İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/133263 - 2022 Yılı Kırtasiye Malzemesi İle Basılı Form Ve Defter Alımı

İhale No 2022/133263
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Ordu İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ordu
İşin İli Ordu
Yayın Tarihi 1 Mart 2022
İhale Tarihi 31 Mart 2022 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE MALZEMESİ İLE BASILI FORM VE DEFTER SATIN ALINACAKTIR

ORDU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

2022 Yılı Kırtasiye Malzemesi İle Basılı Form ve Defter Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/133263
1-İdarenin
a) Adresi : BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 04526662501 - 04522253649
c) Elektronik Posta Adresi : ordu.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 Ay Süreli 2022 Yılı Kırtasiye Malzemesi İle Basılı Form ve Defter Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü, Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Ordu Devlet Hastanesi, Ünye Devlet Hastanesi, Fatsa Devlet Hastanesi, Kumru Devlet Hastanesi, Korgan Devlet Hastanesi, Aybastı Devlet Hastanesi, Akkuş Devlet Hastanesi, Gürgentepe İlçe Devlet Hastanesi, Mesudiye İlçe Devlet Hastanesi, Gölköy Devlet Hastanesi, Ulubey İlçe Devlet Hastanesi, Perşembe İlçe Devlet Hastanesi ve Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesi
c) Teslim tarihi : 1. Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin her birine ihtiyaçların birimlere dağıtım listesine uygun olarak ayrı teslimat sağlanacak ve ayrı fatura kesilecektir. 2. Sözleşme imzalanan kalemler, işin başlangıcından itibaren Müdürlüğümüz veya bağlı sağlık tesislerinin sipariş bildirimi üzerine gönderilmeye başlanacak ve isteyen tesiste belirtilen kişilere teslim edilecektir. Teslimatlar peyderpey yapılacaktır. İstenilmeden ürün gönderimi yapılmayacaktır. 3. İhtiyaç listesinde yer alan ürünlerin peyderpey teslimatlarına ilişkin siparişlerin tebliği, aynı gün içinde postaya verilmek kaydıyla, faks veya e-posta ile de bildirilebilir. 4. Müdürlüğümüz veya bağlı sağlık tesislerince bildirilen siparişler, bildirim tarihinden itibaren en geç 20 gün içerisinde teslim edilecektir. Bu sürede teslim edilemeyeceği anlaşılan ürünlerle ilgili siparişe müteakip en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde siparişi veren sağlık tesisine ve/veya idareye geri bildirim yapılacaktır. 5. Ürünlerin faturalı olarak teslimi zorunludur. Faturasız olarak sadece sevk irsaliyesi ile gönderilen ürünlerin faturaları en geç 3 iş günü içinde ilgili tesise ulaştırılmalıdır. Aksi takdirde teslim edilen ürünler iade edilir ve her türlü gönderim masrafı yüklenici tarafından karşılanır. 6.Kullanım süresi dolan veya dolmak üzere olan (en az 3 ayı kalmış) tüm malzemeler fiyat farkı veya ek bir maliyet talep edilmeden değiştirilmelidir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No: 18 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 31.03.2022 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 a) İstekliler, teklif ettikleri her bir kaleme ait numuneyi teklif dosyasıyla birlikte idareye sunacaktır.

b) Numunelerin her biri kutularda  malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı idareye teslim edilecektir,

c) Numuneler ihale komisyonu uzman üyeleri tarafından teknik şartname hususlarına göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecek olup, değerlendirme sonuçları tutanakla ihale komisyonuna sunulacaktır. Bu tutanaklar ihale komisyonu üyeleri tarafından değerlendirilerek karar verilecektir. Gerek görülmesi halinde komisyon gerekli incelemeyi yapmak üzere tekrar numune isteyebilir.

d) Uhdesinde ihale kalmayan isteklinin, numune değerlendirmesinden sonra teslim edilebilir durumda kalan numuneleri; ihale süreci bittikten sonra (sözleşmeler tamamlandıktan sonra ) 1 ay içerisinde firma tarafından teslim alınacaktır. Bu süre içerisinde geri alınmayan numuneler idarenin sorumluluğunda olmayacaktır. Değerlendirme aşamasında kullanılan veya denenmesi için servislere gönderilen numuneler için ücret talep edilmeyecektir. Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme süresi sonuna kadar şahit numune olarak idarede tutulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede benzer iş olarak,Kamu veya özel sektör tarafından gerçekleştirilen;

