Hastane Müdürlüğüne; i__ I____ Birimimizin ihtiyacı o!an aşağıdaki malzemelerin teminini arz / rica ederim. Birim Yeîkiiisi TEKNİK DESTEK PERSONELİ (4/D) SAİT SELİM OKTAY |
Taiep No Talep Eden Birim Birimden Talep Eden |
2706 KLİNİK MÜHENDİSLİK |
M İz.Kodu/ u kl Taiep . Stok j Eden Yıl İçinde Geçen Yıl ®,r,nlden Suı Jbb Su! Kodu S ° Branş Adı / Malzeme Adı Miktarı ,rırri Miktarı stok Alınan-Kullanılan Kul.Miktar _a ep r-ystı Tabı Miktar, “der' |
PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ İYEDE!* |
U |
HASTANEMİZ VELA MARKA VENTİLA7ÖR CİHAZLARI 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİM AYDA 1HY1LDA 3 BAKIM) SÜLEYMAN PEHLİVAN SÜLENT KAYA MÜDÜR YARD. İDARİ ve MALİ İŞLER MÜDÜRİ |
T.C. İZMİR V ALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. İzmir Bozyaka Eğitim Vc Araştırma Hastanesi VENTİLATÖR RESPİRATÖR CİHAZLARI/ DİJİTAL TAŞINABİLİR VENTİLATÖR CİHAZI BAKIM-ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ (YEDEK PARÇA HARİÇ) KONU VE KAPSAM: İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesinde kullanılan 1009275608 künye numaralı VELA marka CAREFUSION model ventilatör cihazının (i-'k:l tabloda bilgileri verilen) yılda üç bakım olmak tizere(4 ayda 1) 2022 yılı periyodik bakımlar, için yıllık bakım onarım hizmet alımı işidir. BAKIM ONARIM VE KALİBRASYON HİZMETİ ESASLARI 1. Bakım hizmeti; düzenli kontrol, koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon. aııza giderimi (onarım) Gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır. Burada geçen: Yüklenici; Üzerine ihale yapılan ve sözleşme imzalanan istekli firmadır. İstekli Firma; İhaleye teklif veren firmadır. Biyomedika! Donanım / Teknoloji / Cihaz; Tıbbi cihaz ve tıbbi ekipman niteliğindeki: Taşınır Mal Yönetmeliği kapsamında yer alan, dayanıklı taşınır niteliğindeki tıbbi cihaz ve sistemleri (253-03-04. 253-03-05. 253-03-06. 253-03-08. 255-01-05-01. 267-01-0! taşınır kodlu malzemeleri, aksesuarlarını, yazılımlarını, ana ve alt/yardımcı/destek/çevre bileşenlerini) ifade eder. Biyonıedikai Tür; Stok Takip ve Analiz Dairesi Başkanlığınca yürütülen sınıflandırın:; çalışmaları kapsamında oluşturulan biyonıedikai nitelikli dayanıklı taşınırların üst sınıf bilgisidir. Yetkili Otorite; Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu'dur. Arıza; Cihazların ve aksesuarlarının, fonksiyonlarından en az birini yerine getirememesi, iıiç çalışmaması, komutlara cevap vermemesi, anormal koku. ses. titreşim, sızıntı, kaçak algılanması veya çıktı kalitesinin bozulması gibi üreticisi tarafından belirlenen standartlarda çalışmamasını, sistemin tümünün veya bir parçasının teknik prospektüsleriııde belirtilen performans veya fonksiyonlardan bir veya birkaçını kısmen veya tamamen yerine getirmemesini ifade eder. Bakım; Sistemde meydana gelebilecek arızalan önlemek, sistem performansını artırmak, arıza ihtimalini azaltmak, sistemin ömrünü uzatmak ve etkin çalışmasını sağlamak amacıyla, önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan; cihazın gözle muayene edilmesi, fonksiyonlarının testi, teknik ömrünü tamamlayan parçaların değiştirilmesi, ayarların yapılması, toz ve partikü! temizliğinin yapılması, yağlama işleminin yapılması gibi temizleyici, koruyucu ve düzeltici faaliyetlerin üreticinin öngördüğü ve uluslararas: standartlara göre yapılmasını ifade eder. Onarım; Cihazda herhangi bir arızanın (yazılımsa!, donanımsal vb.) oluşması durumunda, cihazın performans ve fonksiyonlarının istenen/gereken düzeye gelmesi için, firmanın yapacağı ve gerektiğinde parça monte etmeyi, elektronik kan tamir etmeyi, program yüklemeyi, güncelleme ve modifikasyonunu da kapsayan, sistemin tam fonksiyonlu çalışı}' hale »gelmesi için gereken ve gerektiğinde monte etıııe i de kapsayan her türlü işlemdir. I -n |
9.12.2021 14:46 |
Gmail - VELA MARKA VANTİLATÖR 2022 YILI PERİYODİK BAKIMI |
Gmail |
İzmir eğitim araştırma hastanesi <izmiregitimbozyaka@gmail.com> |
İzmir eğitim araştırma hastanesi <izmiregitimbozyaka@gmail.com> 9 Aralık 2021 14:46 Alıcı: "filiz.gokce" <filiz.gokce@ertuncozcan.com>, bilgi@ihalepro.com, idare@ihalebul.com, ihale Dünyası <ihaledunyasi@hotmail.com>, SAĞLIK BANK İLAN SİTESİ <saglikbank@hotmail.com> VELA MARKA VENTİLATÖR 2022 YILI PERİYODİK BAKIMI |
VELA MARJA VENTİLATÖR ŞARTNAMESİ.PDF ^ 2462K |
T.C. |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ TEKLİF İSTEME MEKTUBU Tel: 0 232 250 50 50-Fax: 0 232 261 80 51 - 0 232 261 93 51 |
Talep No : 2021 - 2858 İlgili Birim iein AH, HASTANEMİZDE BULUNAN PETAŞ MARKA TIBBİ MONİTÖRLERİN 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM IŞ,n Adl HİZMETİ |
09.12.2021 |
İLGİLİ FİRMA Aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler/hizmetler 4734 K.İ.K DOĞRUDAN TEMİN (MADDE-22/D) bendi gereğince satın alınacaktır. Malzemeler/hizmetler ile ilgili teklifinizi aşağıda belirtilen süre içerisinde vermenizi rica ederim. Emin YÜCEL İdari ve Mali İşler Mdr. Yrd. |
