İhale No | 1172772 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | Gemlik Askeri Veteriner Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı - BURSA |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Eylül 2016 |
İhale Tarihi | 3 Ekim 2016 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi GKAM Başkanlığında kullanılmak üzere 14 Kalem toner ve 2 kalem kartuş alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (03 Ekim 2016 Saat:14:00) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Söz konusu malzemeler, kararın yükleniciye tebliğini takip eden günden itibaren 10 (on) gün içerisinde Gıda Kontrol Araştırma Merkezi Başkanlığına teslim edilecektir.Teslim süresinin son günü mesai harici güne denk gelmesi durumunda ilk mesai gününde mal teslim edilebilecektir.
13. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
14. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu, mal tesliminden önce Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
TONER VE KARTUŞ ALIMI İDARİ HUSUSLARI VE ÖZELLİKLERİ
1. Gıda Kontrol Araştırma Merkezi Başkanlığında mevcut fotokopi makineleri ve yazıcılarda kullanılmak üzere Toner ve Kartuş alımı yapılacaktır.
2. Tonerler orijinal kutularında ve ambalajı açılmamış olacaktır.
3. Tonerler muadil olmayacak, kendi orjinali olacaktır.
4. Tonerler dolum ve benzeri olmayacaktır.
5. Alımı yapılacak tonerler Gıda Kontrol Araştırma Merkezi Başkanlığında kullanılmakta olan fotokopi makineleri ve yazıcıların orijinal marka ve modeline ait ürünler olacaktır.
6. Alım gerçekleştikten sonra teslim edilen toner ve kartuşların kullanımı esnasında makinelerin toner ve kartuşların orijinal olmadığına dair bir uyarı geldiğinde yüklenici firma tarafından toner orjinali ile değiştirilecektir. Bu konu yüklenici tarafından taahhüt edilecektir.
7. Tonerlerin üzerinde orijinal olduğunu gösteren ve ilk defa kullanıcı tarafından açılabilen emniyet şeritleri aslına uygun olarak bulunacaktır.
8. Alımı yapılacak tonerler deforme, arızalı, mürekkep akıtan, çizik, fotokopi makinesi ve yazıcıların cipleri tanımadığı ve hatalı çıkan malzemelerin sorumluğu firmaya ait olup yenisi ile değiştirilmesi için yüklenici firma tarafından 2 yıl garanti belgesi/taahhütnamesi ürünlerin teslimatı aşamasında Gıda Kontrol Araştırma Merkezi Başkanlığına teslim edilecektir.
9. Birden fazla istekli tarafından teklif edilen fiyatın en düşük fiyat olması ve bu fiyatların da birbirine eşit olması durumunda ekonomik açıdan en avantajlı teklif, ihale komisyonu tarafından tekliflerin değerlendirilmesi safhasında isteklinin daha önce idare nezdinde yaptığı teslimatların bedeli toplamı en fazla olan lehinde karar alınacaktır.
10. Garanti süresi içinde bozulan veya evsafını yitiren mallar yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde aynı özellikteki yeni mal ile değiştirilecektir.
11. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dahil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)