İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/618168 - 2021 Yılı Basit Sarf Malzemeleri Alımı

İhale No 2020/618168
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 19 Kasım 2020
İhale Tarihi 18 Aralık 2020 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASİT SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2021 YILI BASİT SARF MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/618168
1-İdarenin
a) Adresi : İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 K:3 35260 KONAK KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 4418111-2330 - 2324847486
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 54 KALEM BASİT SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İl Sağlık Müdürlüğümüze bağlı, ihale dokümanında talep dağılım çizelgesinde belirtilen sağlık tesislerinin ambar/depolarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Yüklenici, işe başlama tarihinden itibaren kurumlarımızın siparişi doğrultusunda talep edilen miktardaki malzemeleri eksiksiz olarak siparişi takıp eden 10 (on) gün içinde teslim etmek zorundadır. Kurumlarımızın stok takibi ve yönetimi açısından istenen miktar ve kaleme riayet edilmesi gerekmekte olup, mal teslimi öncesinde ilgili kurumun stok birimine bilgi verilecektir. Kurumlarımız tarafından acil ve öngörülemeyen durumlar dışında diğer partiler kurumların yazılı talepleri doğrultusunda 30 gün içerisinde pey der pey teslim edilecektir. İşin süresi 31.12.2021 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir İli Sağlık Müdürlüğü Konak Ek Hizmet Binası Destek Hizmetleri Başkanlığı-İhale Salonu- Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 Konak /İzmir
b) Tarihi ve saati : 18.12.2020 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından 11.01.2017 tarih ve E.01-32 sayılı yazı ile yayınlanan 2017/1 Sayılı Genelgenin 2.3. sayılı maddesi gereği "satış merkezi yetki belgesi" sunulması zorunludur.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1- Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin  veya cihazların satın alımlarında aday veya isteklilerin ÜTS ve/veya TİTUBB'a kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarik firma) olmadığı durumlarda ürünün tedarikçi firmasının bayi olduğuna dair ÜTS ve/veya TİTUBB kayıt ve bildirimi aranacaktır. Alımı yapılacak ürünlerin ÜTS ve/veya TİTUBB 'da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. Ürünlere ait ÜTS ve/veya TİTUBB çıktılarının sunulması gerekmektedir.

2-Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmayan ürünler için ;Tıbbi cihaz Yönetmelikleri uyarınca, herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vereceğinden teklif edilen ürünün TİTUBB kapsamı dışında olduğunun iddia edilmesi halinde üretici veya ithalatçı tarafından düzenlenmiş Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyan esas alınacağından söz konusu beyanın ihale dosyasında sunulması gerekmektedir.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Yerli malı tekif eden istekliler, bu avantajdan yararlanabilmek için,  Türkiye Ticaret, Sanayi, Deniz Ticaret Odaları ve Ticaret Borsaları Birliğine bağlı ilgili Oda / Borsalar tarafından “Yerli Malı Belgesi” ile belgelendirilmesi  ve bu belgenin ihale dosyasında sunulması zorunludur. Ayrıca, birim fiyat teklif mektubunda yerli malı fiyat avantajından yararlanılmak istendiğine dair ilgili ibare ile birlikte yerli malı belgesinin hangi kısım/kısımları kapsadığının belirtilmesi gerekmektedir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-Tüm kalemler için piyasaya arz edilmiş haliyle en az bir (2) adet numune verilecektir. Numunelerin üzerine firma adı, hangi ihale ve hangi ihale kalemine ait olduğuna dair etiket yapıştırılacaktır. Numuneler şahit numuneler olarak ve kullanılacak numuneler olarak ayrılacak ve üzerlerine hangi kaleme ait olduklarına dair etiket yapıştırılacaktır. Numuneler ihale tarih ve saatinden önce muayene ve kabul birimine tutanak karşılığı teslim edilecektir. Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında komisyonun gerekli görmesi halinde yukarıda istenen miktarlara ek olarak yeni numune istenebilir. İstekli, yeni numuneleri belirtilen süre içerisinde idareye teslim etmek zorundadır. 

