İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/675459 - 15 Kalem Temizlik Malzemesi

İhale No 2021/675459
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Adana Fatma Kemal Timuçin Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi-ADANA
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Adana
İşin İli Adana
Yayın Tarihi 28 Ekim 2021
İhale Tarihi 16 Kasım 2021 11:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ADANA FATMA KEMAL TİMUÇİN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ - SAĞLIK BAKANLIĞI

15 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/675459
1-İdarenin
a) Adresi : Beyazevler Mahallesi Adnan Kahveci Bulvarı İlbank Karşısı No: 24 - Çukurova/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3222563960–61 Dahili 3799 Direkt Hat: 3222565030 - 322 256 50 30
c) Elektronik Posta Adresi : adana.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 15 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanenin ilgili deposuna
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01.01.2022 tarihinde işe başlanılacak ve hastanemiz ihtiyacına binaen, idaremiz MKYS stok düzeyine göre peyderpey yazılı sipariş bildiriminden itibaren on (10) takvim günü içerisinde sipariş çekilen miktar malzeme hastanenin ilgili deposuna teslim edilecektir. Depo birimi gerekli görürse yüklenicinin uhdesinde kalan tüm malzemeleri bir defada isteyebilir ve yüklenici bunu kabul etmiş sayılır. İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. İdare ihtiyacına göre ya da stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır. Özel durumlarda (acil bir malzeme gerektiğinde) yüklenici firma hiçbir mazeret beyan etmeksizin istenilen malzemeleri 10 (on) takvim günü içerisinde hastanenin ilgili deposuna teslim etmek zorundadır. İş artışı dışında idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olacak olup, fazla teslimata ilişkin hiçbir şekilde ödeme yapılmayacaktır. Siparişe ilişkin tebligat işlemleri Mal Alım İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 6. maddesinde yer alan hükümler çerçevesince yapılacak olup, faks ile yapılan tebligatlarda bildirim tarihi tebliğ tarihi sayılır. Bu şekilde yapılan tebligatın aynı gün idare tarafından teyit edilmesi zorunludur. Teyit işleminin gerçekleşmiş kabul edilebilmesi için tebligatın iadeli taahhütlü mektupla bildirime çıkarılmış olması yeterlidir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Fatma Kemal Timuçin Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi (Toplantı Salonu) - Beyazevler Mahallesi Adnan Kahveci Bulvarı İlbank Karşısı No: 24 Çukurova/ADANA
b) Tarihi ve saati : 16.11.2021 - 11:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1. Kalem için T.C. Sağlık Bakanlığı Biyosidal Ruhsatını,      

13. Kalem için Sağlık Bakanlığı Üretim İzin Belgesini

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri kalemler için en az 1 adet numuneyi, orijinal ambalajında, ihale saatine kadar üzerlerine ihale kayıt numarası, ihale sıra numarası, ürünün adı ve firma bilgisi mutlaka belirtilmek ve yetkili kişilerce kaşelenip imzalanmak suretiyle, teslim edilecektir. Numune teslimatı, 1 nüsha Numune Teslim Tutanağı düzenlenerek yapılacaktır. Sunulan tanıtım materyalinde teklif edilen kalemin teknik şartnameye uygunluğu birebir tespit edilebilmelidir; aksi halde uygunluk verilmeyecektir. Teknik şartname ile istenilen ürün özellik belgeleri (ISO,CE vb.) numune değerlendirme aşamasında idare tarafından ilgili firmadan talep edildiğinde idareye sunulmak zorunda olup, aksi takdirde bu kalemlere ait numune değerlendirme dışı bırakılacaktır.  İhale sonucunda uhdesinde kalmayan kalemlerin numuneleri, itiraz süresinin bitmesini müteakip 20 gün içerisinde alınmalıdır. Aksi halde doğacak sonuçlardan idaremiz sorumlu olmayacaktır. En avantajlı 1. ve 2. teklif sahibinin numuneleri, ürün teslimatlarında muayene komisyonunun değerlendirmesine esas olmak üzere hastanemizde kalacaktır. Kullanıldığı için iade edilemeyen numunelerin iadesi ve ücreti talep edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Fatma Kemal Timuçin Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi (Satın Alma Birimi) - Beyazevler Mahallesi Adnan Kahveci Bulvarı İlbank Karşısı No: 24 Çukurova/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
SIVI EL SABUNU 500 litre
SIVI SABUNLUK 100 adet
Z KATLAMA KAĞIT HAVLULAR 20.000 paket
Z KATLAMA KAĞIT HAVLU APARATI 100 adet
YÜZEY TEMİZLEME MADDESİ 750 litre
ODA PARFÜMÜ 150 litre
ÇAMAŞIR SULARI 500 litre
MOP PASPAS APARATI 50 CM 100 adet
MOP PASPAS APARATI 60 CM 50 adet
MOP PASPAS BEZİ 50 CM. 500 adet
ÇAMAŞIR MAKİNASI DETERJANI EV TİPİ 250 kilogram
WC FIRÇASI 100 adet
KİREÇ SÖKÜCÜ 100 litre
KREM YÜZEY TEMİZLEYİCİ 50 litre
LAVABO AÇICI GRANÜL 100 paket
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)