Sıra No |
SUT Kodu |
Malın/Hizmetin Adı/Cinsi |
Birim |
Miktarı |
Marka |
UBB Kodu |
Birim Fiyatı (KDV Hariç) |
Tutarı (KDV Hariç) |
1 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBİ MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1008560303 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
2 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBİ MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1008895841 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
3 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1010253121 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
4 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBİ MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1010253097 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
5 |
|
27061 • PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBİ MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1010253124 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
6 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBİ MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1010253122 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
7 |
|
27061 ■ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTÖR PERİYODİK BAKİM ONARIM HİZMETİ(1010253123 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
Mail : izmiregitimbozyaka@gmail.com Tel : 0 232 250 50 50 Dahili Hatlar: Stn1 : 1191-119?-1193- 11Q4 Qtn-> • -ı-ıot; 110c un-? . -o™ |
T.C. |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ TEKLİF İSTEME MEKTUBU Tel: 0 232 250 50 50-Fax: 0 232 261 80 51 - 0 232 261 93 51 |
8 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1008341775 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
9 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBİ MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1008341776 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
10 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1008341777 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
11 |
|
27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1008341798 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
4 |
|
|
|
|
|
TOPLAM |
|
Ek:....... sayfa teknik şartname Genel Hükümler: 1 - Teklifinizi en geç 13.12.2021 tarih ve saat 16:00 ' a kadar SATIN ALMA Birimine iletiniz. Belirtilen sürede iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 2 - Teklifinizi hastanemize ait matbu teklif mektubu üzerine belirtilen sırada yazınız. 3 - Teklifler TL (Türk Lirası) ve KDV hariç olarak verilmelidir. Teklif ettiğiniz malzemenin markasını mutlaka yazınız. 4 - Sağlık Uygulama Tebliğinde yer alan SUT Kodunun ve UBB Kodunun teklif mektubunda ve faturada yazılması zorunludur. 5 - Ödemeler hastane'nin ödenek durumuna ve faturanın saymanlığa intikal ediş sırasına göre yapılacaktır. Kurumun nakit sıkıntısı durumunda maliye bakanlığının 18/02/2009 tarih ve 115-2277 sayılı yazısına göre ödeme yapılacaktır. 6 - Teklif edilen ürün ilgili depoya teslim edilecektir. 7 - Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacak fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır. 8 -Teklif edilen malzemeler için gerekli görüldüğü taktirde numune uygunluğu alınması istenecektir. 9 - İhale ve Doğrudan Temin ilanlarımızı www.izmiregitim.gov.tr web sitesinden Satın Alma Duyuruları ekranından takip edebilirsiniz |
TEKLİF VEREN KİŞİNİN, FİRMANIN : Adı, Ünvanı Adres : Tel / Fax |
Mail : izmiregitimbozyaka@gmail.com Tel : 0 232 250 50 50 Dahili Hatlar: Stn1 : 1191-119? -1193 - 11Q4 c»r.o •-mor unc m-r e._o . - |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KLİNİK MÜHENDİSLİK İSTEK FORMU |
Hastane Müdürlüğüne; Birimimizin ihtiyacı olan aşağıdaki malzemelerin teminini arz / rica ederim. |
MIz.Kodu/ M o ,Hs.No Sut Kodu |
Talep Branş Adı / Malzeme Adı Miktarı |
Birim |
Stok Miktarı |
T.Eden Stok Miktarı |
Yıl İçinde Alınan-Kullanılan |
Geçen Yıl Kul.Miktar |
Birimden Talep Eden |
Sut Fiyatı |
Ubb Tabi |
27061 ı J |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEh PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETI( 1008560303 KÜNYE NUMARALI CIHAZı |
BAK |
0 |
|
0 0 |
0 |
0 * |
|
□ |
J : 27061 I I |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEh PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETI( 1008895841 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
0 |
|
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
27061 |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEH PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HiZMETİ(1010253121 KÜNYE NUMARALI CIHAZı |
BAK |
0 |
|
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
