İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/191287 - 2013 Yılı Basılı Evrak İhalesi

İhale No 2012/191287
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 18 Aralık 2012
İhale Tarihi 27 Aralık 2012 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


2013 YILI BASILI EVRAK İHALESİ
Zeynep K a mil K a dın Ve Ço cu k H a st a lı kla rı Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
2013 Yılı Basılı Evrak İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/191287
1-İda re nin
a) Adresi : Zeynep Kamil Mh.Op.Dr Burhanettin Üstünel Sk. No: 4/3 34668
Zeynep Kamil Üsküdar/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2163910680 - 2163913476
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@zeynepkamil.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastane Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme konusu mallar sözleşme süresi içerisinde perderpey teslim edilecek olup, ilgili birimin siparişine göre en geç 15 gün içerisinde teslimat yapılacaktır.
3- İha lenin
zeynep kamil kadın ve çocuk hastalıkları eğitim ve araştırma
a) Yapılacağı yer : hastanesi zeynep kamil mh. op. dr. burhanettin üstünel sk. no:4/3
34688 üsküdar/istanbul
b) Tarihi ve saati : 27.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif verdikleri ürünlere ait teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak teknik şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zeynep Kamil Kadın ve
Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi İhale Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zeynep Kamil Kadın Ve Çocuk Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma
Hastanesi Zeynep Kamil Mh. Op. Dr. Burhanettin Üstünel Sk. No:4/3 34688 Üsküdar/İstanbul adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
ACİL MÜŞAHEDE DEFTERİ 10 ADET
AMELİYATHANE KAYIT DEFTERİ 15 ADET
ANTENATAL MUAYENE FORMU 5.000 ADET
EĞİTİM KİTAPÇIĞI 100 ADET
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ HASTA ÖN DEĞERLENDİRME FORMU 25.000 ADET
İNTERTİLİTE HASTA TAKİP DOSYASI 300 ADET
HASTA KAYIT DEFTERİ (BERA) 2 ADET
HASTA KAYIT DEFTERİ (O.A.E.) 4 ADET
HASTA ARŞİV ZARFI 35.000 ADET
KAN TRANFÜZYON TAKİP FORMU 100 CİLT
TRANSFÜZYON MERKEZİ LABORATUVAR DEFTERİ 5 ADET
LABORATUVAR DEFTERİ 30 ADET
KARAR DEFTERİ 20 ADET
SPİRAL TAKILAN KADINLARIN TAKİP FORMU 1.000 ADET
RAHİM TAHLİYESİ VE STERİLİZASYON UYGULAMASI YAPILAN HASTA TAKİP FORMU 1.000 ADET
KONTRASEPTİF YÖNTEM KULLANICI TAKİP FORMU 500 ADET
TEDAVİ DEFTERİ 60 ADET
TEVZİ DEFTERİ 75 ADET
Y.D.Y.B.(1) HASTA TAKİP FORMU 5.000 ADET
Y.D.Y.B.(2) HASTA TAKİP FORMU 2.500 ADET
Y.D.Y.B. 3. DÜZEY İZLEME FORMU 7.000 ADET
Y.D.Y.B. POLİKLİNİK HASTA TAKİP DOSYASI (KIZ) 650 ADET
Y.D.Y.B. POLİKLİNİK HASTA TAKİP DOSYASI (ERKEK) 650 ADET
YENİDOĞAN GÖZLEM FORMU 10.000 ADET
GEBE EĞİTİM PROGRAMI BROŞÜRÜ 5.000 ADET
GEBE EĞİTİM KURSU KATILIM BELGESİ 500 ADET
ÇİFT YÖN A4 BASKILI MUHTELİF EVRAK 200.000 ADET
TEK YÖN A4 BASKILI MUHTELİF EVRAK 200.000 ADET
RADYOLOJI FİLM ZARFI (21X28 CM) 20.000 ADET
RADYOLOJI FİLM ZARFI (26X35 CM) 30.000 ADET
DOĞUM DEFTERİ 3 ADET
TEDAVİ TAKİP DEFTERİ (TÜP BEBEK MERKEZİ ÜYTEM) 1 ADET
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)