İhale No | 2020/610524 |
Sektör | Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri |
İdare | EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Edirne |
İşin İli | Edirne |
Yayın Tarihi | 13 Kasım 2020 |
İhale Tarihi | 10 Aralık 2020 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ
2021 Yılı İçin Cenaze Yakınlarına ve Sosyal ve Kültürel Organizasyonlarına Verilmek Üzere Dua Yemeği Hizmeti hazırlanması ve Dağıtılması (nakli) hizmet alım işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2020/610524 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE 22020 Babademirtaş Mah. EDİRNE MERKEZ/EDİRNE |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2842129926 - 2842129925 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalmamd@edirne.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 50.000 (Ellibin) öğün Yemek (*Pilav 170 gr *İrmik Helvası 130 gr * Ayran 200ml'lik , (set halinde) ) kolonyalı mendil, Peçete, Tuz, standart plastik kaşık ve plastik çatal) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Edirne Belediye Başkanlığı, Veteriner İşleri Müdürlüğü |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2021, işin bitiş tarihi 31.12.2021 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - Merkez / Edirne |
b) Tarihi ve saati | : | 10.12.2020 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
**Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Tarafından verilmiş Toplu Üretim Yerlerine ilişkin Gıda Üretim İzin Belgesi veya Üretim Yapabileceklerine dair verilmiş İşletme Kayıt Belgesi Sunacaklardır. İlgili Firmanın İşletme Adresi Edirne Mücavir Saha Sınırları Dahilinde olması gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
*Ayranların İmalatçı veya yetkili Satıcı belgesi olacaktır . İhale Aşamasında teklif dosyasında komisyona sunulacaktır. *Yüklenici firmanın bağlı olduğu Belediyeden faaliyet konusu Yemek Fabrikası, Catering, Hazır Yemek gibi toplu üretim ve dağıtım şartlarına uygun 2. Sınıf İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının bulunması gerekmektedir. İlgili belge ihale teklif dosyasında komisyona sunulacaktır.- *Yüklenici firma çalışanlarının, işletenlerin ve sahibinin 28698 sayılı Resmi Gazete yayınlanan Hijyen Yönetmeliğine uygun Hijyen Eğitim Belgelerinin bulunması gerekmektedir. (Hijyen eğitim belgelerini ihale teklif dosyası içerinde komisyona sunacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her türlü Malzemeli Yemek Üretimi ve Dağıtımı benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - Merkez / Edirne adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Hazır Yemek Alımı (*Pilav 170 gr ± gr ) *Pilavın üstüne 40 gr dana eti * İrmik Helvası 130 gr * Ayran 200ml'lik *kolonyalı mendil, Peçete, Tuz, standart plastik kaşık ve plastik çatal(set halinde) | 50.000 | öğün |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)