1.Kalem ile 69.Kalem (dahil) arası için her türlü kırtasiye alımları,

70. Kalem ile 104. Kalem arası için basılı form ve defter alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No: 18 Altınordu - ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
AA ALKALİN PİL 3 VOLT CR 2032 (YASSI) BİOS 655 adet
ARŞİV KUTULARI 1.135 adet
ATAÇLAR 1.110 kutu
BARKOD ETİKETİ 31.410 rulo
CD KALEMLERİ 5.202 adet
CD'LER 29.700 adet
DELGEÇ BÜYÜK BOY 203 adet
DELGEÇ ORTA BOY 195 adet
DVD'LER 5.050 adet
FOTOKOPİ KAĞITLARI A3 82 top
FOTOKOPİ KAĞITLARI A4 26.600 top
FOTOKOPİ KAĞITLARI A5 1.060 top
HASTA ARŞİV ZARFI 44.800 adet
HESAP MAKİNESİ 145 adet
ISTAMPA MÜREKKEPLERİ 435 adet
İLAÇ KİLİTLİ POŞETİ (12X9CM) 12X9 CM. 470.100 adet
İMZA KARTONLARI 190 adet
İNCE KLASÖRLER 5.400 adet
İŞARETLEME KALEMLERİ 2.475 adet
KALEM AÇACAĞI 460 adet
KALEM PİL AA 14.350 adet
KALEM PİLLER ALKALİN 9 VOLT (YASSI) ŞARJLI 9 WOLT 535 adet
KALIN KLASÖRLER 8.150 adet
KİLİTLİ POŞET 7X18 CM. 61.650 adet
KİLİTLİ POŞET BÜYÜK BOY 19*25 19X25 CM. 228.650 adet
KİLİTLİ POŞET BÜYÜK BOY 23*31 23X31 CM. 282.650 adet
KOLİ BANTLARI 1.798 adet
KUMAŞA YAZABİLEN KALEM 144 adet
KURŞUN KALEM KIRMIZI 604 adet
KURŞUN KALEM SİYAH 1.688 adet
LR14 ORTA BOY PİL 1.300 adet
MAKASLAR 1.425 adet
MASA ÜSTÜ EVRAK RAFI 240 adet
NORMAL ZARFLAR (13x18 cm) 33.500 adet
NORMAL ZARFLAR (17X25CM) 41.500 adet
NORMAL ZARFLAR (26x35 cm) 13.500 adet
NORMAL ZARFLAR (30x40 cm) 8.750 adet
OKUL DEFTERİ 90 adet
PAKETLEME LASTİĞİ 280 kutu
PİL AAA 14.250 adet
PİLLER 9 VOLT ALKALİN PİL 6LR61 / MN1604 (KARE PİL) 567 adet
PLASTİK BARDAK 485.000 adet
PLASTİK TELLİ DOSYALAR 88.100 adet
POŞET DOSYALAR FÖY 163.000 adet
PRİNTABLE CD 3.100 adet
ROLLER (PİLOT) KALEMLER 3.378 adet
SEKRETER NOTLUKLARI 910 adet
SELEFON BANTLAR 410 adet
SENTETİK YAPIŞTIRICILAR 665 adet
SIVI DÜZELTİCİLER (DAKSİL) 910 adet
SUNUM DOSYALARI 15 adet
ŞARJ ALETLERİ AA-AAA-9 VOLT ŞARJ ALETİ 60 adet
ŞARJLI AA KALEM PİL 274 adet
ŞARJLI AAA KALEM PİL 274 adet
ŞERİT SİLGİLER (ŞERİT DAKSİL) 1.120 adet
TAM KAPAKLI KARTON TELLİ DOSYALAR 1.000 adet
TEK KULLANIMLIK KAPLAR PLASTİK TAŞIMA KABI 250 ML. 26.550 adet
TEL SÖKÜCÜLERİ 209 adet
TÜKENMEZ KALEMLER 65.800 adet
YARIM KAPAKLI KARTON TELLİ DOSYALAR 2.100 adet
