İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2011/80447 - 2011 Yılı Yaş Sebze Ve Meyve Temini İşi

İhale No 2011/80447
Sektör Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
İdare Edremit Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Balıkesir
İşin İli Balıkesir
Yayın Tarihi 31 Mayıs 2011
İhale Tarihi 13 Haziran 2011 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


2011 YILI YAŞ SEBZE VE MEYVE TEMİNİ İŞİ
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Edremit Devlet Hastanesi
2011 Yılı Yaş Sebze Ve Meyve Temini İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/80447
1-İdarenin
a) Adresi : Camivasat Mah. Ağılı Patlak Mevkii Edremit Balıkesir
b) Telefon ve faks numarası : 2663731313 - 2663737112 c) Elektronik Posta Adresi : balikesirdhs7@saglik.gov.tr ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Edremit Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
184 (yüzseksendört) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 01/07/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.İşin
süresi 184(yüzseksendört) takvim günüdür. İşe başlama tarihi
01/07/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.01.07.2011 tarihinden itibaren malzemeler teslim edilmeye başlanacaktır. İdarenin yapacağı yazılı talebin yapılması ile 1 gün sonra teslimat yapılacaktır. Malzemeler mesai saatleri dahilinde muayenesi yapılacak şekilde teslim edilecektir.(Saat 08:00-15:00
)mesai saatleri haricinde gelen malzemeler teslim alınmayacaktır. Malzemeler yüklenici tarafından teknik şartnamede belirtilen koşullar sağlanarak hastane mutfağına teslim edilecektir. Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine
veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
184 (yüzseksendört) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 01/07/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.İşin
süresi 184(yüzseksendört) takvim günüdür. İşe başlama tarihi
01/07/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.01.07.2011 tarihinden itibaren malzemeler teslim edilmeye başlanacaktır. İdarenin yapacağı yazılı talebin yapılması ile 1 gün sonra teslimat yapılacaktır. Malzemeler mesai saatleri dahilinde muayenesi yapılacak şekilde teslim edilecektir.(Saat 08:00-15:00
)mesai saatleri haricinde gelen malzemeler teslim alınmayacaktır. Malzemeler yüklenici tarafından teknik şartnamede belirtilen koşullar sağlanarak hastane mutfağına teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Edremit Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 13.06.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler Belediyelerden temin edilen iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatının veya Milli Eğitim Bakanlığınca satış
elemanı belgesinin aslını veya noter tasdikli suretini dosyalarında sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Edremit Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Camivasat Mh.Ağılı Patlak Mevkii Edremit/BALIKESİR adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
04.03.2010 tarihli Kamu İhale Genel Tebliğ 16.5.2 maddesine istinaden , istekliler birim fiyatlarını virgülden
sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir.İdari şartname ve Sözleşme tasarısında yer almayan
hususlarda teknik şartname hükümleri geçerlidir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Dere Otu 100,00 Kg
ERİK 750,00 KG
Domates 3500,00 Kg
Dolmalık Biber 600,00 kg
Havuç 1000,00 Kg
Kavun 3000,00 KG
Karpuz 3000,00 KG
KAYISI 350,00 KG
KİRAZ 450,00 KG.
VİŞNE 100,00 Kg
Kuru Soğan 2500,00 Kg
Limon 2500,00 Kg
Maydanoz 250,00 Kg
Patates 7000,00 Kg
Patlıcan 3000,00 KG
Semizotu 600,00 Kg
Salatalık 1750,00 Kg
Sivri biber 1250,00 Kg
Şeftali 1000,00 KG
TAZE BÖRÜLCE 300,00 KG
Roka 150,00 kg
Taze fasulye 1800,00 Kg
Taze kabak 3000,00 Kg
Mantar(Kültür) 300,00 KG
Muz 250,00 Kg
TAZE ÜZÜM 1500,00 KG
Marul 500,00 Kg
Taze soğan 150,00 Kg
Tatlı kabak 500,00 Kg
Elma 1000,00 Kg
Pırasa 1500,00 Kg
Mandalina 1250,00 Kg
Karnıbahar 1250,00 Kg
Brokoli 500,00 Kg
Ispanak 750,00 kg
Ayva 250,00 Kg
Kereviz 300,00 kg
Brüksel Lahanası 250,00 Kg
ÇİLEK 300,00 KG
Portakal 300,00 Kg
Kırmızı Lahana 100,00 Kg
Lahana 300,00 Kg
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)