^ 27061 |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEH PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBİ MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETI( 1010253097 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
0 |
|
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI _ İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BOZ VAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KLİNİK MÜHENDİSLİK İSTEK FORMU |
ra |
MIz.Kodu/ HsNo Sut Kodu |
Talep Branş Adı / Malzeme Adı Miktarı |
Birim |
Stok Miktarı |
T.Eden Yl1 İÇ'nde Stok Alınan-Kullanılan Miktarı |
Geçen Yıl Kul.Miktar |
Birimden Talep Eden |
Sut Fiyatı |
Ubb Tabi |
|
27061 |
4 PERİYODİK BAKİM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEH PARÇA 1 MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETI( 1010253124 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
0 |
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
6 |
27061 |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEH PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) • TIBBI MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETI(1010253122 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
0 |
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
7 |
27061 |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEh PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETI(1010253123 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
0 |
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
S |
27061 |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEh PARÇA 1 MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETI( 1008341775 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
0 |
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
|
27061 |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEH PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETI(1008341776 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
0 |
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
1Q |
27061 |
4 PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEh PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - TIBBI MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETİ(1008341777 KÜNYE NUMARALI CİHAZ) |
BAK |
0 |
0 0 |
0 |
0 |
|
□ |
Savfa 2 |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BOZ VAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KLİNİK MÜHENDİSLİK İSTEK FORMU |
MIz.Kodu/ l, Talep . Stok T.Eden Yl1 içinde Geçen Yıl ®irimden gut Ubb ' Sut Kodu S~ ° Branş Adı / Malzeme Adı Miktarı ırırn Miktarı Alınan-Kullanılan Kul.Miktar ae^ Fivatı Tabi Eden Miktarı |
4 bak o oooo PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDE!* PARÇA I MAL ALIMI HARİÇ) - TIB8I MONİTOR PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(1008341798 KÜNYE NUMARALI CİHAZ)____________________________________________ |
HASTANEMİZDE BULUNAN PETAŞ MARKA JIBBİ MONİTÖRLERİN 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ |
T.C. İZMİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. İzmir Bozyaka Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
TIBBİ MONİTÖR CİHAZLARI/TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ YILLIK BAKIM- KONU VE KAPSAM: İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesinde kullanılan BAKIM ONARIM VE K4LİBRASYON HİZMETİ ESASLARI 1. Bakım hizmeti; düzenli kontrol, koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi Yüklenici; Üzerine ihale yapılan ve sözleşme imzalanan istekli firmadır. İstekli Firma; İhaleye teklif veren firmadır. Biyomedikal Donanım / Teknoloji / Cihaz; Tıbbi cihaz ve tıbbi ekipman niteliğindeki; Biyomedikal Tür; Stok Takip ve Analiz Dairesi Başkanlığınca yürütülen sınıflandırma Yetkili Otorite; Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu'dur. Arıza; Cihazların ve aksesuarlarının, fonksiyonlarından en az birini yerine getirememesi, hiç çalışmaması, komutlara cevap vermemesi, anormal koku, ses, titreşim, sızıntı, kaçak algılanması veya çıktı kalitesinin bozulması gibi üreticisi tarafından belirlenen standartlarda çalışmamasını, sistemin tümünün veya bir parçasının teknik prospektüslerinde belirtilen performans veya fonksiyonlardan bir veya birkaçını kısmen veya tamamen yerine getirmemesini ifade eder. Bakım; Sistemde meydana gelebilecek arızalan önlemek, sistem performansını artırmak, arıza ihtimalini azaltmak, sistemin ömrünü uzatmak ve etkin çalışmasını sağlamak amacıyla, önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan; cihazın gözle muayene edilmesi, fonksiyonlarının testi, teknik ömrünü tamamlayan parçaların değiştirilmesi, ayarların yapılması, toz ve partikül temizliğinin yapılması, yağlama işleminin yapılması gibi temizleyici, koruyucu ve düzeltici faaliyetlerin üreticinin öngördüğü ve uluslararası standartlara göre yapılmasını ifade eder. Onarım; Cihazda herhangi bir arızanın (yazılımsak donanımsal vb.) oluşması durumunda, cihazın performans ve fonksiyonlarının istenen/gereken düzeye gelmesi için, firmanın yapacağı ve gerektiğinde parça monte etmeyi, elektronik kart tamir etmeyi, program yüklemeyi, güncelleme ve modifikasyonunu da kapsayan, sistemin tam fonksiyonlu çalışır hale gelmesi için gereken ve gerektiğinde monte etmeyi de kapsayan her türlü işlemdir. |
