İhale No | 2159373 |
Sektör | Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı |
İdare | Bursa İznik Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 15 Aralık 2020 |
İhale Tarihi | 17 Aralık 2020 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C. Kayıt No: 48954
BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İznik Devlet Hastanesi
TEKLİF MEKTUBU
15.12.2020
Konu : Teklif Formu Sayın İlgili
İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (3) kalem 2021 YILI KUVVETLİ AKIM TESİSİ İŞLETME SORUMLULUĞU BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesi uyarınca ihale edilecektir. Bu işin piyasa araştırmasının yapılabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 17.12.2020 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.
idari ve |
Sıra No |
Malııı / İşin Cinsi |
Miktar |
Birimi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
KOMPANZASYON BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (KOMPANZASYON BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI) |
12 |
BAKİM |
|
|
2 |
TRAFO BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (TRAFO BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI) |
2 |
BAKIM |
|
|
3 |
PARATONER BAKİM ONARIM HİZMETİ ALİMİ (PARATONER BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI) |
2 |
BAKIM |
|
|
Toplam |
|
Ek: Teknik Şartname
Mustafa Kemal Pasa Malı. Orhangazi Cad. No:76 16860 İznik/BURSA
Telefon: 0224 757 75 80 Dahili: 1006 Faks: 0224 757 22 23
E-posta: iznikdevlethastanesi@hotmail.com Elektronik ağ: http://iznikdh.gov.tr
¥ |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
l J |
BURSA IL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|
İZNİK DEVLET HASTANESİ |
İZNİK DEVLET HASTANESİ KUVVETLİ AKIM TESİSİ İŞLETME SORUMLULUĞU ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ
KONU-KAPSAM:
Bu özel Teknik şartname İznik Devlet Hastanesincle(Aşağıda “idare” olarak anılacaktır) bulunan, 1 adet 1600 kVa kuru tip Trafo ve müştemilatının, Kompanzasyon Panolarının ve A.G. Dağıtım Panolarının tamamının koruyucu bakımı, periyodik bakımı ve meydana gelebilecek arızalarm giderilmesi konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda “yüklenici” olarak anılacaktır) tarafından karşılanması konularını kapsar. Bakım anlaşması sayesinde ekipmanın daha verimli çalışması, olası arızalarının önlenmesi, ömrünün uzaması, enerji kayıplarının minimum seviyeye çekilmesi, bununla beraber işletme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.
BAKIM SÜRESİ:
Sözleşme imzalanma tarihinden itibaren başlar 31.12.2.021 tarihine kadar geçerli olacaktır.
BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER :
Yüklenici aşağıda belirtilen sistemlere uygun olarak temizleyici, koruyucu, düzeltici ve güncelleyici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından altı ayda 1 (bir kez) olmak üzere yılda 2 (İki) defa trafo bakımı, altı ayda 1 (bir kez) olmak üzere yılda 2 (İki) defa paratoner değerleri ölçümü ve bakımı 12 ay süresince de kompanzasyon bakımı yapılacaktır. Ayrıca sözleşme sonuna kadar da arızalara müdahale ile gerekli durumlarda manevra kabiliyetini de içeren Kuvvetli Akım İşletme Sorumluluğunu kapsamaktadır.
ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:
Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile İznik Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.
ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:
Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından en geç 2 saat içerisinde müdahale edilmesi ve 12 saat içerisinde arızanın giderecek; ancak, plansız acil durumlardaki manevralarda ise kısa süre içinde müdahaleye hazır bulunulacaktır. Yüklenici firma, idarenin yedek parça teminini bildirmesinden itibaren 12 saat içinde yedek parça değişimini sağlayarak arızayı gidermesi gerekmektedir. Arızalara müdahale ve giderilmesinde yapılan bildirime 2 saat içerisinde cevap verilmemesi ya da kayıtsız kalınması halinde idarenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.
|