İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2013/41125 - 2013 Mali Yılı 25 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı

İhale No 2013/41125
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare İzmir Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 2 Nisan 2013
İhale Tarihi 16 Nisan 2013 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

2013 MALİ YILI 25 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
DR. FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2013 Mali Yılı 25 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/41125
1-İdarenin
a) Adresi:İslamsaray Mah. Adnan Menderes Bulvarı No:223 BERGAMA İZMİR BERGAMA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2326312897 - 2326312896
c) Elektronik Posta Adresi:bergamadh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :DR. FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ İSLAMSARAY MAH.ADNAN MENDERES BULVARI NO:223 BERGAMA-İZMİR
c) Teslim tarihi:Malın/İşin teslim süresi 260 takvim günüdür. Yüklenici taahhüt ettiği malzemeyi ,sözleşmeyi imzaladıktan sonra hastanemizin belirlediği acil ihtiyaç miktarını 5(beş) gün içerisinde, kalan malzemeyi 2(iki)şer aylık periyotlarla idarenin talebi üzerine hastane ambarına teslim edecektir. Ancak miktar olarak az olan malzemelerin tamamı da istenebilir.İşin bitiş tarihi 31.12.2013 tür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:DR. FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ TOPLANTI ODASI İSLAMSARAY MAH.ADNAN MENDERES BULVARI NO:223
b) Tarihi ve saati:16.04.2013 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-Teklif edilen malzemelere ait teknik şartnamelerimizin vazgeçilmez teknik özellikleri ve teknik şartname genel hükümlerine madde numaralarını belirterek teknik şartnameye uygunluk belgesi vereceklerdir.2-Teknik şartnamemizin ilgili maddelerinde istenen noter belgesinin muayene kabul aşamasında sunulmaması halinde sözleşme feshedilerek gerekli mevzuat uygulanacaktır.3-Hastanemizdeki baskı makinalarına ihale ile yükleniciden alınan masterlerin kullanımında meydana gelebilecek arızaların tamiri ve bakımı ihaleyi alan firmaya ait olacaktır.Firma arızalanan cihazı hastanemizden alarak en geç 10(on) gün içerisinde tamir edilmiş olarak teslim edecektir.Bununla ilgili belgeyi teklif dosyasında sunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı DR. FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 75 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini İZMİR ZİRAAT BANKASI ŞEMİKLER ŞUBESİ DR.FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ TR 6 0000 1 000 904 085 028 495 001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DR. FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ İSLAMSARAY MAH.ADNAN MENDERES BULVARI NO:223 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
Evrak zimmet defteri 100 yap. 29*21 5 ADET
Acil hasta gözlem formu tek nüs.önlü-arkalı 100 lü 42*30 1.000 CİLT
DİŞ PROTEZ RANDEVU KARTI 10*14 1.000 ADET
İŞİTME TARAMA TAKİP KARTI 6*10 1.000 ADET
BASKI MAKİNASI MASTERİ RİSO Rp 08 A3 S-3384 3 ADET
KLASÖR DAR MAVİ 4*29*34 CM PLS.KAPLI 500 ADET
Istampa mürekkebi siyah 50 ml. 15 ADET
ZIMBA TELİ 24/6 PAKET 1000 Lİ 200 KUTU
SİLGİ KURŞUN KALEM İÇİN 50 ADET
Plastik dosya gömleği 235*305 mm poşet tipi(l00`lü) 50 PAKET
Ambar esas defteri Aylıklı 120 yap. 34*50 2 ADET
HP CB 540 A SİYAH LAZER TONER 2 ADET
Hp CB 541 A mavi lazer toner 2 ADET
HP CB 542 A SARI LAZER TONER 2 ADET
HP CB 543 A KIRMIZI LAZER TONER 2 ADET
Epson Epl 6200 toner 60 ADET
Endoskopi cihazı kartuşu siyah-350 40 ADET
Endoskopi cihazı kartuşu renkli-351 40 ADET
EKG KAĞIDI 210*30 (KENZ CARDİO EKG CİHAZINA UYUMLU) 1.000 RULO
Dahiliye birimi hasta yatış dosyası numaralı 24 yap. 2.000 ADET
Dahiliye birimi hasta yatış dosyası 24 yap. 4.000 ADET
Cerrahi birimi hasta yatış dosyası numaralı 27 yap. 2.000 ADET
Cerrahi birimi hasta yatış dosyası 27 yap. 3.000 ADET
Kadın doğum birimi hasta yatış dosyası numaralı 33 yap. 2.000 ADET
Kadın doğum birimi hasta yatış dosyası 33 yap. 1.000 ADET
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)