İhale No | 2488459 |
Sektör | Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım |
İdare | Bursa İznik Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Haziran 2022 |
İhale Tarihi | 28 Haziran 2022 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
||||||
|
||||||
|
Sayın İlgili
İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem 2022 YILI HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMLERİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunumun 22/d maddesi gereğince doğrudan temin usulü ile satın alınacaktır. Bu işin yaklaşık maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 28.06.2022 tarih ve saat 17:00'a kadar bildirilmesini rica ederiz.
s * *..* |
T.C. |
/* 5<tîı£* |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
(•HHh |
BlIRSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
&V. * 47*/ |
İZNİK DEVLET HASTANESİ |
|
|
|
İZNİK DEVLET HASTANESİ
HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMLERİ BAKIM ve ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
KONU-KAPSAM
Bu özel teknik şartname İznik Devlet Hastanesinde(Aşağıda “idare” olarak anılacaktır) bulunan, hemşire çağrı sistemlerinin tamamının koruyucu bakımı, periyodik bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi ve sistemin sürekli faal olarak çalıştırılması konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda "yüklenici" olarak anılacaktır) tarafından karşılanması konularını kapsar. Bakım anlaşması sayesinde hemşire çağrı sistemlerinin daha verimli çalışması, olası arızalarının önlenmesi, ömrünün uzaması, işlevini tam olarak yerine getirirken bununla beraber işletme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.
BAKIM SÜRESİ
Sözleşme imzalanma tarihinden itibaren başlar 31.12.2022 tarihine kadar devam eder.
BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEM
Hemşire çağrı sistemlerinin yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu, düzeltici ve güncelleyici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında sözleşme süresince yılda 1 (bir) kere yapılacaktır. Firma sistemlerin her türlü sorumluluğunu alarak, yaptığı bakım için rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshasını idarece yetkili kılınan teknik birim personeline teslim edilecektir.
ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ
Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile İznik Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.
ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ
Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından il içi 12 Saat, il dışı 24 Saat içerisinde müdahale etmek ve en geç 12 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızamn 12 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde (geçerli sebepler) tutanakla tespit edilecek, yetkili birime bilgi verilerek, sonradan temin edilen yedek parça ile onarım soniandırıiacaktır. Eğer parça temim yurt dışından yapılacaksa en çok 2 hafta içerisinde arıza giderilecektir. Arızamn giderilememesi durumunda, bunun nedenleri idareye yazılı olarak rapor edilecektir. Arızalara müdahalesinde cevap verilmemesi ya da kayıtsız kalınması halinde idarenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.
|
T.C. |
/ *jl5 (Y& |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
*% Y Juj |
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İZNİK DEVLET HASTANESİ |
|
|
|
BAKIM YAPILACAK SİSTEM VE DONANIMLAR:
Hastanemizdeki hemşire çağrı sistemi ZKR markadır.
1. 120 Adet hasta yatak başı el seti
2. 60 Adet hasta wc-banyo çağrı ünitesi
3. 60 Adet kapı üstü uyarı lambası
4. 60 Adet oda içi kontrol paneli
5. 4 adet hemşire çağrı bilgisayarı
İLAVE YAPILACAK İŞLEMLER
1. Palyatif servisi ile karma cerrahi servisi ilk kurulumda bir hemşire çağrı bilgisayarından müdahale edildiği için palyatif servisine ilave bir bilgisayar konulup servisleri hemşire çağrı sistemi üzerinden ayırma işi yapılacaktır.
2. Hastanemiz doğumhane kısmında bulunan 3 adet odaya (TDL1-TDL2-DOGUM ODASI)hastanemiz bünyesinde bulunan malzemelerle ilave hemşire çağrı sistemi kurulması yapılacaktır.
YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR
1. Bakım, sözleşme imzalandıktan sonra teknik servisin belirleyeceği tarihte mesai saati içinde yapılacaktır.
2. Yüklenici, bakım sözleşmesi imzalanması akabinde gerekli görüldüğü takdirde söz konusu cihazlar için detaylı bir durum tespit raporu hazırlayıp, bina sorumlusuna verecektir.
3. Gerekli her türlü bakım malzemesi (donanım, yazılım) Yüklenici tarafından temin edilecektir.
4. Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatalı kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, İdare muvafakati alınacaktır.
5. Bakım anlaşmalı firmalar tarafından listesi verilen malzeme ve parçalar hastane tarafından temin edilecek olup, değişmesi gereken veya arızalı tespit edilen malzemelerin yapılması sırasında bakım firması her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.