Periyodik Bakım; Üretici kataloglarında belirtilen kriterlere göre belirli zaman aralıkları ile yapılan bakımdır. Ayar; Cihazdaki fiziksel parametrelerin, çalıştığı ortam koşullarında referans ölçüm cihazları veya cihazın kendi yazılım veya donanımı (Diagnostic test, self test vb.) ile test edilmesi, ölçüm değerlerinin karşılaştırılması, kayıtlarının tutulması ve cihaza ait bozulan parametrelerin düzeltilmesi işlemlerini kapsar. Yedek parça; Cihazın arızasının giderilmesi, performansının arttırılması ve tam kapasite çalışması için değiştirilmesi zorunlu olan her türlü elektrik, elektronik, mekanik, cam, kompozit, deri, plastik, lastik, tekstil ve diğer özellikteki parçalarıdır. Bakım Malzemesi; Cihazın periyodik bakımı esnasında gerekli olan bakım malzemesini (yağ. boş cd. boş disket, teknik alet ve edevat vb.), temizlik malzemesini (üstübü, bez, yağ ve kir temizleyici sıvılar vb.), bakım kitleriııi (üretici tarafından önerilen ve bakım amacıyla kullanılacak tüm malzemeler) kapsar. Aksesuar; Kendi başına cihaz sayılmayan, fakat cihaz ile birlikte kullanılmak amacıyla üretilen parça veya parçalardır. Sarf Malzeme; Tıbbi cihazın çalışabilmesi için gerekli olan ve çalıştığı süre içerisinde kullanılan miatlı malzemeleri (SF 6 Gazı, Helyum Gazı, Filtreler, printer kartuş ve kağıtları vb.) ifade eder. İşlem; Bakım, onarım ve ayar işlerinden her birisini ifade eder. Modifikasyon; Cihaz üzerinde, teknolojik gelişmeler nedeniyle yapılan tadilatlar ile mevcut kapasitenin ve imkanlarının değiştirilmesi, iyileştirilmesi ve geliştirilmesini ifade eder. Montaj; Bir cihazın parçalarını yerli yerine takma veya olması gereken yer ile birleştirmesini ifade eder. Malzeme; Sistemin bakım onarımı esnasında gerekli olan her türlü sarf, bakım, temizlik ve koruyucu malzemeyi kapsar. Bu malzemeler, firma tarafından sözleşme süresi boyunca ücretsiz olarak sağlanacaktır. Teknik Servis Raporu; Yüklenici tarafından yapılan işlemlerin tamamının yazıldığı, yüklenicinin ve faaliyeti gerçekleştiren çalışanlarının bilgilerinin bulunduğu rapordur. Çalışma Süresi (Up Time); Cihazın çalışması gereken süreyi ifade eder. Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi (Down Time); Cihazdaki arıza nedeniyle cihazın kullanılamadığı süreyi ifade eder. 2. Firma, sistemin devamlı çalışır durumda bulunması için cihazın her türlü akşamının koruyucu bakımını periyodik olarak yapacaktır. 3. Periyodik bakımlarda; Bakımcı firma, ön görülen ve karşılıklı belirlenen her türlü kalibrasyon ve ayarları yapacaktır. Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. 4. Periyodik bakımlar, hastanenin belirlediği, hizmetin en az aksayabileceği gün ve saatlerde yapılacaktır. Bakımcı firma periyodik bakımdan 1 hafta önce Klinik Mühendislik Birimine ve cihazın bulunduğu birime bakıma geleceklerini bildirecektir. Aksi takdirde hastane idaresinin o gün periyodik bakım yaptırmama ve belirleyeceği bir gün bakımcı firmayı tekrar çağırma hakkını saklı tutar. 5. Onarım hizmeti/işlemi uzman teknik personeller tarafından, hastane hizmetlerini aksatmayacak şekilde gereken dikkat ve ihtimam gösterilerek, her türlü teknik ve ticari bilgi ve deneyim kullanılarak, bilimsel literatür ve orijinal servis manuellerindeki yaklaşımlar çerçevesinde yerine getirilecektir. 6. Periyodik bakımlar ve arıza ile ilgili bakım- onarım faaliyetleri, kurumca aksi istenmedikçe, hafta içinde normal mesai saatleri (08.00-16.30) içerisinde yapılacaktır. Ancak, çok acil durumlarda ve bakım onanının uzaması durumunda, hastanenin bilgisi ve isteği doğrultusunda bu süre aşılabilir. İşbu şartnamede belirtilen tüm saatler ve hesaplamalar, mesai saatleri |
