İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/293650 - 2 Kısım (14 Kalem) Bilgisayar Yedek Parçası Ve Sunucu (server) Alımı

İhale No 2019/293650
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare Polatlı Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 2 Temmuz 2019
İhale Tarihi 17 Temmuz 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BİLGİSAYAR YEDEK PARÇASI VE SUNUCU (SERVER) SATIN ALINACAKTIR

POLATLI DEVLET HASTANESİ -SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2 Kısım (14 Kalem) Bilgisayar Yedek Parçası ve Sunucu (Server) Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/293650
1-İdarenin
a) Adresi : Ankara-Eskişehir Kara Yolu Üzeri İstiklal Mah. Abdülaziz Cad. No:2 06900 POLATLI/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3126303030-1505 (Satınalma) - 3126303036
c) Elektronik Posta Adresi : pddhsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kısım (14 Kalem) Bilgisayar Yedek Parçası ve Sunucu (Server) Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi Dayanıklı Taşınır Depo
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip idare tarafından sipariş yazısının çekilmesinden sonra 1. kısım için 10 (on) iş günü içerisinde, 2. kısım için 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde teslimat yapılacaktır. Teslimatlar mesai günleri ve saatlerinde yapılacaktır. Öngörülemeyen durumlar olması halinde idarece en az 10 (on) gün önce bildirim yapmak kaydı ile idare teslimat programında değişiklik yapma hakkına sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi 2. Kat Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 17.07.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Gümrük Ve Ticaret Bakanlığı’nın Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği ekindeki 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince satış sonrası hizmet verilmesi zorunlu olan ürünler listesinde bulunan cihazlar için “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi” teklif dosyasında sunulacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teknik şartnameye uygunluk belgesi; istekliler teklif ettikleri ürünlerin marka ve modelini belirterek teknik şartname maddelerine sırasına göre cevap verecek olup teklif dosyasında sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi 1. Kat Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
146 GB 15K SAS SPARE = 504334-001 2 adet
1 TB 7.2K SATA MDL SPARE = 454273-001 1 adet
600 GB 6G DP 10K SAS SPARE = 581311-001 1 adet
SSD DİSK 250GB 540MB-520MB/s SATA3 2,5 25 adet
DİSK KUTUSU 3.0 3 adet
USB YAZICI KABLOSU 15 adet
VGA KABLOSU 2 METRE 10 adet
RAM PC3 10600 4 GB 20 adet
RAM PC4 2133 4GB 10 adet
DVD-RW SATA 10 adet
HARİCİ DİSK 8TB 3.03.5" 2 adet
24X USB 2.0 HARİCİ SLİM SİYAH DVD-RW 1 adet
SWİTCH 1000MBPS 5 PORTLU 15 adet
SUNUCU (SERVER) 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)