2-Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında idare, teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla, teknik şartnameye cevap ve/veya demonstrasyon ve/veya yazılı açıklamalar ve/veya katalog/broşür/teknik dokümanları ayrı ayrı veya birlikte isteyebilir. İdarenin yazılı olarak isteyeceği teknik şartnameye cevap ve/veya demonstrasyon ve/veya yazılı açıklamalar ve/veya katalog/broşür/teknik dokümanları, istekli, belirtilen süre içinde idareye teslim etmek zorundadır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İli Sağlık Müdürlüğü Konak Ek Hizmet Binası Destek Hizmetleri Başkanlığı-Satınalma Birimi-6- Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 Konak /İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
TIBBI ATIK KUTUSU (DELICI KESICI) 10 LT 37.110 adet
TIBBI ATIK KUTUSU (DELICI KESICI) 5 LT 17.650 adet
PLASTİK BARDAK 566.750 adet
TIBBI ATIK KUTUSU DELICI KESICI (1 LT) 18.650 adet
TIRNAK FIRÇASI (OTOKLAVA DAYANIKLI) 290 adet
OTOKLAVLANABILIR TEK PARÇA ANTI-STATIC TERLIK 745 çift
TEREBANT (DIRENÇ LASTIKLERI) 5,5MT. 80 adet
BIBERON 1.150 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ DISPOSABLE LASTIKLI 220 CM-90 CM 403.000 adet
SILIKONLU BIBERON EMZIĞI 1.450 adet
SÜRGÜ KILIFI 1.300 rulo
HASTA ÖNLÜĞÜ (80 LİK) RULO- 6.180 rulo
KULAK ÇUBUĞU(100) LÜ 325 kutu
İDRAR TORBASI ASKISI 4.420 adet
FREZ DEZENFEKTAN KABI 411 adet
ALKOL LAMBASI FITILI 20 adet
TEL FIRÇA 140 adet
DISP. MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ 27.250 rulo
GALOŞ DISPOSABLE 2.942.100 adet
ŞEFFAF ELDİVEN 7.678.100 adet
ANNE-BEBEK KOL BANDI MAVİ-ADET 7.400 adet
ANNE-BEBEK KOL BANDI PEMBE-ADET 7.200 adet
HASTA KOL BİLEKLİĞİ BEYAZ 887.800 adet
TIBBI ATIK KUTUSU DELICI KESICI (30 LT) 9.080 adet
İLAÇ KADEHİ 3.050 adet
ÖRTÜ ÜNİT TABLA 6.100 rulo
HASTA ALT BEZİ (SERMELİ) 1.250.400 adet
HASTA KOL BANDI KIRMIZI 37.350 adet
CERRAHİ ALET KORUMA UÇLARI 8.720 adet
TIBBI ATIK KESICI DELICI KUTUSU 60 LT. 1.520 adet
BEBEK KURULAMA HAVLUSU 14.160 adet
CERRAHI KONTEYNER IŞLEM ETIKETI 24.700 adet
CERRAHI ALET KONTEYNER EMNIYET KILIDI 114.600 adet
KAN İDRAR NUMUNE TAŞIMA ÇANTASI 118 adet
HASTA KOL BANDI ÇOCUK PEMBE 11.900 adet
HASTA KOL BANDI ÇOCUK MAVİ 11.925 adet
HASTA KOL BANDI SARI 27.150 adet
TIBBİ ATIK KUTULARI (0,5 LT) 12.800 adet
TIBBİ ATIK KUTULARI (2 LT) 13.580 adet
ACİL MÜDAHALE ÇANTASI (BÜYÜK) 130 adet
ACİL MÜDAHALE ÇANTASI (KÜÇÜK) 223 adet
TÜP ÇANTASI 155 adet
ACİL İLAÇ TAŞIMA ÇANTASI 15 adet
ELDİVEN (TIBBİ ATIK PERS.) 937 çift
BOT GALOŞU 314.600 adet
HASTA ÜST ÖRTÜSÜ 3.100 adet
KULAKLIK BONESİ 167 paket
HASTA TAŞIMA BRANDASI 41 adet
TRAVMA MAKASI 90 adet
BARET 194 adet
CEP TİPİ IŞIK KALEMİ 240 adet
ŞİŞME ATEL SETİ (ÇOK KULLANIMLIK) 29 adet
BONE 2.824.500 adet
TEDAVİ TEPSİSİ 155 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)