İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1655152 - 15 Aylık Muhtelif Cins Ve Miktarlarda İş Makinesi Ve Araç Kiralama Hizmet Alımı

İhale No 2024/1655152
Sektör Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
İdare BEYKOZ BELEDİYESİ Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 5 Aralık 2024
İhale Tarihi 2 Ocak 2025 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

BEYKOZ BELEDİYESİ ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

15 Aylık Muhtelif Cins ve Miktarlarda İş Makinesi ve Araç Kiralama Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1655152
1-İdarenin
a) Adı : BEYKOZ BELEDİYESİ ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Gümüşsuyu Mahallesi Kelle İbrahim Caddesi 43 34820 BEYKOZ/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 444 666 1 -
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : 15 Aylık Muhtelif Cins ve Miktarlarda İş Makinesi ve Araç Kiralama Hizmet Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 277 kalem 1. kısım ve 2. kısımdan oluşan sürücüsüz 15 Aylık Muhtelif Cins ve Miktarlarda İş Makinesi ve Araç Kiralama Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : İdarenin Sorumluluk Sahası ile Gerek Görülmesi Durumunda Yurtiçi Geneli
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 15(OnBeş) aydır
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 02.01.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İhale Salonu.


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Araç Kasko Değeri
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş her türlü araç ve/veya İş makinesi kiralama işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
1. kısım

Hesaplamada Kullanılacak Formül:Toplam Puan=Teklif Fiyatı Puanı + Fiyat Dışı Unsur Puanı
İsteklinin Toplam Puanı hesaplanırken;
Toplam Puan = (Teklif Tam Puanı - (|Sınır Değer Üzerindeki İlk Geçerli Teklif Tutarı-Teklif Fiyatı| X Teklif Tam Puanı / Sınır Değer Üzerindeki İlk Geçerli Teklif Tutarı)) + Fiyat Dışı Unsur Puanı
Teklif Fiyat Puanı:75
Fiyat Dışı Unsur (FDU) Puanı:25

Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 5 )
Aşağıda belirlenen kritere ilişkin sayısal bir değer ve bu değere eşit, bu değerden büyük ve bu değerden küçük olma durumlarına göre isteklinin alacağı fiyat dışı unsur puanları belirlenmiş olup; istekli tarafından bu sayısal değere eşit, bu değerden büyük veya bu değerden küçük seçimlerinden biri yapılabilecek ve istekliye seçimine karşılık belirlenen fiyat dışı unsur puanı verilecektir.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: Fiyat Dışı Unsur Tanımı: 4X4 AÇIK SAC KASALI ÇİFT KABİN KAMYONET (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.)
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
.kisimlar td { word-wrap: break-word; word-break: break-all}

Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: 4X4 AÇIK SAC KASALI ÇİFT KABİN KAMYONET (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.) 5


Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 5 )
Aşağıda belirlenen kritere ilişkin sayısal bir değer ve bu değere eşit, bu değerden büyük ve bu değerden küçük olma durumlarına göre isteklinin alacağı fiyat dışı unsur puanları belirlenmiş olup; istekli tarafından bu sayısal değere eşit, bu değerden büyük veya bu değerden küçük seçimlerinden biri yapılabilecek ve istekliye seçimine karşılık belirlenen fiyat dışı unsur puanı verilecektir.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: Fiyat Dışı Unsur Tanımı: AÇIK SAC KASALI ÇİFT KABİN KAMYONET (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.)
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
.kisimlar td { word-wrap: break-word; word-break: break-all}

Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: AÇIK SAC KASALI ÇİFT KABİN KAMYONET (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.) 5


Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 5 )
Aşağıda belirlenen kritere ilişkin sayısal bir değer ve bu değere eşit, bu değerden büyük ve bu değerden küçük olma durumlarına göre isteklinin alacağı fiyat dışı unsur puanları belirlenmiş olup; istekli tarafından bu sayısal değere eşit, bu değerden büyük veya bu değerden küçük seçimlerinden biri yapılabilecek ve istekliye seçimine karşılık belirlenen fiyat dışı unsur puanı verilecektir.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: Fiyat Dışı Unsur Tanımı: MİNİ HAYVAN TOPLAMA ARACI (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.)
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
.kisimlar td { word-wrap: break-word; word-break: break-all}

Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: MİNİ HAYVAN TOPLAMA ARACI (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.) 5


Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 5 )
Aşağıda belirlenen kritere ilişkin sayısal bir değer ve bu değere eşit, bu değerden büyük ve bu değerden küçük olma durumlarına göre isteklinin alacağı fiyat dışı unsur puanları belirlenmiş olup; istekli tarafından bu sayısal değere eşit, bu değerden büyük veya bu değerden küçük seçimlerinden biri yapılabilecek ve istekliye seçimine karşılık belirlenen fiyat dışı unsur puanı verilecektir.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: Fiyat Dışı Unsur Tanımı: YARIM OTOBÜS (35+1) (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.)
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
.kisimlar td { word-wrap: break-word; word-break: break-all}

Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: YARIM OTOBÜS (35+1) (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.) 5


Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 5 )
Aşağıda belirlenen kritere ilişkin sayısal bir değer ve bu değere eşit, bu değerden büyük ve bu değerden küçük olma durumlarına göre isteklinin alacağı fiyat dışı unsur puanları belirlenmiş olup; istekli tarafından bu sayısal değere eşit, bu değerden büyük veya bu değerden küçük seçimlerinden biri yapılabilecek ve istekliye seçimine karşılık belirlenen fiyat dışı unsur puanı verilecektir.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: Fiyat Dışı Unsur Tanımı: KANAL KAZICI VE YÜKLEYİCİ (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.)
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
.kisimlar td { word-wrap: break-word; word-break: break-all}

Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
Fiyat Dışı Unsur Tanımı: KANAL KAZICI VE YÜKLEYİCİ (Söz konusu iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki bedellerinin toplam yaklaşık maliyete oranının %90 - %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda bu iş kalemi için yan sütunda yer alan puan verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90 - %110 aralığı dışında kalıyorsa o iş kalemi için puan alamayacaklardır. Teklif oranları hesaplanırken virgülden sonra 5 (Beş) hane dikkate alınacak ve 5. hane, 6. hanedeki rakama göre Kamu İhale Genel Tebliğinin Aritmetik Hata ve Yuvarlama başlıklı 16.5. maddesine göre yuvarlanacaktır.) (Fiyat dışı unsur toplam puanı, her bir iş kalemi için verilen fiyat dışı unsur puanları toplamıdır.) (Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, toplam puanı en yüksek olan tekliftir.) 5




