İhale No | 2022/130173 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | Ankara Dr. Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 25 Şubat 2022 |
İhale Tarihi | 23 Mart 2022 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SİNCAN DR. NAFİZ KÖREZ DEVLET HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
2022 YILI KISIM BAZLI MALZEME ALIM İŞİ İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2022/130173 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | OSMANLI MAH. 12.CAD.METROPOL SOK. 06930 SİNCAN/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 312 263 55 55 - 312 264 73 03 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sincandh-satinalma@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 2022 YILI KISIM BAZLI MALZEME ALIM İŞİ İHALESİ (3 KISIM) 1.KISIM TIBBİ SARF MALZEMELERİ 2.KISIM TEMİZLİK MALZEMELERİ 3.KISIM KIRTASİYE MALZEMELERİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Hastanemiz 12. Cadde Semt Polikliniği Depo Birimi |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalanmasını müteakiben 5 (beş) gün içinde işe başlanacaktır. İşe başlama tarihinden itibaren, idarenin ihtiyaçları doğrultusunda yazılı veya sözlü talepleri, en geç 5 (beş) gün içinde peyder pey ilgili birime teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Dr. Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polikliniği Satın Alma Birimi .Osmanlı Mah. Metropol Sok. 12.Cadde Sincan/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 23.03.2022 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İhale için teklif zarfı teslim süreci içerisinde, -1. Kısım Tıbbi Sarf Malzemeleri - 3. Kısım Kırtasiye Malzemelerikısımlar için teklif verecek firmalar fiyat teklifi verdiği kalemlere ait numuneleri Hastanemiz 12.Cadde Semt Polikliniğinde bulunan Depo Birim Sorumlusu Serkan ELİBOL ve/veya Depo Birim Çalışanı Mustafa ŞAHİN'e orijinal ambalajında 2 nüsha düzenlenecek tutanak ile teslim edecektir. İsteklilerin, teslim etmedikleri numune ihale kalemleri/kısımları için teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numuneler şekil ve fonksiyonları, komisyondaki uzman kişiler tarafından incelenecek veya kullanılarak test edilerek değerlendirmesi yapılacaktır.Numune teslim tutanağı ihale teklif dosyasına konulacaktır. |
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
2.KISIM TEMİZLİK MALZEMELERİ İÇİN: 1. GERİ DÖNÜŞÜM POŞETİ 80*110/100 MİKRON (MAVİ) için -TSE/TSEK belgesi olmalıdır. 3.AĞIR KİR, KAN VE YAĞ ÇÖZÜCÜ (LS802 için, -Sağlık Bakanlığı/Gümrük Ticaret Bakanlığı Bildirim Belgesi olmalıdır. -TSEK belgeli olmalı, ürünün veya orijinal ambalaj üzerinde TSEK / TSE işareti ve numarası yazılı olmalıdır. -MSDS raporu ve hazırlayana ait TSE’den alınmış sertifika ve imzalayan sertifika sahibinin imza beyanı olmalıdır. -Analiz sertifikası olmalıdır. 4.ANA YIKAMA DETERJANI (LS406) için -Sağlık Bakanlığı/Gümrük Ticaret Bakanlığı Bildirim Belgesi olmalıdır. -MSDS raporu ve hazırlayana ait TSE’den alınmış sertifika ve imzalayan sertifika sahibinin imza beyanı olmalıdır. -Analiz sertifikası olmalıdır. 5.OKSİJEN BAZLI AĞARTICI (LS600) için; -Sağlık Bakanlığı Biyosidal Ürün ruhsatı olmalıdır. -MSDS raporu ve hazırlayana ait TSE’den alınmış sertifika ve imzalayan sertifika sahibinin imza beyanı olmalıdır. -Analiz sertifikası olmalıdır. 6. KLORLU AĞARTICI (BLEACH) için; -Sağlık Bakanlığı/Gümrük Ticaret Bakanlığı Bildirim Belgesi olmalıdır. -TSE belgeli olmalı, ürünün veya orijinal ambalaj üzerinde TSEK / TSE işareti ve numarası yazılı olmalıdır. -MSDS raporu ve hazırlayana ait TSE’den alınmış sertifika ve imzalayan sertifika sahibinin imza beyanı olmalıdır. -Analiz sertifikası olmalıdır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
ÖZEL VEYA KAMUDA YAPILMIŞ HER TÜRLÜ TIBBİ SARF MALZEME, TEMİZLİK MALZEME, KIRTASİYE MALZEME ALIM İŞİNE İLİŞKİN İŞ DENEYİMİ GÖSTERİR BELGE |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polikliniği Satın Alma Birimi .Osmanlı Mah. Metropol Sok. 12.Cadde Sincan/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YüzElli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Sedye Örtüsü (Rulo) | 7.000 | rulo |
Hasta Alt Bezi (Serme) | 10.000 | adet |
Ceset Torbası (Yetişkin) | 500 | adet |
Tıbbi Bone | 10.000 | adet |
Geri Dönüşüm Poşeti (Mavi 80*110/100 Mikron) | 10.000 | adet |
Çöp Poşeti Orta Boy 55*60 Siyah | 40.000 | adet |
Ağır Kir, Kan ve Yağ Çözücü (LS802) | 500 | litre |
Ana Yıkama Deterjanı (LS406) | 500 | litre |
Oksijen Bazlı Ağartıcı (LS600) | 500 | litre |
Klorlu Ağartıcı (Bleach) | 500 | litre |
Arşiv Dosyası (Pembe) | 25.000 | adet |
Triaj Kartı (Yetişkin) | 200.000 | adet |
Taşıt Görev Emri | 3.000 | adet |
Yoğun Bakım Hemşire Gözlem Formu | 6.000 | adet |
Arşiv Dosyası (Sarı) | 3.000 | adet |
Hasta Dosyası (Beyaz) | 4.000 | adet |
Sevk EX ve Yatış Defteri | 4 | adet |
Yeşil ve Kırmızı Reçete Tabi İlaçlar Kayıt Defteri | 20 | adet |
Hasta Bilgilendirme Formu | 10.000 | adet |
Triaj Kartı (Pediatrik) | 100.000 | adet |
Arşiv Kayıt Defteri | 10 | adet |
Kuduz Defteri | 20 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)