İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/68653 - 2019 Yılı Hijyenik Klima Santrali Ve Klima Santralleri İçin Klima Filtreleri (hepa Filtre, V Filtre, Torba Filtre, Kaset Filtre, Fancoil Filtre, İpek Tül Vb) , Yağ Tutucu Filtreleri Ve Klima Sistemi Kayışları

İhale No 2019/68653
Sektör Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
İdare Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 15 Şubat 2019
İhale Tarihi 4 Mart 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

2019 YILI HİJYENİK KLİMA SANTRALİ VE KLİMA SANTRALLERİ İÇİN KLİMA FİLTRELERİ (HEPA FİLTRE, V FİLTRE, TORBA FİLTRE, KASET FİLTRE, FANCOİL FİLTRE, İPEK TÜL VB) , YAĞ TUTUCU FİLTRELERİ VE KLİMA SİSTEMİ KAYIŞLARI

ÇUBUK HALİL ŞIVGIN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

2019 Yılı Hijyenik Klima Santrali ve Klima Santralleri için Klima Filtreleri (Hepa Filtre, V Filtre, Torba Filtre, Kaset Filtre, Fancoil Filtre, İpek Tül vb) , Yağ Tutucu Filtreleri ve Klima Sistemi Kayışları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/68653
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi Ankara Bulvarı No.54 06760 Çubuk/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0312 837 81 10 - 0312 838 21 51
c) Elektronik Posta Adresi : cubuksatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2019 Yılı Hijyenik Klima Santrali ve Klima Santralleri için Klima Filtreleri (Hepa Filtre, V Filtre, Torba Filtre, Kaset Filtre, Fancoil Filtre, İpek Tül vb.) , Yağ Tutucu Filtreleri ve Klima Sistemi Kayışları Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposu ve Biyomedikal Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : İdarenin talebi doğrultusunda; İhale konusu mal/malzemelerin tamamı teslim alınacaktır. 1.kısım için; 01.05.2019 tarihinde işe başlanacaktır. Ayrıca sipariş yazılmayacaktır. 1 kısıma ait mal/malzemeler 45(Kırkbeş) gün içerisinde teslim edilecektir. 15.06.2019 tarihinden itibaren 10(On) gün içerisinde demotaj-montaj işlemleri yapılacak ve Montaj/Demontaj iş/işlemleri 10(On) gün içerisinde bitirilecektir. Demotaj-Montaj iş/işlemleri bitimi tarihinden sonra Validasyon iş/işlemlerine başlanıp 30 (Otuz) gün içerisinde tamamlanacaktır. Bu süreç en geç 01.08.2019 tarihinde sona ermiş olacaktır. 2.kısım için sözleşme imzalanması ile işe başlanacaktır. 2 kısıma ait mal/malzemeler siparişin tebliğinin ardından 10(On) gün içerisinde teslim edilecektir. 3.kısım için 01.05.2019 tarihinde işe başlanacaktır. Ayrıca sipariş yazılmayacaktır. 3 kısıma ait mal/malzemeler 45(Kırkbeş) gün içerisinde teslim edilecektir. İhale kapsamında Son teslimat 31.12.2019 tarihini geçmeyecektir. Başhekimliğimiz yüklenicinin teslim edeceği ürünlerle ilgili olarak; teslim programın değişiklik yapma hakkına sahiptir .


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi 06760 Çubuk-ANKARA
b) Tarihi ve saati : 04.03.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Filtrelerin üreticisine ait ISO 9001-2008 kalite belgesi,

            Hepa filtrelerin EN 1822 test sertifikası, (Numune için teslim edilen ürünlere ait olabilir.)

            Hepa filtrelerin test edildiği ünitelerin EN 1822-4 uygunluk sertifikası, (Numune için teslim edilen ürünlere ait olabilir.)

            Torba ve kompakt V filtreler EUROVENT sertifikası, (Numune için teslim edilen ürünlere ait olabilir.)

            Kayışların üreticisinin ISO 9001-2008 kalite belgesi,

            Kayışlar TSE veya CE standartları belgesi,


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

            7.5.6.1. Teklif edilen ürünler için ihale saatine kadar en az bir numune hastanemiz Ayniyat tüketim deposuna numune teslim formu ile orijinal ambalajında, üzerinde ihale sıra no, firma adı, markası, okunaklı silinmeyecek şekilde belirtilerek teslim edilecektir.

            Ürünler için ihale dosyasına katalog konulabilecektir. İhale dosyasına Katalog konulacak ise ürünlerin sayfa no ları ve yerleri önceden ihale numarasına göre belirtilecektir. Katalog teslim ederek ihaleye katılım sağlayan ve en avantajlı teklif sahibi olan istekli firmadan numune istenilebilecek ve istek sonrası gelen numuneye göre değerlendirme yapılabilinecektir. Numune veya kataloğ teslim etmeyen isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 

            7.5.6.2. İhale sonucunda idaremize teslim edilen numuneye ait teklifi, "Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif" olarak değerlendirilmeyen ve ihale süreci tamamlandığında numune konusu kalemle/kalemlerle ilgili olarak sözleşme düzenlenmeyen malzemelerin numuneleri, bahsi geçen kalemle ilgili "Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Sahibi" istekliyle sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 10 (On) gün içerisinde dilekçe ile idaremize başvuru yapıldığı takdirde numune sahibi firma yetkilisine teslim edilecektir. Söz konusu 10 (On) günlük süre sonrasında yapılacak numune iade istemi başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

