İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/142342 - 2 Kalem İçme Suyu

İhale No 2025/142342
Sektör Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
İdare İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ LEVAZIM ve AYNİYAT MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 14 Şubat 2025
İhale Tarihi 10 Mart 2025 11:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SU SATIN ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ LEVAZIM VE AYNİYAT ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

2 Kalem İçme Suyu
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/142342
1-İdarenin
a) Adı : İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ LEVAZIM VE AYNİYAT ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 34146 Bakırköy/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 212 449 42 35 - 212 449 41 38
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2 Kalem İçme Suyu
b) Niteliği, türü ve miktarı :
2 Kalem İçme Suyu Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : İstanbul il sınırları içerisinde isimleri ekli teknik şartnamede belirtilen mahal ve lokasyonlara teslimat yapılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden gün işe başlanılacaktır. İhtiyaç listesinde yer alan malların tamamı işe başlama tarihinden itibaren 180 (yüzseksen) takvim günü içinde teslim edilecektir. İhtiyaç listesinde yer alan mallar 6 (altı) partide teslim edilecektir. Teslimatlar 09:00-15:00 saatleri arasında yapılabilecektir.

1.Parti: İşe Başlama Tarihinden İtibaren 30 Takvim Günü İçinde
1. Kalem Bardak Su 2000 Koli
2. Kalem Damacana Su 19 Lt. 3500 Adet
2.Parti: İşe Başlama Tarihinden İtibaren 60 Takvim Günü İçinde
1. Kalem Bardak Su 2000 Koli
2. Kalem Damacana Su 19 Lt. 3500 Adet
3.Parti: İşe Başlama Tarihinden İtibaren 90 Takvim Günü İçinde
1. Kalem Bardak Su 2000 Koli
2. Kalem Damacana Su 19 Lt. 3500 Adet
4.Parti: İşe Başlama Tarihinden İtibaren 120 Takvim Günü İçinde
1. Kalem Bardak Su 2000 Koli
2. Kalem Damacana Su 19 Lt. 3500 Adet
5.Parti: İşe Başlama Tarihinden İtibaren 150 Takvim Günü İçinde
1. Kalem Bardak Su 2000 Koli
2. Kalem Damacana Su 19 Lt. 3500 Adet
6.Parti: İşe Başlama Tarihinden İtibaren 180 Takvim Günü İçinde
1. Kalem Bardak Su 2000 Koli
2. Kalem Damacana Su 19 Lt. 3500 Adet

Her parti teslimatı tamamlandığında Taşınır Geçici Alındı belgesi düzenlenecektir.
Her partinin muayenesi, her parti teslimatı tamamlandığında ayrı ayrı yapılacaktır.

d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden gündür.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 10.03.2025 - 11:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı, İhale İşleri Şube Müdürlüğü İhale Salonu, Osmaniye Mahallesi Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 K.4 Bakırköy/İstanbul


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Kaynak Suyu İşletme/ Üretim Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
TS 266 Belgesi
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
IBWA (Uluslararası Şişelenmiş Su Birliği) Üyelik Belgesi
NSF (Bağımsız Denetleyici Kuruluş) Sertifikası


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
BARDAK SU 12.000 koli
DAMACANA SU 19 LT. 21.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)