İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1362826 - 133 Kalem Basılı Evrak Ve Kırtasiye Malzeme Alımı

İhale No 2024/1362826
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Bilecik İl Sağlık müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bilecik
İşin İli Bilecik
Yayın Tarihi 16 Ekim 2024
İhale Tarihi 6 Kasım 2024 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASILI EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

BİLECİK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

133 Kalem Basılı Evrak ve Kırtasiye Malzeme Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1362826
1-İdarenin
a) Adı : BİLECİK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Ertuğrulgazi Mh. Mevlana Sk. No:32 11100 MERKEZ BİLECİK MERKEZ/BİLECİK
c) Telefon ve faks numarası : 2282100254 - 2282100252
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 133 Kalem Basılı Evrak ve Kırtasiye Malzeme Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 133 Kalem Basılı Evrak ve Kırtasiye Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : BİLECİK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ, BİLECİK EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANESİ, BOZÜYÜK DEVLET HASTANESİ, SÖĞÜT DEVLET HASTANESİ, OSMANELİ M.S.Ç. DEVLET HASTANESİ, BİLECİK ADSM, BOZÜYÜK ADSM
ç) Süresi/teslim tarihi : Yükleniciler uhdesinde kalan kalemleri ihale dokümanında yer alan her malzeme için karşısında idare adı ve miktarı belirtilen tesislerimize teknik şartname kısmında (tesislerin ihtiyaç listesi) bulunan miktarlar kadar teslimat yapacaklardır. *Basılı evrak malzemeleri için İdarelerin yüklenicilere yapacağı yazılı veya sözlü sipariş taleplerini izleyen en geç 10(on) gün içerisinde, *Kırtasiye malzemeleri için İdarelerin yüklenicilere yapacağı yazılı veya sözlü sipariş taleplerini izleyen en geç 7 (yedi) gün içerisinde 60 günlük (2 aylık) stoklara göre (her bir sağlık tesisi için sözleşme süresince en az 4 (dört), en fazla 6 (altı) defa sipariş verilecektir) bağlı sağlık tesislerimize teslim edilecektir. Tesislerin ihtiyacı halinde diğer tesislerin bakiyesinden malzeme çekebilecektir. Yükleniciler faturalarını malları teslim ettikleri hastaneler ve idare adına düzenleyeceklerdir. Ödemeler adına fatura tanzim edilen idarece yapılacaktır. Ödemelerden her idare kendi sorumlu olacaktır. Basım ürünlerinde ilgili örnekler basılmadan önce son hali, basılı veya elektronik ortamda idareden onay alınmadan basımı yapılmayacaktır. Aksi halde yanlış veya eksik olması halinde sorumluluk yükleniciye aittir. **İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ (BİLECİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ, BOZÜYÜK DEVLET HASTANESİ, SÖĞÜT DEVLET HASTANESİ, OSMANELİ M.S.Ç. DEVLET HASTANESİ, BİLECİK AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ, BOZÜYÜK AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ )FATURALARI HER SAĞLIK TESİSİNE AYRI AYRI KESİLECEK OLUP, ÖDEMELERDEN HER İDARE KENDİSİ SORUMLU OLACAKTIR.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin İmzalanmasına Müteakiben