dikkate alınarak yapılacaktır, (örnek: pazartesi günü saat 08:00 den itibaren 10 saat sonra demek Salı günü saat 09:30 demektir.) 7. Klinik mühendislik biriminde görevli personel ve ilgili birimdeki kullanıcı personel/personeller, cihaza yapılan teknik müdahale (bakım-onarım) esnasında yüklenici firma personellerine refakat edecektir. 8. İdare tarafından alımı yapılan ve Kalibrasyon Firmaları tarafından cihaza uygulanan biyomedikal metroloji hizmeti (kalibrasyon hizmeti) sonucunda cihazın testlerden geçememesi halinde bakım-onarım konusundaki yüklenici firma gereken teknik müdahaleleri yapacaktır. 9. Teknik servis çalışmaları için görevlendirilen personele ait her türlü iş güvenliği yüklenici fi rm a y ü küm 1 ü 1 üğiinded ir. GENEL İSTEK VE ÖZELLİKLER: 1. Onarım Hizmeti 1.1. Yüklenici firma, sözleşmede belirtilen işe başlama tarihinden itibaren 1 hafta içerisinde bütün cihazların başlangıç teknik değerlendirmesini yapacak, cihazın mevcut teknik durumunu, çalışmayan fonksiyonlarını ve teknik müdahale yapılması gereken hususları teknik servis raporunda belirtecek ve bu raporu klinik mühendislik birimine telim edecektir. Başlangıç teknik değerlendirmesi bir bakım veya arıza onanını yerine geçmez. Başlangıç teknik değerlendirme raporuna göre yüklenici firma, klinik mühendislik birimi ile koordineli olarak gerekli teknik müdahaleleri ivedilikle yerine getirecektir. 1.2. Herhangi bir zamanda cihazların ve aksesuarlarının, fonksiyonlarından en az birini yerine getirememesi, hiç çalışmaması, komutlara cevap vermemesi, anormal koku, ses, titreşim, sızıntı, kaçak algılanması veya çıktı kalitesinin bozulması gibi üreticisi tarafından belirlenen standartlarda çalışmaması "arıza” kabul edilir. Yüklenici, sözleşme süresi boyunca bu arızalara müdahale etmekle yükümlüdür. 1.3. Her bir cihaz, sözleşmenin başlangıcından bitişine kadar, yüklenici firmanın % 95 "Çalışma Süresi (Up Time)” garantisi altındadır. Çalışma süresinin formülü şu şekildedir. Yıllık Çalışma Süresi = Yıllık resmi iş günü toplamı x 8.5 saat x 0,95. Bu formül gerektiğinde, “aylık resmi iş günü toplamı değişikliği” yapılmak suretiyle aylık olarak da kullanılabilecektir. En az 2 ay süresince %95 uptime sağlamayan yüklenici firmayla yapılan sözleşme sağlık tesisi idaresinin kararıyla feshedilebilir. 1.4. Önceden planlanan koruyucu bakım haricinde, cihazlarda arıza meydana gelmesi halinde, klinik mühendislik birimi, firmayı telefon, fax, resmi yazı veya e-posta yolu ile bildirimde bulunacak ve bu bildirimi kayıt altına alacaktır. Bilgilendirme tarih ve saati olarak kurumun kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminden itibaren, yüklenici arızalara en geç 24 (yirmi dört) saat içerisinde cihaza müdahale edecektir. Yüklenici firma müdahaleye başlamadan önce klinik mühendislik birimine bilgi verecektir. Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi, arızanın yüklenici firmaya bildiriminden itibaren 24 saat sonra başlayacaktır. Yedek parça temini için geçen süre Çalışmama/Bozuk Kalma Süresine dahil edilmez. Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi mesai saatleri dikkate alınarak hesaplanacaktır. 1.5. Arızanın giderilmesi için yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihaz müdahale saatinden itibaren en geç 24 saat içinde tamir edilmiş olmalıdır. Arızanın giderilmesi için yedek parça ihtiyacı bulunması halinde yedek parça temin edildikten sonraki 24 saat içerisinde arıza giderilecektir. 1.6. Arızanın giderilmesini takiben idare, söz konusu cihazı 48 saat süre ile çalıştırarak gözlem altında tutar. Gözlem süresi içinde aynı arızanın tekrarlanmaması durumunda onarım kabul edilir. Gözlem süresi içinde aynı arızanın tekrarlanması veya arıza giderme esnasında başka bir arıza meydana gelmesi durumunda onarım kabul edilmez ve Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi başlatılır. 1.7. Herhangi bir cihazın kısmi onarımı, onarım olarak kabul edilmez. 1.8. Onarım işlemi bitiminde cihaz, en az işlem öncesindeki fonksiyonları yerine getiriyor olacaktır. 1.9^A^zalı olan, değişmesi gereken parçalar idare tarafından temin edilecek. Yüklenici firma / tarafından ücretsiz olarak değiştirilecektir. |
r.iN |
1.10. Yüklenici firma arıza bildiriminden sonraki 24 saat içerisinde aıızaya ilk müdahaleyi yapmaz veya işbu şartnamenin ‘‘Genel İstek ve Özellikler" ”1.Onarım Hizmeti” başlığının 1.4. fıkrasındaki sürelerin sonunda arıza giderilemez ise idare bu arızayı, işbu şartnamenin "Bakımcı Firmadan İstenen Belgeler” başlığındaki hükümlere haiz başka bir firmaya yaptırabilir ve onarım bedeli yüklenici firmadan tazmin edilir. 1.11. Yerinde oııarılamayacak taşınabilir cihazlar için yüklenici firma, bir tutanak karşılığı (Biyomedikal Dayanıklı Taşınır Depo Biriminden) cihazı teslim alıp kendi tamir atölyesine götürebilir. Nakliye için herhangi bir ücret ödenmeyecektir. Cihazın, tekrar kuruma dönünceye kadarki tüm sorumluluğu yüklenici firmaya aittir. Cihazların, teslim tarihine kadar yüklenici firmanın servisinde bekletilmesi, depolanması ve muhafazası, imalatçının/ithalatçının belirlemiş olduğu saklama koşullarına ve ilgili standartlara uygun olarak yapılacaktır. Yedek parça teminine müteakip cihazın onarımı yapılarak en geç 3 işgünü içerisinde sağlık tesisine geri getirilmelidir. 1.12. Yüklenici firmaya teslim edilen cihaz, fiına tarafından iş yeri sigortası kapsamına alınacaktır. 