 

            7.5.6.3. İhale sonucunda "Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Sahibi" olarak karar verilen ve sözleşme imzalanan firmaların ilgili kaleme/kalemlere ait numuneleri sözleşme süresi tamamlanana kadar idaremizde muhafaza edilecektir. Sözleşme süresi tamamlanmasına müteakip 10 (on) gün içerisinde dilekçe ile idaremize başvuru yapıldığı takdirde numuneler firma yetkilisine teslim edilecektir. Söz konusu 10 (on) günlük süre sonrasında yapılacak numune iade istemi başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

 

            7.5.6.4. İhale komisyonumuzca daha sağlıklı değerlendirme yapılabilmesi amacı ile yeniden numune istenebilecek olup, bu talep yazılı olarak firmaya bildirilecek ve numuneler en geç üç iş günü içerisinde teslim edilecektir. Tekliflerin değerlendirmesi aşamasında kataloğu/numunesi olmayan, tekrar istenilmesine rağmen numunesi gelmeyen veya numunesi teknik şartnameye uygun olmayan ürünler ihale dışı bırakılacaktır. Numuneler için bedel ödenmeyecektir.

 

            7.5.6.5. Numune Teslim Formu teslim edilen tüm malzemeler için eksiksiz olarak doldurulacaktır. İlgili depoya malzeme teslim edilecektir. Bu formun bir nüshası imzalı şekilde ihale dosyasına konulacaktır.

 

            7.5.6.6. Numune Değerlendirme Formları her bir malzeme için ayrı ayrı ve eksiksiz olarak doldurulacak ve ilgili depo memuruna teslim edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi Satın alma Birimi 06760 Çubuk-ANKARA (Ankara İl Sağlık Müdürlüğü Ankara 2.Bölge Döner Sermaye Saymanlığı veznesine (Saymanlığın adresi ; Ankara Yıldırım Beyazıt Dışkapı E.A.H. Mevki Ek Binası Dışkapı-ANKARA’da bulunmaktadır.) veya Hastanemizin Halk Bankası Opera şubesi TR 8000 0120 0941 3000 0500 0153 nolu hesabına yatırılacaktır. (Dekontta; Doküman bedeli olduğu, İhale numarası, istekli adı ve istekli vergi numarası kesinlikle belirtilecektir.) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi Satın alma Birimi 06760 Çubuk-ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
457 x 457 x 78mm. H13 Hepa Filtre Alüminyum Kasa 90 adet
575 x 575 x 78mm. H13 Hepa Filtre Alüminyum Kasa 15 adet
305 x 305 x 78mm. H13 Hepa Filtre Alüminyum Kasa 20 adet
305 x 610 x 149mm. H13 Hepa Filtre Alüminyum Kasa 100mm. Pile 15 adet
287 x 592 x 292mm. F9 Kompakt V Filtre 26 adet
292 x 592 x 292mm. F9 Kompakt V Filtre 30 adet
492 x 592 x 292mm. F9 Kompakt V Filtre 40 adet
592 x 592 x 292mm. F9 Kompakt V Filtre 26 adet
287 x 592 x 300mm. F6 Torba Filtre 5Cep 60 adet
492 x 592 x 300mm. F6 Torba Filtre 8Cep 92 adet
592 x 592 x 300mm. F6 Torba Filtre 10Cep 60 adet
287 x 592 x 50mm. G4 Kaset Filtre 70 adet
492 x 592 x 50mm. G4 Kaset Filtre 95 adet
592 x 592 x 50mm. G4 Kaset Filtre 80 adet
520 x 520 G2 POL 20/6 Fancoil Filtresi 160 adet
510 x 1180 Laminizatör İpek Tül 4 adet
680 x 1030 Laminizatör İpek Tül 4 adet
SPZ X 1362 V Kayış 6 adet
SPZ X 1330 V Kayış 6 adet
SPZ X 1800 V Kayış 6 adet
SPZ X 1832 V Kayış 6 adet
SPZ X 1457 V Kayış 6 adet
SPZ X 1957 V Kayış 6 adet
SPZ X 2057 V Kayış 6 adet
SPZ X 1420 V Kayış 6 adet
SPZ X 1162 V Kayış 6 adet
SPZ X 1024 V Kayış 6 adet
SPZ X 922 V Kayış 6 adet
SPZ X 1700 V Kayış 6 adet
SPZ X 1087 V Kayış 6 adet
SPZ X 1237 V Kayış 6 adet
SPZ X 1037 V Kayış 6 adet
SPZ X 1320 V Kayış 6 adet
SPZ X 1347 V Kayış 6 adet
SPZ X 1762 V Kayış 6 adet
SPZ X 1437 V Kayış 12 adet
SPZ X 1737 V Kayış 6 adet
SPZ X 1807 V Kayış 6 adet
SPZ X 1047 V Kayış 6 adet
820 x 820 x 80mm. Yağ Tutucu Paslanmaz Filtre 20 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)