İhale No | 1050402 |
Sektör | Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler |
İdare | MANİSA KIRKAĞAÇ 6. JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Manisa |
İşin İli | Manisa |
Yayın Tarihi | 15 Ocak 2016 |
İhale Tarihi | 16 Ocak 2016 15:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|||
KAYIT SIRA NUMARASI | 54515 | ||
İŞİN TANIMI | 1996/1 DÖNEM ACEMİ ERLERİN KOMANDO HEYETİ MUAYENESİNE ESAS GÖĞÜS FİLMLERİNİN ÇEK | ||
İŞİN MİKTARI | 2 KALEM | ||
İHALENİN YAPILACAĞI YER | 6 NCI J.KOMD.EĞT.A.K.LIĞI/KIRKAĞAÇ | ||
İRTİBAT TELEFONLARI | 236 588 90 10 / 6365 | ||
İHALE KOMİSYONU | İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI | ||
İHALE TARİH VE SAATİ | 16 Ocak 2016 Cumartesi 15:00:00 | ||
GEÇİCİ TEMİNAT | YOK | ||
TESLİM YERİ | 6'NCI JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI | ||
İHALE DOKÜMAN SATIŞ BEDELİ | |||
ŞRT. PARA YATIRMA YERİ | |||
TEDARİK USULÜ | 4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ | ||
İHALE DOKÜMANININ GÖRÜLEBİLECEĞİ YER |
|
||
İHALE DOKÜMANININ TEMİN EDİLECEĞİ YER |
|
||
TEKNİK ŞARTNAME NUMARASI |
|
||
İHALE İLAN METNİ | |||
6NCI JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞININ 1996/1 DÖNEM ACEMİ ERLERİN KOMANDO HEYETİ MUAYENESİNE ESAS RÖNTGEN (GÖĞÜS FİLMİ ) ÇEKİMİ VE RAPORLANDIRILMASINA AİT ARANACAK HUSUSLAR LİSTESİDİR. 1. KONU: 1.1. Bu aranacak hususlar listesi; 6 ncıJ.Komd.Eğt.A.K.lığına katılacak olan 1996/1 dönemi acemi erleri komando heyet muayenesinde değerlendirilmesine esas teşkil etmek üzere göğüs filmlerinin çekilmesi ve raporlandırılması için hizmet alımı istek ve teknik özelliklerini, denetim muayene ve ilgili diğer hususları kapsar. 2. GENEL HUSUSLAR: 2.1. 1996/1 Dönemi acemi er katılımının 5000 kişi olacağı değerlendirilmektedir. 2.2. Acemi er katılımının %30 fazla veya eksik olacağı değerlendirilmektedir. Ancak katılımın tahmin edilen eksik veya fazla oranlarının dışında gerçekleşmesi halinde hizmet alım işi katılan er sayısına göre gerçekleştirilecektir. 2.3. Göğüs film çekimi ve raporlandırılması mobil ekip ve ekipmanla yapılacak olup 6 ncıJ.Komd.Eğt.A.K.lığı 1 nci Basamak Muayene Merkezi ön kısmında yüklenici firmaya çalışmalarını yürütebilmesi için gerekli yer tahsisi yapılacaktır. 3. İSTEK VE TEKNİK ÖZELLİKLER: 3.1. Göğüs film çekimi ve raporlandırılması için yüklenici firma tarafından en az 2 adet araç ve mobil ekipmanhazır edilecektir. 3.2. Göğüs film çekimi ve raporlandırılması 08 Şubat 2016 tarihinde saat 08:00 da başlayacak ve en geç 17 Şubat 2016 tarihinde 17:00 a kadar tamamlanacaktır. 3.3. Göğüs film çekimi ve raporlandırılması sonuçları görevli radyoloji uzmanı tarafından okunarak ıslak imzalı olacak şekilde 19 Şubat 2016 tarihinde saat 17:00 ‘a kadar tanzim edilen raporlar ve filmler idareye teslim edilecektir. 3.4. Röntgen cihazı sayısı göz önüne alınarakyedek personel dahilen az 3 kişilik ekip görevlendirilecek olup bu personele ait kimlik bilgileri işe başlamadan önce idareye bildirilecektir. 3.5. Göğüs film çekimini yapacak personelin cihazların kullanımım konusunda eğitim aldığına ilişkin belgeler veya fotokopileri işe başlamadan önce idareye teslim edilecektir. 