1.13. İdare tarafından devre dışı bırakılan (H.E.K.'e ayrılan) cihazlara artık onarım yapılmaz ve geri kalan süre zarfında bahsi geçen cihaz için onarım ücreti ödenmez. Ayrıca idare tarafından kullanım dışı bırakılan (kullanıcı eksikliği, fiziki yer yetersizliği, yedek parça beklenmesi vb.) cihazlara onarım yapılmaz ve kullanım dışı kaldığı süre zarfında bahsi geçen cihaz için onarım ücreti ödenmez. Periyodik Bakım Hizmeti 2.1. Cihazların planlı periyodik ve koruyucu bakımları “Ek-1: Cihazlar/Biyomedikal Donanımlar Yıllık Bakım Sayısı Listesi"ndeki periyotlara göre klinik mühendislik biriminin gözetimi altında firma teknik sorumlusu tarafından yapılacaktır. Bakım takvimi (tarihleri ve saatleri), sözleşmedeki işin başlangıç tarihinden itibaren 15 gün (takvim günü) içerisinde klinik mühendislik birimi ve yüklenici firmanın mutabakatı sonucu hazırlanacak ve tutanak altına alınacaktır. Bakım tarihleri, ilgili cihaza yapılacak metroloji/kalibıasyon işleminden önce yapılmak üzere ayarlanmalıdır. Bu takvimi belirlemek için yüklenici firma klinik mühendislik birimine müracaat edecektir. Mutabakata varılan bakım programının uygulanmasına derhal başlanılacaktır. 2.2. Yüklenici firma mesai saatleri dikkate alınarak bakım takvimine göre bakım yapacaktır. Yüklenici firmanın mutabık kalman tarih ve saatten en geç 12 saat sonrasında bakıma başlamaması durumunda veya bakımı tamamlayamaması durumunda hastane idaresi bu bakımı, işbu şartnamenin "Bakımcı Firmadan İstenen Belgeler” başlığındaki hükümlere haiz başka bir firmaya yaptırabilir ve bakım bedeli yüklenici firmadan tazmin edilir. 2.3. Yüklenici cihazların elektrik güvenlik testi yılda bir kez bağımsız akredite firmalar tarafından yaptırılacaktır. Aksi taktirde oluşacak tüm zararlar yüklenici firma sorumluluğundadır. 2.4. Bakım işlemi bitiminde cihaz en az işlem öncesindeki fonksiyonları yerine getiriyor olacaktır. 2.5. Geciken veya eksik yapılan periyodik bakım sebebiyle çıkabilecek her türlü arıza, hasar ve zarardan yüklenici firma sorumludur. 2.6. Yüklenici firma, her bir cihaz modeli için periyodik bakım esnasında uygulanacak işlemlerin ayrıntılı olarak anlatıldığı bir “periyodik bakım kontrol formu” (check-list) hazırlayacaktır. Bu kontrol formunun içeriği, üretici firmanın teknik dokümanlarında belirtilen şekilde olacaktır. (İstenildiğinde "periyodik bakım kontrol formunun” referans aldığı orijinal teknik dokümanlar yüklenici firma tarafından gösterilecektir.) Yüklenici firma periyodik bakım kontrol formunu ibraz edecektir. 2.7. Yüklenici firma, her bir biyomedikal tür için periyodik bakım esnasında uygulanacak işlemlerin ayrıntılı olarak anlatıldığı bir "periyodik bakım kontrol formu” (check-list)'e göre bakım işlemini yapacaktır. Bakım sonrası hazırlanan teknik servis raporunun ekinde “periyodik bakım kontrol formu” (check-list) doldurulmuş bir şekilde bulunacaktır. 2.8. İdare tarafından devre dışı bırakılan (H.E.K.'e ayrılan) cihazlara artık bakını yapılmaz ve geri kalan süre zarfında bahsi geçen cihaz için bakım ücreti ödenmez. Ayrıca idare tarafından kullanım dışı bırakılan (kullanıcı eksikliği, fiziki yer yetersizliği, yedek parça ^beklenmesi vb.) cihazlara bakım yapılmaz ve kullanım dışı kaldığı süre zarfında bahsi / ge^en cihaz için bakım ücreti ödenmez. |
Servis Hizmetleri: 3.1. Cihaza yapılacak müdahale sadece yüklenici firmanın bünyesinde çalışan teknik 3.2. Servis hizmeti sonunda cihazda fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım - onarım 3.3. Servis hizmeti sonunda, çalışma performansı test edilecek ve çalışır vaziyette teslim 3.4. Periyodik bakım ve onarım süresince sağlık tesisindeki klinik mühendislik birimi 3.5. Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. 3.6. Acil arıza durumlarında gerekli olursa yüklenici mesai saatleri dışında çalışmayı kabul 3.7. Servis hizmeti esnasında yüklenici firma teknik personelleri kendi emniyetini, hastane 3.8. Servis hizmeti bitiminde cihazın devre dışı bırakılan alarm ya da emniyet unsurları varsa 3.9. Teknik servis hizmeti sırasında sağlam bir sistemin veya fonksiyonun bozulması halinde 3.10. Bakımı/onarımı yapılan cihaz ile ilgili 4 nüshalı firmaya ait servis formu ile klinik Teknik Servis Raporu: 4.1. Her bir cihazın kendine has bir künye numarası vardır. Bu künye numarası 10 basamaklı 4.2. Teknik servis raporunda ve faturalarda işlem yapılan cihazın biyonıedikai türü, 4.3. Teknik servis raporlarında en az üç ıslak imza olacaktır. Teknik servis personelinin nik servis raporları okunaklı bir şekilde yazılacaktır. |