YAZI TAHTASI KALEMİ 1.705 adet
YUMUŞAK SİLGİLER 615 adet
ZIMBA ORTA BOY 695 adet
ZIMBA TELİ BÜYÜK BOY 350 kutu
ZIMBA TELİ ORTA BOY 4.435 kutu
9X7 KİLİTLİ POŞET 113.000 adet
ÇAKMAK MANYETOLU ÇAKMAK 280 adet
RAPTİYELER 3 NO (70-80 MM.) 500 kutu
RAPTİYELER 2 NO 50-55 MM. 500 kutu
ACİL SERVİS HASTA KABUL/İZLEM FORMU 930.000 adet
ACİL SERVİS HASTA TRİYAJ, TEDAVİ VE GÖZLEM FORMU TRİYAJ KARTI 225.000 adet
AMBULANS KAYIT FORMU 1.000 cilt
AMELİYAT VE ANESTEZİ FORMLARI ANESTEZİ PREOPERATİF DEĞERLENDİRME FORMU 115 cilt
DEZENFEKTAN ETİKETİ 11.000 adet
DOĞUM GÖZLEM FORMU EBE GÖZLEM FORMU 245 cilt
DOĞUM İZLEM FORMU 6.750 adet
HASTA DOSYASI 52.000 adet
HEMŞİRE HASTA KABUL ÖN DEĞERLENDİRME FORMU 755 paket
İLAÇ ETİKETİ 45.050 adet
İNFÜZYON ETİKETİ 255.800 adet
KARDİO VASKÜLER CERRAHİYOĞUN BAKIM ÜNİTESİ GÜNLÜK HASTA İZLEM FORMU 10.000 adet
KORONER YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HASTA İZLEM FORMU 12.000 adet
LOKAL ANESTEZİYLE OPERASYON SONRASI YAPILMASI GEREKENLER FORMU 55 cilt
ONAM FORMLARI COVİD-19 A İLİŞKİN DİŞ ÇEKİMİ ONAM FORMU 220 cilt
PATALOJİ VE SİTOLOJİ TETKİK İSTEK FORMU 170 cilt
REÇETE 6.260 cilt
SOLUNUM FONKSİYON TESTİ DEFTERİ 5 adet
UYANDIRMA ODASI GÖZLEM VE AMELİYAT SONRASI HASTA TESLİM FORMU 5 cilt
YOĞUN BAKIM HASTA İZLEM FORMU 114.000 adet
DİYABET KİMLİK KARTI 4.000 adet
JİNEKOLOJİK HASTA DEĞERLENDİRME VE İZLEM FORMU 7.000 adet
Gemi Adamları Sağlık Muayene Formu Defteri GEMİ ADAMLARI SAĞLIK MUAYENE FORMU 500 cilt
BİLDİRİM FORMLARI COVİD 19 AŞI UYGULAMASI BİLGİLENDİRME VE ONAM FORMU 256.000 adet
AMELİYATHANE HASTA İLAÇ VE TIBBİ MALZEME KULLANIM FORMU 5 cilt
HARİZMİ DÜŞME RİSKİ ÖLÇEĞİ 31.000 adet
TANITIM BROŞÜRÜ MEME KANSERİ KONULU BROŞÜR MEME KANSERİ BRÖŞÜRÜ 5.000 adet
TANITIM BROŞÜRÜ RAHİM AĞZI KANSERİ BROŞÜRÜ 5.000 adet
BAĞIRSAK KANSERİ KONULU BROŞÜR 5.000 adet
KİTAPÇIKLAR EVLİLİĞE SAĞLIKLI BAŞLANGIÇ KİTABI 5.000 adet
KİTAPÇIKLAR EMZİRME VE ANNE SÜTÜ İLGİLİ KİTAPÇIK 5.000 adet
TANITIM BROŞÜRÜ EN GÜÇLÜ BAĞ ANNE SÜTÜ BROŞÜRÜ 2.000 adet
AFİŞLER 50*70 CM AFİŞ 1.100 adet
UNUTKANLIK, DEMANS'IN (BUNAMA) KONULU BROŞÜR 11.000 adet
NORMAL ZARFLAR TEDAVİ KARTI ZARFI 1.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)