İhale No | 1702640 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Türk Kızılayı Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğü |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Pazarlık |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 24 Eylül 2018 |
İhale Tarihi | 6 Kasım 2018 10:30 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
2 ITEMS OF BLOOD BAG SYSTEMS SHALL BE PURCHASED
- The materials specified in the table below shall be purchased upon announcement within the scope of the conditions in the technical specification attached, and by receiving bids in closed envelope in order to be used at Regional Blood Centers and/or Blood Donation Centers under Turkish Red Crescent Directorate General of Blood Services.
S.N MATERIAL TYPE QUANTITY 1 1. ITEM: TOP & TOP QUADRUPLE BLOOD BAG WITH IN-LINE FULL BLOOD LEUKOCYTE FILTER SYSTEM AND SAG-M 4,000,000 2 2. ITEM: TOP & BOTTOM QUADRUPLE BLOOD BAG WITH IN-LINE LEUKOCYTE FILTER SYSTEM AND SAG-M 10,000,000 - Companies shall provide the guarantee at the rate of minimum 3% of 1/5 of the total price they offer, separately for each item of bid, along with their bid.
- Specifications for the tender may be obtained from our General Directorate located at the address “Ataç 1 Sok. No:32 Yenişehir/ANKARA” and our Istanbul Directorate at the address “Ahmediye Mh. Halk Cd. Esvapçı Sk. No:8 Üsküdar / Istanbul” against payment of 1,000.00 TRY.
Administrative and technical specifications are available at www.kizilay.org.tr. - The companies should send/submit their tender envelopes to Directorate General/Document Service until 06.11.2018 at 10.30 a.m. at the latest.
- Envelope no. 1 “Administrative and Technical Documents for Tender” shall be opened on 06.11.2018 at 14:00 at the meeting hall in our General Directorate.
- Mail delivery shall not be accepted.
- Applications via telegraph, e-mail and fax shall not be taken into consideration.
- Our institution is not subject to Public Procurement Laws.
TURKISH RED CRESCENT
GENERAL DIRECTORATE
Dosyalar
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)