3.6. Göğüs filmlerinin raporlandırılmasında görevli radyoloji uzmanının uzmanlık belge fotokopisi işe başlanmadan önce idareye teslim edilecektir. 3.6. Yüklenici yürürlükte olan İş Kanunu. Yürürlükte olan Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu ve yürürlükte olan İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ile diğer çalışma yasaları ile bunlara bağlı olarak çıkarılan alt mevzuattan işverene yüklenen tüm yasal sorumlukları yerine getirecektir. Yüklenici tarafında yükümlülüklerin yerine getirilmemesinden veya eksik yerine getirilmesinden dolayı idari, adli ve fiili olarak idarenin uğrayacağı tüm zararlar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. 3.7. Çekim yapacak personelin iş yeri güvenliğinden ve iş yeri kurallarına uyulmasından yüklenici firma sorumlu olacaktır. 3.8. Teslim edilen sonuçların incelenmesi sonrasında idare tarafından kusurlu ve şüpheli olarak değerlendirilen sonuçlar idarece belirlenecek tarihte yüklenici firma tarafından yeniden çekimleri yapılarak tanzim edilecek raporlar idareye teslim edilecektir. Bu nedenle yüklenici firmaca ihtiyaç duyulacak ekipman ve teknik personelin hazır edilmesi için gerekli tedbirler alınacaktır. 4. DENETİM VE MUAYENE: 4.1. Göğüs film çekimi ve raporlandırılması esnasında işlemler kontrol heyeti olarak görevlendirilen personeller marifetiyle ön inceleme ve kontrolleri yapılacaktır. 4.2. Denetim ve muayeneler yürürlükteki Jandarma Genel Komutanlığı Hizmet Alımları Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi esaslarına göre yapılacaktır. |
|||
AÇIKLAMALAR | |||
1. HİZMETİN YAPILACAĞI YER : 6 NCI JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI KIRKAĞAÇ / MANİSA ’DIR. 2016 / 5 2. TEKLİF BİR BÜTÜNDÜR. HİZMETİN TAMAMI BİR KİŞİDEN ALINACAKTIR. DEĞERLENDİRME GENEL TOPLAM ÜZERİNDEN YAPILACAKTIR. TEKLİFLER TÜRK LİRASI OLARAK BİLDİRİLECEKTİR. YAZILI TÜM KALEMLERE FİYAT VERİLECEKTİR.EKSİK FİYAT VERİLEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR. 3. VERİLECEK TEKLİFLER AÇIK VE NET YAZILACAK SİLİNTİ, KAZINTI VE KARALAMA OLMAYACAK, TEREDDÜTE MAHAL VERECEK BİLGİLER YAZILMAYACAKTIR. DEĞERLER BİR KEZ YAZILACAK ÜZERİNDE OYNAMALAR YAPILMAYACAKTIR. 4. HER TÜRLÜ MASRAF (VERGİ, HARÇ, RESİM, YÜKLEME, İNDİRME, BİNDİRME VS.) YÜKLENİCİYE AİT OLACAKTIR. 5. TEKLİF MEKTUBUNDA İSTENİLEN MALZEMELERİN BİRİNCİ İSTEKLİ TARAFINDAN YERİNE GETİRİLMEDİĞİ DURUMDA İKİNCİ EN UYGUN FİYATI VEREN İSTEKLİDEN ALIMININ YAPILMASI HUSUSU İDARENİN TAKDİRİNDEDİR. 6. ÖDENEK YOKLUĞUNDA YÜKLENİCİ MALİYE BAKANLIĞININ ÖDENEK SERBEST BIRAKMA ORANLARINA UYMAK VE ÖDEME EMRİNİ BEKLEMEK ZORUNDA OLUP, ÖDENEK GELİNCEYE KADAR ÖDEME TALEBİNDE BULUNULMAYACAKTIR. 7. HİZMET ALINIP, MUAYENE KOMİSYONUNDA KABUL EDİLDİKTEN SONRA ÖDEMEYE ESAS YASAL BELGELERİN TANZİMİNİ MÜTEAKİP ÖDEME YAPILACAKTIR. 8. İRTİBAT TELEFONU : 0 236. 588 90 10 ( DAHİLİ : 63 65 ) BELGE GEÇER : 0 236 588 90 27 9. E-POSTA ADRESİ : IHLKOMEGT106@JANDARMA.GOV.TR |
|||
NOT : BU SAYFADA YAYINLANAN BİLGİLERİN HUKUKİ VE MALİ SORUMLULUĞU BULUNMAMAKTA OLUP, İHALE DOSYASINDAKİ BİLGİLER ESAS ALINACAKTIR. |
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)