4.5. İ ler bakını ve/veya onarım sonrası teknik servis raporu düzenlemek ve cihaza yapılan tüm müdahaleleri teknik servis formunda belirtmek zorundadır. 4.6. Yüklenici firma teknik servis raporunu en az 4 nüsha halinde hazırlayacaktır ve birer nüshası ilgili birimde, birer nüshası klinik mühendislik biriminde, birer nüshası yüklenicide kalacak, diğer nüshalar ise Muayene Kabul birimine teslim edecektir. 4.7. Teknik servis raporunda asgari olarak aşağıdaki bilgiler yer alacaktır: > Yüklenici firma adı, adresi, iletişim bilgileri. > Müşteri adı. > Hizmet verilen cihazın biyomedikal türü, biyomedikal tamını, marka, model, seri numarası, künye numarası. r• Hizmet verilen cihazın bulunduğu birim. > Teknik Servis İş numarası (Takip numarası) > İşlem başlangıç ve bitiş tarihi, saati ve toplam iş süresi. > Yapılan işlemin konu başlığı. > Yapılan işlemin ayrıntılı açıklaması. > Cihazın durumu (çalışıyor, çalışmıyor, kısmen çalışıyor, parça bekliyor v.b.) > Müşteriye yapılan uyarılar. > İşlemin yeri (cihazın bulunduğu birim, işlemin hastane içinde mi dışında mı yapıldığı v.b.) > Sipariş edilen parçalar (parça tanımı, parça numarası, adedi v.b.). > İşlem esnasında kullanılan parçalar (parça tanımı, parça numarası, adedi v.b.). r- Teknik servis personeli, klinik mühendislik hizmetleri birimi personeli ve ilgili kullanıcı personelin ad, soyad ve imzası. Yedek Parça Ve Kullanılan Malzemeler: 5.1. İşbu şartnamenin “BAKIM ONARIM VE KALİBRASYON HİZMETİ ESASLARI" başlıklı 1. maddesindeki “Bakım Malzemesi’" ile tanımı yapılan malzemeler sözleşmeye dahil olup bu kapsamdaki malzemeler için ücret talep edilemez. 5.2. Yedek parça teminini hastane idaresi gerçekleştirecektir. Değişecek yedek parçalar orijinal, ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olacaktır. İkinci el veya elden geçirilmiş/yenilenmiş/sıfırlanmış/tamir edilmiş (refurbished) parça kullanılmayacaktır. 5.3. Kullanılacak yedek parçalar, cihazın orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecektir. 5.4. Sözleşme süresince, idare istediğinde, ihtiyacı olan parçanın teminini sözleşme esnasında ibraz edilen yedek parça listesi üzerinden yapabilecektir. İdare uygun görmediği takdirde yedek parçaları başka bir yöntemle tedarik edebilir. 5.5. Yüklenici firma tarafından hazırlanan teknik servis raporunda adı ve kodu beyan edilen ve değiştirilmesi gereken yedek parça, idare tarafından tedarik edilip, yüklenici firma tarafından montajı yapıldığı halde arızanın giderilememesi durumunda idarenin maddi zararı yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. 5.6.10 (on) yaş ve üzeri cihazlar için; Yüklenici firmanın temin etmesi gereken yedek parçayı temin edememesi halinde, üretici firmasından yedek parça üretiminin durduğuna dair yazı, hastane idaresine sunulacaktır. Hastane idaresinin yapacağı değerlendirmeden sonra ilgili cihaz sözleşmeden düşülecektir. 5.7. Yüklenici firma, ilk önce arızalı yedek parçanın/malzemenin tamirini yapacaktır. Onanının, teknik imkan ve kabiliyet ile mümkün olmadığı ve yenisi ile değiştirilmesi gerektiği beyan edildiği takdirde kamu yararı gözetilerek sağlık tesisi idaresi isterse onanını piyasadan yaptırabilir. 5.8. Hastane idaresi tarafından temin edilen tüm yedek parçalar üreticinin ve ilgili mevzuatların öngördüğü süre boyunca üretici hatalarına karşı garantili olacak şekilde temin edilecektir. 5.9. Değiştirilen ve montajı yapılan yedek parçaların mülkiyeti hastane idaresine aittir. 5.10. Üzerinde versiyon numarası bulunan parçalarda, cihaz üzerinde mevcut olan versiyon numarasından daha düşük versiyon numaralı parça kullanılmayacaktır. 5.11. Yüklenici firmadan satın alınıp yine yüklenici firma tarafından montajı yapılan yedek parçalar l(bir) yıl garantili olacaktır. Bakım, onarım ve yedek parça değişimi sonucunda teknik dokümanlara göre ayar gerekiyorsa bu ayar yüklenici firma tarafından yapılacaktır. A /•""') - rr r» f~. İ ?>J |
7. Uzaktan veya direk olarak cihaza hatalı müdahale ve/veya hatalı yedek parça kullanımı v.b. 8. Yüklenici firma tarafından görevlendirilecek tüm personel, çalışmayı tamamen tarafsız olarak 9. Her türlü yol, konaklama, yemek v.b. giderler yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. 10. Yüklenici firma, hastane idaresi isteği ve bilgisi dışında cihazlara müdahale edemez. Yüklenici 11. Teknik servis çalışmaları sırasında olası düşme, kırılma v.b. olaylarının tamamından yüklenici 12. İşbu teknik şartnamede bahsedilen bakım onarım hizmeti alınacak olan cihazlar, cihaz satın 13. Periyodik bakım onarım hizmeti süresince teknik servis personellerinin kullanacağı yüklenici 14. İşbu teknik şartnamede bahsedilen bakım onarım hizmeti alınacak olan cihazlar, cihaz satın 15. İşin devamı süresince her zaman için yüklenici firma, işte çalışan ve iş ile ilgili olan bütün 16. Sözleşme kapsamındaki cihaz, donanımsal ve yazılımsal olarak sağlık tesisinde mevcut bulunan 17. Yüklenici firma sözleşmenin sona erdiği tarihte tüm cihazları tam kapasite ile çalışır durumda 18. Hastane idaresinin talebi üzerine yüklenici firma, cihazı kullanan personele kullanıcı seviyesinde, 19. 6331 Sayılı iş sağlığı ve güvenliği kanunu gereğince bakım ve onarım işlemlerinde gerekli 20. Yazılımın bozulması veya hasar görmesi durumunda (virüs, siber saldırı vb.) lisanslı yazılım 21. Cihaz ve/veya donanıma ait üretici firmanın yayınlamış olduğu servis dokümanlarının revizyon aıafından yapılmayan modifikasyonlar yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bu |
