İhale No | 2018/406077 |
Sektör | Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | Ankara Ulus Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 14 Ağustos 2018 |
İhale Tarihi | 28 Ağustos 2018 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HASTANESİ-ULUS SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
20 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/406077 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Rüzgarlı cad. Gayret sk. 6 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125097000 - 3123103004 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ankaraulusdh.info@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 20 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ VE EKİPMANLARI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Ulus Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Son teslim tarihi 31.12.2018 olmak üzere, sözleşmenin imzalanmasını izleyen ilk iş gününden itibaren, ilgili deponun ihtiyaç durumuna göre partiler halinde teslimat yapılacaktır. Siparişlerin yazılı olması şartı aranmaz, telefon, faks ve/veya elektronikposta ile yapılan siparişler 10 (On) iş günü içerisinde sipariş veren ambara teslim edilecektir. Yüklenici, son teslim tarihinden en geç 20 gün öncesinde, ilgili ambar tarafından sipariş edilmeyen malların adlarını ve teslim edilmesi gereken miktarlarını yazılı olarak bildirmek zorundadır. Son teslim tarihinden 10 gün öncesine kadar siparişi verilmeyen malzemelerin teslim edilmesi Yüklenicinin sorumluluğundadır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ANKARA ULUS DEVLET HASTANESİ-RÜZGARLI CD. GAYRET SK. NO:6 ALTINDAĞ/ULUS/ANKARA (KONFERANS SALONU F BLOK ) |
b) Tarihi ve saati | : | 28.08.2018 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilen her kalem için numune uygunluğu istenecektir. İstekliler teklif ettikleri kalemlere ait numuneleri hastanemiz Ayniyat tüketim deposuna matbu numune teslim tutanağı (ilgili tutanak doldurulmuş olacak) imza karşılığı teslim edeceklerdir. Teknik şartnameye göre numuneye uygun olması istenen kalemler için ayniyat tüketim depo sorumlularından numuneye uygundur belgesi alınması gerekmektedir.Numunelerin teslim edildiğine ilişkin numune teslim tutanağı 2 suret hazırlanacak ve teklif zarflarına koyacaklardır. Teklif zarflarında numune teslim tutanağı olmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numuneler, karışıklığa sebebiyet vermemek için bir poşet, kutu vs. içerisinde (poşet, kutu vs. üzerinde firma ismini gösterir yazı olacak) verilecektir. Her kalem için ayrı numune örneği verilecek, ortak numune örneği kabul edilmeyecektir. Numunelerin değerlendirilmesinde, önce fiziksel nitelikler kontrol edilecektir. Fiziksel niteliklerinin tamamı (ambalajlama, son kullanma tarihi, etiketleme şekli, etiket bilgileri ve teknik şartname belirtilen özel fiziki şartlar ve belgeler) ihale dokümanında belirtilen hükümlere uygun bulunmazsa, malın numuneleri teknik muayeneye tabi tutulmadan reddedilecektir. Bu işlemlerden sonra alımın niteliğinin laboratuar muayenesi gerektirmesi halinde, numune örneklerinin İdaremizin laboratuarlarında laboratuar muayeneleri yapılacaktır. Alım niteliğine göre, numune örnekleri İdaremizdeki ilgili birimlerde (ameliyathane, klinik, poliklinik veya idari birimler) kullanım amacına uygun olarak teknik hususlara göre denenecektir. Teknik şartname hükümlerinin tamamını karşılamayan malların numuneleri reddedilecektir. İhaleye teklif veren istekliler teklif ettikleri ürünlere ait verdikleri numune örneklerini,uhdesinde ihale kalmaması halinde, teklif ettiği kalemlere ilişkin sözleşmeler tamamlandıktan sonra en geç 15 gün içinde, teslim alacaklardır.Bu süreler dolduktan sonra teslim alınmayan numunelerden firma herhangi bir hak talep etmeyecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ANKARA ULUS DEVLET HASTANESİ SATINALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞI (C BLOK 2.KAT)-RÜZGARLI CD. GAYRET SK. NO:6 ALTINDAĞ/ULUS/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ANKARA ULUS DEVLET HASTANESİ SATINALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞI (C BLOK 2.KAT)-RÜZGARLI CD. GAYRET SK. NO:6 ALTINDAĞ/ULUS/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ÇAMAŞIR SULARI | 5.000 | litre |
GENEL TEMİZLEME SOLÜSYONLARI | 4.000 | litre |
KÖPÜK EL SABUNU | 500 | litre |
KİREÇ SÖKÜCÜ | 100 | litre |
ODA PARFÜMÜ | 300 | adet |
KAĞIT HAVLULAR(Z KATLAMALI 200 YAPRAKLI) | 10.000 | adet |
KAĞIT HAVLULAR(RULO HAVLU KAĞIT) | 1.500 | adet |
TUVALET KAĞIDI(MİNİ JUMBO 90 METRELİK) | 4.000 | adet |
TEMİZLİK BEZLERİ(MAVİ) | 300 | adet |
TEMİZLİK BEZLERİ(YEŞİL) | 300 | adet |
TEMİZLİK BEZLERİ(SARI) | 200 | adet |
TEMİZLİK BEZLERİ(KIRMIZI) | 200 | adet |
PASPAS KIL(PÜSKÜLLÜ) | 600 | adet |
PASPAS ARABASI SIKACAĞI(YEDEK PRES) | 15 | adet |
TEMİZLİK FIRÇALARI(WC FIRÇA MUHAFAZALI) | 20 | adet |
TEMİZLİK FIRÇALARI(OTO FIRÇA) | 20 | adet |
TEMİZLİK FIRÇALARI(LAVABO FIRÇASI) | 20 | adet |
ÇALI SÜPÜRGESİ(SOKAK SÜPÜRGESİ) | 5 | adet |
ÇÖP TORBASI BATTAL BOY(SİYAH) | 1.500 | rulo |
ÇÖP TORBASI BATTAL BOY(MAVİ) | 1.200 | rulo |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)