6. Firma değişmesi gereken parçalar için değiştirilme / yenilenme sebeplerini bildirir; arızalı olduğu tespit edilen parçalar servis tutanağı ile birlikte hastaneye teslim edilir ve sonra bakım anlaşmalı firma tarafından montajı yapılır.
7. Bakım, arızalarını giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde: İznik Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az 1 kişi nezaretinde yapılacaktır. Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.
8. Yüklenici firma teknisyeni tarafından, iki nüsha olarak doldurulacak Bakım ve Servis Formu, teknisyen ve idare tarafından yetkili kılınan kişi tarafından imzalandıktan sonra birinci nüshası yetkili kılınan kişiye teslim edilecektir.
9. Yüklenici, bakımını yaptığı cihazın durumu hakkında talep edilmesi halinde, ilgililere gerekli her türlü bilgiyi verecektir.
10. Yüklenici, bina sorumlusunun, iki kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu
eğitim bir tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı, çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir. Bina sorumlusu, eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.
11. Bakım sırasında oluşan arızalardan yüklenici firma sorumludur. Bu arızaların giderilmesi için malzeme ve işçilik ücreti ödenmeyecektir.
12. Garanti süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır (işçilik ücreti ödenmez).
13. Garanti süresi ve kapsamı esaslarında olmak üzere, firma tarafından değiştirilen parça en az 2 yıl süre ile garanti edilecek, üretim hatası veya hatalı bakım nedeni ile değiştirilen /yenilenen parçalar için bir ücret ödenmeyecektir. Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durması ya da sistemin stabil çalışmaması durumunda arızayı net olarak tespit etmelidir. Arıza tespiti için firma imkanları yeterli değilse firma bunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu hizmet bedelini hastaneden talep edemez. Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs. gibi durumlar oluşursa bu tip durumlarda tüm nakliye masrafları firmaya aittir. Firma her şartta arızayı net olarak tespit edebilmeli, arıza maliyetini çıkarabilmelidir. Tespit edilen arızanın giderilmesi ancak sistemin halen çalışmaması durumunda aynı arıza için yapılacak 2. Arıza giderme yönteminden (firmanın önerdiği) de sonuç çıkmaması durumunda sistemin çalışır hale getirilmesi işi parça dahil firmaya ait olacaktır.
14. Yüklenici firma bakım ve onanma gönderdiği eleman, gerekli teknik bilgiye sahip olacak ve bir belge ile bunu belgeleyecek.
15.Olası arıza durumunda arızalı parça veya ünitenin yüklenicinin göstereceği Tamir ve bakım atölyesine şevki ve revizyonu sonrasında çalışma yerine şevki yüklenicinin sorumluluğundadır.
16. Arıza halinde veya aşınan parçaların değiştirilmesi durumunda çıkan parçalar idareye tutanak veya bakım formu ile teslim edilir.
17. Yüklenici periyodik bakım hizmeti sonunda yapılan işi, testleri ve ayarlamaları, işveren teknik elemanlarına bizzat göstererek bakım ve servis formlarını imzalatacaktır.
18. Gerek bakım sonrasında gerekse arıza onarımı sonrasında yanlış ve hatalı bağlantılar nedeniyle Hastanemizde kullanılmakta olan herhangi bir cihazda arıza meydana gelmesi durumunda arızanın giderilmesi için yapılan masrafların tamamı bir tutanak ile tespit edilerek yüklenici firmadan tahsil edilecektir.
19. İdare yüklenici firmanın teknik personelinin, gerek teknik yetersizliği nedeniyle gerekse uygunsuz
tavır ve davranışları nedeniyle değiştirilmesini talep edebilir. Yüklenici firma bu hususta herhanqi bir itirazda bulunamaz.
20. , ışın bir kısmını ya da tamamını alt yükleniciye yaptırmaz ve idarece kabul bakımı başka firmaya devredemez.
21.
Bu teknik şartnamede açıkça belirtilmemiş veya hiç konu edilmemiş hususlarda ilgili Genel Şartnamesi, Özel Şartnameleri ve bu sözleşme konusu ile ilgili ve sözleşmenin tarihinde yürürlükte bulunan teknik ve idari tüzük ve yönetmelik hükümleri uygulanacaktır.
SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İZNİK DEVLET HASTANESİ
Aşağıda belirtilen konularda gerekli kontroller yapılarak, sistem sürekli çalışır vazıyette tutulacak, bir hata veya yetersizlik varsa bu yetersizliği ve olması gereken değerlen gerekçeleriyle birlikte yüklenici, idareye dilekçe ile bildirmek zorundadır.
1. Bakım, onarım, test, kontrol ve ayar işlemleri cihazın teknik dokümanlarına ve üretici ayarlarına uygun olarak yapılacaktır.
2. Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır
3. Bakım, onarım hizmeti sonunda sistemde fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım, onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır,
BAKIM KAPSAMINDA YAPILACAK TEMEL İŞLEMLER
a. ilk olarak can güvenliğinin sağlanması ve tüm tedbirlerin alınması
b. Hemşire çağrı kumandasının kontrolü(fonksiyonları kablosu vs)
c. Hemşire çağrı kumandasının prizi, çağrı prizi ve reset prizlerinin kontrolü
d Hemşire çağrı kumandasının prizi, çağrı prizi ve reset prizlerinin fonksiyonlarının kontrolü
e. Hastanemizde mevcut bulunan kablolu çağrı aparatlarının kontrolü
f. Hemşire çağrı adres modüllerinin kontrolü
g Hemşire çağrı dijital göstergelerinin kontrolü
ğ. Hastanemizde bulunan hemşire çağrı sistemine ait yazılım ve bilgisayarlarının kontrollerini yapması gerekmektedir.
4. Hemşire çağrı sistemleri kontrol edilerek çalışır vaziyette tutulacak, gerekli güncellemeleri yapılacaktır. Belirlenen donanım, yazılım yeterli değil ya da Upgrade edilmesi gereken durum varsa, bu yetersizliği ve olması gereken değerleri gerekçeleriyle birlikte yüklenici, idareye dilekçe ile bildirmek zorundadır.
5. Yukarıda belirtilen maddelerle ilgili eksiklikler veya arızalar tespit edilirse bu eksiklikler ve arızalar giderilerek sistem çalışır vaziyette getirilecektir.
6. Tum bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.
7. Sisteme ait cihazlarda Kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir. (Yazılım şifreleri ve kodları hastane idaresine verilecektir.)
FİRMANIN SORUMLU OLMAYACAĞI KONULAR:
Deprem, yangın, sel gibi mücbir sebeplerden dolayı meydana gelecek arızalardan firma sorumlu olmayacaktır.
*/$ v ?* |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI |
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|
|
İZNİK DEVLET HASTANESİ |
j * V |
|
|
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:
Firma; iş mahallinde, iş güvenliği tedbirlerim almak zorundadır. Yüklenici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.
YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER
1. 24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail, vb. iletişim adresini idareye sunmalıdır
2. Arızalar firmaya mail yolu ile bildirilecek olup şartnamede belirtilen sürelerde arızaya müdahale için süre başlangıcı mailin gönderilme tarih ve saatidir.
3. Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.
4. Firma, yapılacak iş konusunda en az 2 yıldır faaliyet gösteriyor olmalı ve idareye belgelemelidir.
5. Yüklenici firma, TSE Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır ve belgenin aslını ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ile birlikte idareye sunmalıdır.
6. a) Yüklenici firma bakım onanma gelecek personellerin isim listesini idareye sunmalıdır.
b) Gelecek personellerin son aya ait sigorta dökümünü idareye sunmalıdır.
c) Yüklenici firmanın göndereceği personellerin içinde bulunduğumuz yıla ait toplam 16 saatlik İŞ YERİ HEKİMİ ve İSG UZMANI imzalı eğitim sertifikası idareye sunmalıdır.
d) Son yıla ait sağlık raporu idareye sunmalıdır.
e) Yüklenici firmanın göndereceği personellerde mesleki yeterlilik zorunluluğu varsa bu belgenin ibrazı veya diploma örneğini idareye sunmalıdır.
f) Yüklenici firmanın göndereceği personellerin yapacağı işe uygun seçilmiş ve kişilere teslim edilmiş KKD ve Zimmet Tutanağını idareye sunmalıdır.
g) Yüklenici firmanın göndereceği personeller yüksekte çalışma yapacaksa YÜKSEKTE ÇALIŞMA EĞİTİM BELGESİ’ ni idareye sunmalıdır.
Yüklenici yukarıdaki cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım onarım veya sonucunda meydana gelebilecek kaza, zarar ve ziyandan sorumludur
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)