6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Araç Kiralama/0,72
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
BİNEK OTO HİZMET ARACI- TİP 1 150,000 araç x ay
BİNEK OTO HİZMET ARACI- TİP 2 570,000 araç x ay
BİNEK OTO HİZMET ARACI- TİP 3 420,000 araç x ay
8+1 KİŞİLİK HİZMET ARACI 75,000 araç x ay
EN AZ 5+1 KİŞİLİK HİZMET ARACI 15,000 araç x ay
CAMLI ÇİFT SÜRGÜ KAPILI MİNİVAN TİPİ ARAÇ 825,000 araç x ay
PANELVAN KAMYONET 30,000 araç x ay
ARAZİ TİPİ HİZMET ARACI 225,000 araç x ay
ANONS ARACI 15,000 araç x ay
VETERİNERLİK HİZMET ARACI 15,000 araç x ay
HAYVAN TOPLAMA ARACI TİP-1 15,000 araç x ay
HAYVAN TOPLAMA ARACI TİP-2 15,000 araç x ay
YEMEK TAŞIMA ARACI TİP-1 60,000 araç x ay
YEMEK TAŞIMA ARACI TİP-2 45,000 araç x ay
4X4 AÇIK SAC KASALI ÇİFT KABİN KAMYONET 30,000 araç x ay
AÇIK SAC KASALI ÇİFT KABİN KAMYONET 240,000 araç x ay
TENTELİ SAC KASALI ÇİFT KABİN KAMYONET 75,000 araç x ay
TENTELİ SAC KASALI TEK KABİN KAMYONET- TİP 1 15,000 araç x ay
TENTELİ SAC KASALI TEK KABİN KAMYONET- TİP 2 75,000 araç x ay
İLAÇLAMA ARACI 15,000 araç x ay
MİNİ HAYVAN TOPLAMA ARACI 45,000 araç x ay
ENGELLİ TAŞIMA ARACI 30,000 araç x ay
CENAZE NAKİL ARACI 15,000 araç x ay
FRİGORİFİK PANELVAN KAMYONET TİP-1 15,000 araç x ay
FRİGORİFİK PANELVAN KAMYONET TİP-2 30,000 araç x ay
YARIM OTOBÜS (35+1) 105,000 araç x ay
YARIM OTOBÜS (29+1) 60,000 araç x ay
YARIM OTOBÜS (39+1+1) 45,000 araç x ay
OTOBÜS (47+1) 15,000 araç x ay
OTOBÜS (42+1) 15,000 araç x ay
16+1 KİŞİLİK MİNİBÜS 255,000 araç x ay
MOBİL MUTFAK ARACI 15,000 araç x ay
MOTOSİKLET 60,000 araç x ay
DÖRT TEKERLEKLİ MOTOSİKLET (ATV) 60,000 araç x ay
ELEKTRİKLİ KORU İÇİ HİZMET ARACI 30,000 araç x ay
GOLF ARACI 15,000 araç x ay
SEPETLİ ARAÇ 30,000 araç x ay
KAYAR KASALI MOBİL VİNÇ 15,000 araç x ay
HİDROLİK TERTİBATLI ARKA KAPAK SİSTEMLİ KAMYON 15,000 araç x ay
KOMBİNE KANAL AÇMA VE TEMİZLEME ARACI 15,000 araç x ay
DAMPERLİ KAMYON 45,000 araç x ay
AKARYAKIT TANKERİ 15,000 araç x ay
AZAMİ YÜKLÜ AĞIRLIĞI EN AZ 15 TONLUK SU TANKERİ 15,000 araç x ay
ASFALT TAMİR BAKIM ARACI 30,000 araç x ay
TEK KABİN POLYESTER KASA ARAÇ 30,000 araç x ay
KANAL KAZICI VE YÜKLEYİCİ 90,000 araç x ay
LODER 15,000 araç x ay
GREYDER 15,000 araç x ay
ÇOK AMAÇLI KAMYON (DEĞİŞTİRİLEBİLİR ŞASİ EKİPMANLI SU TANKERİ VE KAR KÜREME TUZLAMA ARACI) 15,000 araç x ay
4X4 DAMPERLİ KAMYON KAR KÜREME VE TUZLAMA APARATLI 35,000 araç x ay
ARAÇ TAKİP CİHAZI 3.930,000 araç x ay
İLAÇLAMA ARACI 25,000 araç x ay
ARAÇ TAKİP CİHAZI 70,000 araç x ay
27 METRE HİDROLİK PLATFORMLU SEPETLİ ARAÇ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 120,000 gün
45 METRE HİDROLİK PLATFORMLU SEPETLİ ARAÇ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 120,000 gün
56 METRE HİDROLİK PLATFORMLU SEPETLİ ARAÇ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 60,000 gün
30 TONLUK MOBİL VİNÇ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 90,000 gün
55 TONLUK MOBİL VİNÇ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 90,000 gün
90 TONLUK MOBİL VİNÇ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 60,000 gün
GÖZLÜKLÜ ÇEKİCİ KAMYON (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 60,000 gün
AHTAPOT ARAÇ ÇEKİCİSİ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 60,000 gün
KAYAR KASA KAMYON ÇEKİCİSİ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 60,000 gün
KANAL KAZIYICI VE YÜKLEYİCİ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) (GÜNLÜK) 250,000 gün
MİNİ KANAL KAZIYICI VE YÜKLEYİCİ (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) (GÜNLÜK) 120,000 gün
GREYDER (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 150,000 gün
20 TONLUK EKSKAVATÖR (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 60,000 gün
SU TANKERİ (15 TON KAPASİTELİ) (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 180,000 gün
SU TANKERİ (10 TON KAPASİTELİ) (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 180,000 gün
TIR ÇEKİCİ+LOWBED 120,000 gün
45+1 OTOBÜS ŞEHİR İÇİ GÖREV (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 120,000 gün
27+1 OTOBÜS ŞEHİR İÇİ GÖREV (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 120,000 gün
16+1 MİNİBÜS ŞEHİR İÇİ GÖREV (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 100,000 gün
45+1 OTOBÜS ŞEHİR DIŞI GÖREV (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 80.000,000 kilometre
27+1 OTOBÜS ŞEHİR DIŞI GÖREV (İDARECE İSTENİLDİĞİNDE) 25.000,000 kilometre
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)