İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/514260 - 2022 Yılı 32 Kalem Kırtasiye Malzemesi İle Basılı Form Alımı

İhale No 2022/514260
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Ordu İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ordu
İşin İli Ordu
Yayın Tarihi 3 Haziran 2022
İhale Tarihi 24 Haziran 2022 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE MALZEMESİ İLE BASILI FORM SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2022 Yılı 32 Kalem Kırtasiye Malzemesi İle Basılı Form Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/514260
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ALTINORDU/ORDU
c) Telefon ve faks numarası : 04526662501 - 4522253649
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2022 Yılı 32 Kalem Kırtasiye Malzemesi İle Basılı Form Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 2022 Yılı 32 Kalem Kırtasiye Malzemesi İle Basılı Form Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü, Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Ordu Devlet Hastanesi, Ünye Devlet Hastanesi, Fatsa Devlet Hastanesi, Kumru Devlet Hastanesi, Korgan Devlet Hastanesi, Aybastı Devlet Hastanesi, Akkuş Devlet Hastanesi, Gürgentepe İlçe Devlet Hastanesi, Mesudiye İlçe Devlet Hastanesi, Gölköy Devlet Hastanesi, Ulubey İlçe Devlet Hastanesi, Perşembe İlçe Devlet Hastanesi ve Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesi
ç) Süresi/teslim tarihi : 1. Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin her birine ihtiyaçların birimlere dağıtım listesine uygun olarak ayrı teslimat sağlanacak ve ayrı fatura kesilecektir. 2. Sözleşme imzalanan kalemler, işin başlangıcından itibaren Müdürlüğümüz veya bağlı sağlık tesislerinin sipariş bildirimi üzerine gönderilmeye başlanacak ve isteyen tesiste belirtilen kişilere teslim edilecektir. Teslimatlar peyderpey yapılacaktır. İstenilmeden ürün gönderimi yapılmayacaktır. 3. İhtiyaç listesinde yer alan ürünlerin peyderpey teslimatlarına ilişkin siparişlerin tebliği, aynı gün içinde postaya verilmek kaydıyla, faks veya e-posta ile de bildirilebilir. 4. Müdürlüğümüz veya bağlı sağlık tesislerince bildirilen siparişler, bildirim tarihinden itibaren en geç 20 gün içerisinde teslim edilecektir. Bu sürede teslim edilemeyeceği anlaşılan ürünlerle ilgili siparişe müteakip en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde siparişi veren sağlık tesisine ve/veya idareye geri bildirim yapılacaktır. 5. Ürünlerin faturalı olarak teslimi zorunludur. Faturasız olarak sadece sevk irsaliyesi ile gönderilen ürünlerin faturaları en geç 3 iş günü içinde ilgili tesise ulaştırılmalıdır. Aksi takdirde teslim edilen ürünler iade edilir ve her türlü gönderim masrafı yüklenici tarafından karşılanır. 6.Kullanım süresi dolan veya dolmak üzere olan (en az 3 ayı kalmış) tüm malzemeler fiyat farkı veya ek bir maliyet talep edilmeden değiştirilmelidir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeye müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 24.06.2022 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Başkan Yardımcısı Odası (Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 Kat: 4 Altınordu-Ordu)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İhalenin yapılacağı tarih ve saate kadar isteklilerden numune göndermeleri istenmeyecek olup, numuneler isteklilere ait fiyat tekliflerinin açıklanmasından sonra yeterlilik kriterlerini sağlayan firmalardan fiyat avantajı sıralamasına göre İdarece EKAP sistemi üzerinden tebligat yapılarak istenecektir. İsteklilerin EKAP sistemi üzerinden yapılan tebligatı takip eden 7 (Yedi) iş günü içinde istenilen numuneleri Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimine ulaştırmaları gerekmektedir.

Uhdesinde ihale kalmayan isteklinin, numune değerlendirmesinden sonra teslim edilebilir durumda kalan numuneleri; ihale süreci bittikten sonra (sözleşmeler tamamlandıktan sonra ) 1 ay içerisinde firma tarafından teslim alınacaktır. Bu süre içerisinde geri alınmayan numuneler idarenin sorumluluğunda olmayacaktır. Değerlendirme aşamasında kullanılan veya denenmesi için ilgili birimlere gönderilen numuneler için ücret talep edilmeyecektir. Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme süresi sonuna kadar şahit numune olarak idarede tutulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektör tarafından gerçekleştirilen her türlü Basılı evrak alım işleri, kırtasiye, avadanlık ve yedek parça vb. malzeme alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
ARŞİV KUTULARI 1.535 adet
DELGEÇ ORTA BOY 195 adet
FOTOKOPİ KAĞITLARI A3 82 top
FOTOKOPİ KAĞITLARI A4 27.550 top
FOTOKOPİ KAĞITLARI A5 1.060 top
İLAÇ KİLİTLİ POŞETİ (12X9CM) 12X9 CM. 470.100 adet
KALEM PİLLER ALKALİN 9 VOLT (YASSI) ŞARJLI 9 WOLT 535 adet
KİLİTLİ POŞET 7X18 CM. 61.650 adet
KİLİTLİ POŞET BÜYÜK BOY 19*25 19X25 CM. 229.500 adet
KİLİTLİ POŞET BÜYÜK BOY 23*31 23X31 CM. 283.500 adet
KOLİ BANTLARI 1.798 adet
KUMAŞA YAZABİLEN KALEM 144 adet
KURŞUN KALEM KIRMIZI 604 adet
KURŞUN KALEM SİYAH 1.688 adet
OKUL DEFTERİ 90 adet
PLASTİK BARDAK 485.000 adet
PLASTİK TELLİ DOSYALAR 88.100 adet
SEKRETER NOTLUKLARI 910 adet
SELEFON BANTLAR 390 adet
SENTETİK YAPIŞTIRICILAR 565 adet
SUNUM DOSYALARI 15 adet
ŞARJ ALETLERİ AA-AAA-9 VOLT ŞARJ ALETİ 44 adet
ŞARJLI AA KALEM PİL 274 adet
ŞARJLI AAA KALEM PİL 274 adet
TEK KULLANIMLIK KAPLAR PLASTİK TAŞIMA KABI 250 ML. 26.550 adet
ZIMBA ORTA BOY 685 adet
ZIMBA TELİ BÜYÜK BOY 330 kutu
9X7 KİLİTLİ POŞET 113.000 adet
ÇAKMAK MANYETOLU ÇAKMAK 280 adet
RAPTİYELER 3 NO (70-80 MM.) 500 kutu
RAPTİYELER 2 NO 50-55 MM. 500 kutu
NORMAL ZARFLAR TEDAVİ KARTI ZARFI 1.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)