İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/190271 - 20 Kalem Genel Temizlik Malzemesi Ve Ekipmanı

İhale No 2012/190271
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Nevşehir
İşin İli Nevşehir
Yayın Tarihi 18 Aralık 2012
İhale Tarihi 3 Ocak 2013 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


20 KALEM GENEL TEMİZLİK MALZEMESİ VE EKİPMANI
Nev şehir İli K a mu H a st a nel er i B irliğ i Genel Se kre t er l iğ i
20 Kalem Genel Temizlik Malzemesi Ve Ekipmanı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/190271
1-İda re nin
a) Adresi : Ragıp Üner Mah. Zübeyde Hanım Cad. 50100 Merkez/Nevşehir
b) Telefon ve faks numarası : 3842153311 - 3842150150
c) Elektronik Posta Adresi : nevsehirkhbmsb@nevsehirdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı
içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr.İ.Şevki Atasagun Nevşehir Devlet Hastanesi Ambar Deposuna
c) Teslim tarihleri : Malzemeler; 1. Parti sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 gün içinde, 2. Parti 1. partinin tesliminden 2 ay sonra, 3. Parti 2. partinin tesliminden 2 ay sonra, partiler halinde sipariş yazısının tebliğinden itibaren 10 (on) gün içinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
Nevşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi
a) Yapılacağı yer : Satınalma Birimi /Ragıp Üner Mah. Zübeyde Hanım Cad. Merkez
Nevşehir
b) Tarihi ve saati : 03.01.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve
açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, ihale konusu malzemeler için teknik şartnameye madde madde cevapları içeren ,imzalı kaşeli bir şekilde düzenlenmiş "Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" 'ni verecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Nevşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi /Ragıp Üner Mah. Zübeyde Hanım Cad. Merkez Nevşehir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nevşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi /Ragıp Üner Mah. Zübeyde Hanım Cad. Merkez Nevşehir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
PLASTİK ÇÖP KOVASI (KAPAKLI PEDALLI 22 LT) 50 ADET
TOZ DETERJAN (MATİK) 3.000 KG
ÇÖP POŞEDİ ORTA BOY (SİYAH) 1.500 RULO
ÇÖP POŞEDİ ORTA BOY (MAVİ) 3.000 RULO
ÇÖP POŞEDİ BÜYÜK BOY (MAVİ) 2.500 RULO
ÇÖP POŞEDİ (KIRMIZI-TIBBİ ATIK-RULO) 1.500 RULO
Z KATLAMALI HAVLU DİSPENSER APARATI 250 ADET
PAS VE KİREÇ ÇÖZÜCÜ 2.300 KG
ARAP SABUNU 300 KG
SIVI SABUNLUK (PLASTİK) 100 ADET
DÖKME ÇÖP TORBASI (SİYAH) 1.000 KG
ISLAK MOP APARAT TAKIMI (DAR) 100 ADET
AĞIR KİR, KAN VE YAĞ ÇÖZÜCÜ (TOZ) 1.000 KG
PLASTİK ÇÖP KOVASI ( KAPAKLI-PEDALLI 30 LT) 50 ADET
FIRÇA SAPI (AHŞAP) 50 ADET
ELDİVEN (NONSTERİL) 500 KUTU
LAVABO FIRÇASI 100 ADET
DÖKME TIBBİ ATIK ÇÖP TORBASI (KIRMIZI) 1.300 RULO
MERMER CİLASI (MEVCUT MAKİNAYA UYUMLU) 50 KG
ASKILI KOKU GİDERİCİ 1.500 ADET
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)