İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/81106 - 2019 Mali Yılı 26 Kalem Basılı Evrak, Defter Ve Bilgisayar Donanımları Alımı

İhale No 2019/81106
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Ankara Atatürk Göğüs Hastalıkları Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 5 Mart 2019
İhale Tarihi 13 Mart 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

2019 MALİ YILI 26 KALEM BASILI EVRAK, DEFTER VE BİLGİSAYAR DONANIMLARI ALIMI

ANKARA ATATÜRK GÖĞÜS HASTALIKLARI VE GÖĞÜS CERRAHİSİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

2019 MALİ YILI 26 KALEM BASILI EVRAK, DEFTER VE BİLGİSAYAR DONANIMLARI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/81106
1-İdarenin
a) Adresi : KUŞCAĞIZ MAH. SANATORYUM CAD. NO: 271 KEÇİÖREN/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125677050-51 - 03123568400
c) Elektronik Posta Adresi : ihale.aghh@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 Kalem Basılı Evrak, Defter Ve Bilgisayar Donanımları Alımı (Değişik Miktarlarda)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz Genel Sarf Depo ve Ayniyat Depo
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, idarenin yükleniciden talebi üzerine ve istenilen miktarda ve zamanda peyder pey teslim edilecektir. Son parti en geç 20/12/2019 tarihine kadar teslim edilmiş olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kuşcağız Mh. Sanatoryum Cd.No:271 KEÇİÖREN/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 13.03.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Defter  ve Basılı Evrak dışında kalan kalemlere ilişkin birer adet numune, ihale saatinden önce hastanemiz genel sarf deposuna iki nüsha olarak hazırlanan Numune Teslim Tutanağı karşılığı teslim edilecek olup, bir nüsha numuneler ile birlikte sarf deposunda kalacaktır. Diğeri ise istekli tarafından teklif dosyası içerisinde sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastanemiz Poliklinikler Veznesine veya Halk Bankası Opera Şubesi nezdindeki Hastanemiz TR15 0001 2009 4130 0005 0001 59 nolu hesabına İhale doküman satış bedelinin yatırılmasına müteakip dekont ile birlikte hastanemiz Satınalma Birimine başvuru / EKAP adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastanemiz Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
NARKOTİK İLAÇ DEFTERİ 20 adet
SERVİS NÖBET TESLİM DEFTERİ 20 adet
PATOLOJİ LABARATUVARI PROTOKOL DEFTERİ 10 adet
KONTRAST MADDE UYGULAMA KAYIT DEFTERİ 12 adet
AMELİYATHANE SİTERİLİZASYON MALZEME DEFTERİ 8 adet
KEMOTERAPİ ÜNİTESİ İLAÇ TESLİM DEFTERİ 3 adet
ACİL SERVİS HASTA TRİAJ VE GÖZLEM FORMU 35.000 adet
DAHİLİ YOĞUN BAKIM GÜNLÜK HASTA İZLEM FORMU 2.000 adet
CERRAHİ YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ GÜNLÜK HASTA İZLEM FORMU 5.500 adet
KEMOTERAPİ UYGULAMALARI KONTROL FORM KARTI 1.000 adet
GÜNİBİRLİK ANESTEZİ İZLEM FORMU 70 cilt
ANESTEZİ ÖNCESİ DEĞERLENDİRME VE HAZIRLIK FORMU 80 cilt
GENEL ANESTEZİ İZLEM FORMU 50 cilt
HASTA ARŞİV DOSYASI BÜYÜK 20.000 adet
HASTA ARŞİV DOSYASI İÇ DOSYA KÜÇÜK 12.000 adet
TAŞIT GÖREV EMRİ 125 adet
HASTA TAKİP DOSYASI 1.000 adet
PALYATİF BAKIM SERVİSİ NARKOTİK İLAÇ KAYIT VE TAKİP DEFTERİ 6 adet
AKCİĞER KANSERİNDE PALYATİF BAKIM BİLGİLENDİRME BROŞÜRÜ 1.000 adet
BARKOD OKUYUCU 15 adet
BARKOD YAZICI 5 adet
USB 2.0 UZATMA KABLO 1.5-2 METRE 20 adet
RAM DRR3 10 adet
RAM DDR4 10 adet
HARDDİSK 10 adet
POWER SUPPLY 10 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)