İhale No | 2012/11832 |
Sektör | İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat |
İdare | İzmir Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 30 Ocak 2012 |
İhale Tarihi | 13 Şubat 2012 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
2012MALİ YILI HASTANEMİZ ISITMA-SOĞUTMA SİSTEMİ FİLTRELERİ VE MAKİNA YEDEK PARÇA ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Dr. F a ru k İl ker B er g a ma Dev let H a st a nesi
2012mali Yılı Hastanemiz Isıtma-Soğutma Sistemi Filtreleri Ve Makina Yedek Parça Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/11832
1-İda re nin
a) Adresi : İslamsaray Mah. Adnan Menderes Bulvarı No:223 Bergama İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2326312897 - 2326312896
c) Elektronik Posta Adresi : bergamadh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesi İslamsaray Mah.Adnan
Menderes Bulvarı No:223 Bergama-İzmir
c) Teslim tarihi : Filtrelerin birer adeti 2012 Şubat ayında mevcut filtrelerin kontrolü yapılarak değiştirilerek teslimat yapılacak,ikinci grup filtrelerin teslimatı ise idare-firma arasında yapılacak görüşme ile belirlenecek
.Diğer ürünler ise Sözleşme imzalanmasını müteakip en geç 10(on) takvim günü içerisinde sözleşme konusu malın tamamı teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesi Toplantı Odasıislamsaray
Mah.Adnan Menderes Bulvarı No:223 Bergama-İzmir
b) Tarihi ve saati : 13.02.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen kompakt ve torba filtreler için Avrupa birliğince genel kabul gören EN 1822 standardında veya yerine geçerli belge veya eurovent belgesinin aslını veya noter tasdikli suretini veya idaremizce ―aslı idaremizce görülmüştür‖onaylı suretini teklif dosyasına ekleyeceklerdir
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1- Mal teslim alındıktan sonra kullanım esnasında imalat kusuru nedeni ile kullanılamayan malzeme kadar yeni malzeme istenildiğinde verileceğine dair belge teklif dosyası ile verilecektir. 2- Malzemelerin montajı yükleniciye ait olup,yükleniciye hepafiltrelerin montajından sonra partikül testi yaptırılacaktır.Partikül testi(filtre sızdırmazlık testi,hijyenik havalandırma sistem doğrulaması ;(a)Hava akış yönlerinin tespiti ve
pozitif basınç değerlerinin ölçülmesi, b)Hava miktarlarının ölçülmesi ve hava değişim sayısının hesaplanması
,c)Ortam sızdırmazlığının kontrolü ) testleri yapıldıktan sonra ortamda partikül sayılması yapılacak ve raporlanacaktır.)Tüm maddeleri gerçekleştirilebilecek firmalara yaptırılacaktır.Test bedelleri ihaleyi alan firma tarafından sağlanacaktır.Bu testi sağlayacağına dair teklif dosyasında belge verecektir. 3- İstekliler teknik şartnamede belirtilen tüm maddelere ―Teknik Şartnameye Cevaplar ― adı altında tek tek cevap vereceklerdir. 4- İhale konusu iş ile ilgili ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış ISO 9001:2000 kalite güvence sistem belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini veya idaremizce ―aslı idaremizce görülmüştür‖onaylı suretini tekliflerine ekleyeceklerdir. 5- İstekliler teklifleri ile birlikte filtrelere ait orijinal dokümanları ihale dosyasına ekleyeceklerdir. 6-Partikül test sonuçlarının Muayene ve Kabul komisyonuna verileceğine dair belgeyi teklif dosyasında verecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr. Faruk İlker Bergama
Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Dr.Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesi İzmir Ziraat Bankası Şemikler Şubesi TR 6 0000 1 000 904 085 028 495 001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesi Satınalma Birimiislamsaray
Mah.Adnan Menderes Bulvarı No:223 Bergama-İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)