İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/298483 - 2 Kısmi Grupta 38 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı

İhale No 2022/298483
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare GAZİ ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 31 Mart 2022
İhale Tarihi 25 Nisan 2022 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GAZİ ÜNİVERSİTESİ

2 Kısmi Grupta 38 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/298483
1-İdarenin
a) Adresi : TEKNIKOKULLAR BANDIRMA SOK 00 06500 BEŞEVLER YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122022701 - 3122120284
c) Elektronik Posta Adresi : sks.satinalma@gazi.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kısmi Grupta 38 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Üniversitemiz Teknikokullar merkez yerleşkesi Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı merkez deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : 2 Kısmi Grup 38 Kalem Temizlik alımı işi, ihale sözleşmesinin taraflarca imzalanmasına müteakip başlanacak olup aşağıdaki teslim programına göre idareye teslim edilecektir. a) 1.Kısmi Grup 7 Kalem Malzemeler İdarece ihtiyaca binaen verilen siparişler doğrultusunda peyder pey olarak Başkanlığımıza bağlı merkez deposuna teslim edilecektir. b) 2.Kısmi Grup 31 Kalem malzemeler 30 Takvim Günü içinde Başkanlığımıza bağlı merkez deposuna teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : G.Ü. Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı Teknikokullar / Ankara
b) Tarihi ve saati : 25.04.2022 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye istekli olarak katılacak firmalar 1.Kısmi Grup 1.ve 7. Sıradaki (7 kalem) ve 2.Kısmi Grup 1.ve 31. sıradaki (31 kalem)  malzemelerin teknik şartnamede belirtilen ve istenilen niteliklere uygun numunelerinin tamamını ihale saatinden önce Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Depo Birimine numune teslim tutanağı karşılığında teslim edilecek olup, teslim tutanağını teklif zarfı içerisine koyacaktır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar G.Ü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı 2 Kat Satın alma birimi Teknikokullar / Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Alüminyum Kase 200.000 adet
Dispenser Peçete (250 lik, 18’lik veya 24’lük koli) 18.000 paket
Rulo Havlu 200 rulo
Jumbo Boy Tuvalet Kağıdı 1.500 rulo
Dispenser Uyumlu Rulo Havlu 2.000 rulo
Çöp Poşeti Siyah 6.000 kilogram
Sıvı El Yıkama Sabunu 1.500 kilogram
Kokulu Yüzey Temizleyici 200 kilogram
Çamaşır Deterjanı Matik 500 kilogram
Krem Temizleyici (500-750 ml ambalajlarda) 100 kilogram
Lastik Paspas Çekçek (Geniş) 60 adet
Bulaşık Teli (Battal 60 Gr) 200 adet
Çöp Kovası (Büyük Boy) 40-450 lt 35 adet
Plastik Kova (Saplı Küçük Boy) 10lt 40 adet
Ameliyat Eldiveni (mavi pudrasız) 170.000 adet
Streç Film (45 cm*300 m) 100 adet
Maske 50.000 adet
Plastik Karıştırıcı (50 veya 100 lük paket) 40.000 adet
Kağıt Tabak (orta boy) 5.000 adet
Karton Bardak 100.000 adet
Bone 20.000 adet
Çatal Şeffaf Plastik 7.000 adet
Kaşık Şeffaf Plastik 4.000 adet
Tuvalet Fırçası 20 adet
Kolluk 10.000 adet
Toz Bezi 150 paket
Bulaşık Süngeri 500 adet
Bulaşık Eldiveni 350 adet
Temizlik Yer Fırçası 50 adet
Paspas İpi 100 adet
Süpürge Sapı (alüminyum) 10 adet
Kürdan 1000’lik 100 paket
Plastik Süpürge Saplı Faraş 40 adet
Uzun Konçlu Eldiven 70 adet
Paspas Arabası 10 adet
Nemli Mop Bezi 50 adet
Nemli Mop Sapı ve Mop Aperatı 30 adet
Süpürge Sapı (ahşap) 90 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)