işlemler esnasında ve/veya sonucunda çıkabilecek amalardan, oluşabilecek kaza ve hasarlardan 22. İstekli, fiyat teklifi için cihaz üzerinde inceleme yapmak istemesi halinde bu işlem, cihazın 23. İsteklinin cihazı yerinde incelediği ve teklifini buna göre hazırladığı kabul edilir. Yüklenici firma, BAKIMCI FİRMADAN İSTENİLEN BELGELER 1. Yüklenici firma aşağıdaki 1.1. ve 1.2 numaralı maddelerden en az bir tanesini sağlayacaktır. 1.1. Yüklenici firma, ilgili cihazın marka modeli için TS 13703 (Özel Servisler - Tıbbi Cihazlar - 1.2. Servis hizmeti verecek olan teknik personel, aşağıda belirtilen eğitim ve öğrenim koşullarını 1.2.1. Ek-I'de belirtilen A grubu cihazlara hizmet verecek olan teknik personel: Ek-2’de servis mühendisi ve servis teknikeri sütunlarında yer alan bölümlerin İlgili cihazın her marka ve modeli için ayrı ayrı olmak üzere imalatçıdan / 1.2.2. Ek-1 ’de belirtilen B grubu cihazlara hizmet verecek olan teknik personel: Ek-2’de servis mühendisi, servis teknikeri veya servis teknisyeni sütunlarında İlgili cihazın her marka ve modeli için ayrı ayrı olmak üzere imalatçıdan / 2. Herhangi bir arıza durumunda yüklenici firmanın teknik servisine ulaşabilmek için teknik servis 3. Yüklenici firma, bünyesinde çalışan ve hizmet verecek olan teknik personellerin, yüklenici 4. Yüklenici firma, bakım-onarım süresince geçerli olacak yedek parça listesini, fiyatları ve parça 5. Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre olacaktır. |
Sait Sej. |
Teknikeri |
Ek-2: Servislerde Çalışacak Teknik Personelin Öğrenim Durumlarına Göre Alabileceği Unvanlar |
Unvan |
Servis Mühendisi |
Servis Teknikeri |
Servis Teknisyeni |
Mezuniyet |
Lisans |
Önlisans |
Orta Öğretim (Alan Adı) |
|
Bilgisayar müh. |
Bilgisayar teknolojisi |
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri |
|
Biyomedikal müh. |
Biyomedikal bilimler |
Elektrik ve/veya elektronik tek. |
|
Elektrik müh. |
Biyomedikal cihaz teknolojisi |
Makina teknolojileri |
|
Elektrik elektronik müh. |
Gaz ve tesisat teknolojisi |
Bilişim teknolojileri |
|
Elektronik müh. |
Elektrik-elektronik |
Makina teknolojisi |
|
Elektronik ve hab. müh. |
Elektronik |
Tesisat teknolojisi ve iklimlendimıe |
Bölümler |
Endüstri / Sistem Müh. |
Elektronik hab. teknolojisi |
|
|
Fizik müh. |
Elektronik teknolojisi |
|
|
Kimya müh. |
Endüstriyel elektronik |
|
|
Kontrol /Sistem müh. |
Kontrol ve otomasyon teknolojisi |
|
|
Makina müh. |
İklimlendimıe ve soğutma tek. |
|
|
Mekatronik müh. |
Makine |
|
|
Tıp müh. |
Mekatronik |
|
EK 1:CİHAZ LİSTESİ |
Bulunduğu Birim |
Biyomedikal Türü |
Biyomedikal Tanımı |
Markası |
Model No |
Künye No |
KLINIK-SERVIS |
TIBBİ MONİTÖR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA800 |
1008560303 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBİ MONİTÖR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA275 |
1008895841 |
KUNIK-SERVIS |
TIBBI MONİTOR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1010253121 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBİ MONİTÖR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1010253097 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBI MONİTOR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1010253124 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBI MONİTOR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1010253122 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBI MONİTOR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1010253123 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBI MONİTOR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1008341775 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBI MONİTOR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1008341776 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBI MONİTOR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1008341777 |
KLINIK-SERVIS |
TIBBİ MONİTOR CİHAZLARI |
TAŞINABİLİR HASTA BAŞI MONİTÖRÜ |
PETAŞ |
KMA900 |
1008341798 |
7H |
03.11.2021 TARİHLİ HİZMET ALIMI İHTİYAÇ TESPİT TOPLANTISI KLİNİK MÜHENDİSLİK BİRİMİ |
SIRA NO |
TALEP EDEN BİRİM |
İŞİN ADI |
BAKIMIN KAÇ AYDA BİR YAPILACAĞI |
CİHAZ SAYISI |
BAKIM SAYISI |
YILLIK TOPLAM BAKIM SAYISI |
1 |
Kİ.İNİK MÜHENDİSLİK |
PETAŞ MARKA TIBBİ MONİTÖRLER 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ |
3 |
11 |
4 |
44 |
|
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)