İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/585082 - 2020/2021 Yılları İzmir Halk Sağlığı Poligon , Karşıyaka, Covid 19 Laboratuvarı İçin Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2020/585082
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 5 Kasım 2020
İhale Tarihi 30 Kasım 2020 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

2020/2021 YILLARI İZMİR HALK SAĞLIĞI POLİGON , KARŞIYAKA, COVİD 19 LABORATUVARI İÇİN TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/585082
1-İdarenin
a) Adresi : İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 K:3 35260 KONAK KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 4418111 - 2324847486
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İZMİR HALK SAĞLIĞI POLİGON , KARŞIYAKA, COVİD 19 LABORATUVARI İÇİN 13 KISIM 18 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI YAPILACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : HALK SAĞLIĞI LABORATUVARININ TIBBİ SARF DEPOSUNA TESLİMAT YAPILACAKTIR.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına Müteakip işe başlanacak olup, sözleşme her şekilde 30.06.2021 tarihinde sona erecektir Yüklenici, kurumlarımızın siparişinde istenen miktar ve kalemdeki malzemeleri eksiksiz olarak siparişi takıp eden 10 (on) gün içinde teslim etmek zorundadır. Kurumlarımızın stok takibi ve yönetimi açısından istenen miktar ve kaleme riayet edilmesi gerekmekte olup, mal teslimi öncesinde ilgili kurumun stok birimine bilgi verilecektir. Kurumlarımız tarafından acil ve öngörülemeyen durumlar dışında diğer partiler kurumların yazılı talepleri doğrultusunda 30 gün içerisinde pey der pey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir İli Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı-Mali Hizmetler Birimi- Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 Konak /İzmir
b) Tarihi ve saati : 30.11.2020 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

7. VE 8. GRUBA  TEKLİF VEREN İSTEKLİLER BİYOSİDAL ÜRÜNLER YÖNETMELİĞİ GEREĞİ TEKLİF ETTİĞİ ÜRÜNÜN "BİYOSİDAL ÜRÜN RUHSATINI " TEKLİF DOSYASINDA SUNMAK ZORUNDADIR.

DİĞER GRUPLARA TEKLİF VEREN İSTEKLİLER  T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN 11.01.2017 TARİH VE E.01-32 SAYILI YAZI İLE YAYINLANAN 2017/1 SAYILI GENELGENİN 2.3. SAYILI MADDESİ GEREĞİ "SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ" SUNMASI ZORUNLUDUR.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1- TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLER TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA OLAN ÜRÜNLER İÇİN; TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDAKİ ÜRÜNLERİN  VEYA CİHAZLARIN SATIN ALIMLARINDA ADAY VEYA İSTEKLİLERİN ÜTS VE/VEYA TİTUBB'A KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANMASI ZORUNLUDUR. ADAY VEYA İSTEKLİNİN, TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN İMALATÇI VEYA İTHALATÇISI (TEDARİK FİRMA) OLMADIĞI DURUMLARDA ÜRÜNÜN TEDARİKÇİ FİRMASININ BAYİ OLDUĞUNA DAİR ÜTS VE/VEYA TİTUBB KAYIT VE BİLDİRİMİ ARANACAKTIR. ALIMI YAPILACAK ÜRÜNLERİN ÜTS VE/VEYA TİTUBB 'DA TEDARİKÇİ FİRMA ALTINDA SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN KAYIT VEYA BİLDİRİM İŞLEMİ TAMAMLANMIŞ OLMASI ŞARTI ARANACAKTIR. ÜRÜNLERE AİT ÜTS VE/VEYA TİTUBB ÇIKTILARININ SUNULMASI GEREKMEKTEDİR.

TÜRKİYE İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ KURUMU TARAFINDAN YAPILAN DUYURUDA TİTUBB KAYITLARININ ÜTS’NE AKTARILMASI HUSUSUNDA FİRMALARIN 29.10.2018 TARİHİNE KADAR BAŞVURULARINI TAMAMLAMALARI VE ANILAN TARİH İTİBARİYLE TİTUBB’NIN TAMAMEN KAPATILARAK BU TARİHTEN SONRAKİ İHALE VE GERİ ÖDEME İŞLEMLERİNE DAİR SÜREÇLERİN ÜTS ESAS ALINARAK DEVAM EDECEĞİ BİLDİRİLMİŞTİR.  29.10.2018 TARİHİNDEN ÖNCE YAPILACAK İHALELERDE TİTUBB VEYA ÜTS’ YE KAYDI OLAN ÜRÜNLER DEĞERLENDİRMEYE ALINSA BİLE, İHALE TEKLİF DEĞERLENDİRME AŞAMASINDA ÜTS SORGULAMASI YAPILACAĞINDAN ÜTS KAYDI BULUNMAYAN ÜRÜNLER DEĞERLENDİRMEYE ALINAMAYACAKTIR. BU TARİHTEN SONRA YAPILACAK OLAN MAL MUAYENE VE KABUL İŞLEMLERİ İÇİN DE ÜTS KAYDI ARANACAKTIR.

2- TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA OLMAYAN ÜRÜNLER İÇİN ;TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ UYARINCA, HERHANGİ BİR ÜRÜNÜN VEYA CİHAZIN TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLUP OLMADIĞINA, ÜRETİM VEYA KULLANIM AMACI ÇERÇEVESİNDE ÜRETİCİLER KARAR VERECEĞİNDEN TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN TİTUBB KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞUNUN İDDİA EDİLMESİ HALİNDE ÜRETİCİ VEYA İTHALATÇI TARAFINDAN DÜZENLENMİŞ TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLMADIĞINA DAİR BEYAN ESAS ALINACAĞINDAN SÖZ KONUSU BEYANIN İHALE DOSYASINDA SUNULMASI GEREKMEKTEDİR.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

YERLİ MALI TEKİF EDEN İSTEKLİLER, BU AVANTAJDAN YARARLANABİLMEK İÇİN,  TÜRKİYE TİCARET, SANAYİ, DENİZ TİCARET ODALARI VE TİCARET BORSALARI BİRLİĞİNE BAĞLI İLGİLİ ODA / BORSALAR TARAFINDAN “YERLİ MALI BELGESİ” İLE BELGELENDİRİLMESİ  VE BU BELGENİN İHALE DOSYASINDA SUNULMASI ZORUNLUDUR

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1.GRUP  İÇİN PİYASAYA ARZ EDİLMİŞ HALİYLE 1 ADET ORJİNAL AMBALAJINDA NUMUNE(KOMİSYONUN GEREKLİ GÖRMESİ HALİNDE KATOLOG/BROŞÜR),

3., 4., 5., GRUP  İÇİN PİYASAYA ARZ EDİLMİŞ HALİYLE 1 ADET ORJİNAL AMBALAJINDA NUMUNENİN İHALE AŞAMASINDA KOMİSYONA GÖSTERİLMESİ YETERLİ OLACAKTIR.

2. GRUP İÇİN 5 ADET ORJİNAL AMBALAJINDA NUMUNE ( KOMİSYONUN YETERLİ GÖRMESİ HALİNDE KATOLOG/BROŞÜRDEN DEĞERLENDİRME YAPILABİLİR.)

6.,12.,13., GRUP İÇİN 2 ADET ORJİNAL AMBALAJINDA NUMUNE(KOMİSYONUN GEREKLİ GÖRMESİ HALİNDE KATOLOG/BROŞÜR),

7. VE 8. GRUP İÇİN 250-500 ML’LİK AMBALAJLARDA 1 ADET NUMUNE VE KATOLOG/BROŞÜR

9., 10.,11., GRUP İÇİN KATOLOG/BROŞÜR YETERLİ OLACAKTIR.

 (NUMUNELERİN ÜZERİNE FİRMA ADI, HANGİ İHALE VE HANGİ İHALE KALEMİNE AİT OLDUĞUNA DAİR ETİKET YAPIŞTIRILACAKTIR. NUMUNELER İHALE TARİH VE SAATİNDEN ÖNCE TUTANAK KARŞILIĞI TESLİM EDİLECEK VE NUMUNE TESLİM TUTANAĞI TEKLİF ZARFININ İÇERİSİNDE SUNULACAKTIR.

TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA, KOMİSYONUN GEREKLİ GÖRMESİ HALİNDE İHALENİN TÜM KISIMLARI İÇİN YUKARIDA İSTENEN MİKTARLARA EK OLARAK YENİ NUMUNE İSTENEBİLİR. İSTEKLİ, YENİ NUMUNELERİ BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE İDAREYE TESLİM ETMEK ZORUNDADIR.

TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA İDARE, TEKLİF EDİLEN MALIN TEKNİK ŞARTNAMEDE YER ALAN TEKNİK KRİTERLERE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEK AMACIYLA, TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP VE/VEYA DEMONSTRASYON VE/VEYA YAZILI AÇIKLAMALAR VE/VEYA KATALOG/BROŞÜR/TEKNİK DOKÜMANLARI AYRI AYRI VEYA BİRLİKTE İSTEYEBİLİR. İDARENİN YAZILI OLARAK İSTEYECEĞİ TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP VE/VEYA DEMONSTRASYON VE/VEYA YAZILI AÇIKLAMALAR VE/VEYA KATALOG/BROŞÜR/TEKNİK DOKÜMANLARI, İSTEKLİ, BELİRTİLEN SÜRE İÇİNDE İDAREYE TESLİM ETMEK ZORUNDADIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İli Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı-Mali Hizmetler Birimi- Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 Konak /İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
CAM ŞIŞE BOROSILIKAT 1000 ML 5 adet
SS AGAR BESIYERI SALM-SHIG 400 adet
SIMMONS SITRAT AGAR HAZIR BESIYERI TÜPTE 300 adet
TSI AGAR TÜPTE 300 adet
ÜRE AGAR HAZIR BESIYERI TÜPTE 300 adet
SELENITE- F BROTH BESIYERI (TÜPTE) 300 adet
MUELLER HINTON SIVI BESIYERI (TÜPTE) 300 adet
METAL ÖZE SAPI 5 adet
HAZIR METAL ÖZE UCU 10 adet
U TABANLI MIKROPLATE 500 adet
LABORATUVAR ATIK TORBASI 40X90(OTOKLAV POŞETI) 2.500 adet
KSILOL (KSILEN DIMETILBENZEN) 60 litre
ISOPROPIL ALKOL 5 litre
ANTI HIV-1 / HIV-2 AYIRT EDICI DOĞRULAMA TEST KITI 600 test
ANTI HCV DOĞRULAMA LIA 120 test
POLIPROPLEN SANTRIFÜJ TEST TÜPÜ 15 ML 5.000 adet
KABIN IÇI TIBBI OTOKLAV POŞETI 300MMX460MM 5.000 adet
PCR PLATE (96'LIK) 6.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)