İhale No | 2015/182955 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Ankara Ulucanlar Göz Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 4 Ocak 2016 |
İhale Tarihi | 14 Ocak 2016 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ULUCANLAR GÖZ HASTANESİ-ANKARA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
2016 MALİ YILI 11 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/182955 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ulucanlar Caddesi No:59 06240 Ulucanlar ALTINDAĞ/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3123126261 - 3123124159 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ulucanlargoz@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 11 KALEM TIBBİ SARF MALZEME Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Hastanemiz Tıbbi Sarf Deposuna teslim edilecektir |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici firma ile sözleşme yapıldıktan sonra işe başlanır. Yükleniciler ihale konusu ürünleri Hastanemiz Tıbbi Sarf Servisinin ihtiyaç durumuna göre partiler halinde teslimat yapacaktır. Siparişler Hastanemiz Tıbbi Sarf Servisi tarafından verilir.Faks veya posta yolu ile yapılan siparişler firmanın eline ulaştığı tarihten itibaren 7(yedi) iş günü içerisinde Hastanemiz Tıbbi Sarf Servisine teslim edilecektir. İşin bitiş tarihi 15.12.2016'dır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ankara Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi 5. KAT Toplantı Salonu (Ulucanlar Cad. No:59 Altındağ/ANKARA) |
b) Tarihi ve saati | : | 14.01.2016 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Tedarik edilecek malların fotoğraf ve teknik şartnameye cevap ve açıklamalarını içeren doküman istenmeyecektir. Sadece numune uygunluğu istenecektir. İstekliler teklif ettikleri kalemlere ait numuneleri hastanemiz tıbbi sarf deposuna matbu numune teslim ve deneme tutanağı (ilgili tutanak doldurulmuş olacak) ile imza karşılığı teslim edeceklerdir. Numunelerin teslim edildiğine ilişkin numune teslim ve deneme tutanağı 2 suret hazırlanacak ve teklif zarflarına koyacaklardır. Teklif zarflarında numune teslim ve deneme tutanağı olmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numuneler, karışıklığa sebebiyet vermemek için bir poşet, kutu vs. içerisinde (poşet, kutu vs. üzerinde firma ismini gösterir yazı olacak) verilecektir.Numune denenmesi için gerekli teçhizat, cihaz, kartuş, vs. parçaları da istekli firma tarafından getirilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi 1. KAT Satınalma Birimi (Ulucanlar Cad. No:59 Altındağ/ANKARA) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi (Ulucanlar Cad. No:59 Altındağ/ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
B15- HİDROFİLİK LENS AKRİLİK KATLANABİLİR TEK PARÇALI | 350 | adet |
A3-CERRAHİ ELDİVEN STERİL NO-7. | 5.000 | çift |
ÖN VİTREKTOMİ PROBU SİGNATURE | 10 | adet |
SODYUM HYOLURONATE (AĞIR) | 150 | adet |
TERAPÖTİK KONTAKT LENS | 250 | adet |
25G FORCEPS ELCİĞİ | 1 | adet |
İNFÜZYON KANÜLÜ 25 G | 10 | adet |
İNTRAOKÜLER FORCEPS(SERRATED) 25G | 10 | adet |
DİSP CURVED MAKAS 25G | 5 | adet |
BACKFLASH 25G (SİLİKON UÇLU AKTİF) | 10 | adet |
VİSCOADAPTİVE VİSCOELASTİK | 150 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)