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 06.11.2024 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Bilecik İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu (Ertuğrulgazi Mh. Mevlana Sk. No:32 Bilecik 1 Nolu Aile Sağlığı Merkezi Karşısı-BİLECİK)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
NUMUNE/KATALOG
4.3.2. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Pil - (9 Volt) 150 adet
Pil (Kalem Pil-AA) 2.100 adet
Pil - Kumanda 1,5 Alkaline 2.100 adet
Orta Pil 180 adet
Pil 280 adet
Kalem (İmza/roller Kalemi) 324 adet
Kalem Tükenmez (Mavi) 17.150 adet
Kalem Tükenmez (Siyah) 50 adet
Kalem Tükenmez (Kırmızı) 600 adet
Kalem Kurşun (Kırmızı) 36 adet
Kalem Kurşun (Siyah) 1.035 adet
Kalem - Yazı Tahtası Kalemi 292 adet
Kalem (Fosforlu) 1.775 adet
Kalem Asetatlı 402 kutu
Cetvel 50 adet
Ataş 355 kutu
Mantar Pano Raptiye 205 kutu
Cd Zarfı 2.000 adet
Cd 2.900 adet
Dvd 200 adet
Fotokopi Kağıdı 7.550 top
A3 fotokopi kağıdı 30 top
Termal Barkod Etiketi 1.600 rulo
Termal Barkod Etiketi (Beyaz) 700 rulo
Termal Barkod Etiketi (Mavi Renkli) 500 rulo
Termal Barkod Etiketi 200 rulo
İmza Dosyası 54 adet
Tel Zımba Makinası Orta Boy (Pens Tipi) 120 adet
Tel Zımba Makinası Mini 30 adet
Tel Zımba Makinası Arşiv Tipi Büyük 6 adet
Kalemlik Takımı 40 adet
Üç Raflı Evraklık 50 adet
Hesap Makinesi 20 adet
Makas Büyük Boy 75 adet
Makas Orta Boy 125 adet
Maket Bıçağı 97 adet
Maket Bıçağı Kalın Yedeği 55 paket
Dosya-Plastik Telli 300 paket
Poşet Dosya Gömleği 310 paket
Klasör (İnce) 1.460 adet
Klasör (Kalın) 3.060 adet
Zarf 125X176 Mm 100 paket
Zarf 176X250 Mm 124 paket
Zarf 229X324 Mm 3 paket
Zarf 250X353 Mm 51 paket
Zarf 370X450 Mm 10 paket
Mantar Pano 130 adet
Zımba Teli Sökücü 20 adet
Silgi 12 adet
Yapışkanlı Küp Not Kağıdı 210 paket
Çift Taraflı Bant 112 adet
Şeffaf Koli Bandı 430 adet
Para Bandı 20 adet
Şerit Daksil 510 adet
Zımba Teli 170 kutu
Zımba Teli 375 kutu
Zımba Teli 50 kutu
Yazarkasa Rulosu 1.760 adet
Brother P-Touch P900W Masaüstü Etiket Ve Barkod Yazıcısına Uyumlu 75 adet
Delgeç Orta Boy 5 adet
Toplu İğne 35 kutu
Sekreterlik 30 adet
50x70 Çerçeve (Gönye Köşeli) 5 adet
A4 Çerçeve (Gönye Köşeli) 200 adet
Keçeli kalem 150 adet
Uyuşturucu İlaç Defteri 115 adet
Nöbet Teslim Defteri 50 adet
Ameliyat Defteri 55 adet
Patoloji Defteri 15 adet
Poliklinik Defteri 15 adet
Evrak Zimmet Defteri 12 adet
Gelen /Giden Evrak Kayıt Defteri 4 adet
Hemşire Gözlem Kağıdı 100 cilt
Acil Hasta Takip Ve Değerlendirme Formu 6.300 cilt
İ.M Rıza Formu 300 cilt
İ.V Rıza Formu 300 cilt
Anestezi Gözlem Formu 200 adet
Hasta Arşiv Dosyası 21.500 adet
Reçete 1.102 cilt
Tomografi-Manyetik Rezonans (Mr)-Kemik Dansitometrisi-Mamografi İstem Formu 200 cilt
Ultrason Dopler Ultrasonagrafi İstem Formu 150 cilt
Taşıt Görev Emri 65 cilt
Taşıt Görev Defteri 15 adet
Diyet Kitapçığı 200 adet
Hasta Takip Dosyası (Cerrahi Bölümler) 3.250 adet
Hasta Takip Dosyası (Dahili Bölümler ) 2.500 adet
Genel Yoğun Bakım ve Palyatif Birimi Hemşire Gözlem Kağıdı 5.080 adet
Not Kağıdı Küp 80*80 Mm Renkli Logolu 500 Sayfalı Kutu 100 kutu
Sertifika 1.500 adet
Hemodializ Seans Takip Dosyası 520 adet
Diyaliz Hasta Takip Dosyası 620 adet
Hasta Takip Dosyası (Evde Sağlık) 1.700 adet
Adli Vaka Dosya Zarfı 1.500 adet
Enjeksiyon -Pansuman Defteri 35 adet
Serum Etiketi 120.000 adet
Genel Aydınlatılmış Onam Formu 200 cilt
Aşı Kartı( Okul Aşı Kartı-Erişkin Tetanoz-Difteri Aşı Kartı) 10.000 adet
Aşı Kartı (Bebek-Çocuk) 2.000 adet
Hasta Rıza Onam Formu 300 cilt
Neden Anne Sütü Kitapçığı 1.100 adet
Kuduz Kayıt Defteri 20 adet
Cenaze Kimlik Kartı 1.000 adet
Komadin Takip Kartı 300 adet
Doğum Sonrası Bakımve Anne Sütü Emzirme 1.000 adet
Doğum Öncesi Ve Doğum Sonrası Beslenme 1.000 adet
Gebelik Ve Doğum Öncesi Bakım 1.000 adet
Diyabet Kitapçığı 2.100 adet
Güvenlik Birimi Vardiya Devir Teslim Defteri 14 adet
Radyoloji Mr Onam Formu 300 cilt
Afiş 50*70-Renkli 3.000 adet
Afiş 33*48 Renkli 500 adet
Broşür 42.000 adet
İsmi ve Söylenişi Benzer İlaç Etiketi 400 adet
Mutemetlik Kredi Kartı Tahsilat Defteri 5 adet
Mutemetlik Nakit Tahsilat Defteri 20 adet
Tetanoz Defteri 10 adet
İzin Düşüm Kartonu 500 adet
Kemoterapi ilaç etiketi 1.000 adet
Yarım doz ilaç etiketi 1.000 adet
Kültür defteri 5 adet
Gebe Okulu Programı 1.200 adet
Yüksek Riskli Kateter Etiketi 1.000 adet
Hemotoloji Bölümü Genetik- Sitogenetik İstem Formu 20 cilt
Hemotoloji Bölümü Tetik İstem Formu 20 cilt
aa normal şarzlı pil 100 adet
Termal Barkod Etiketi (Kırmızı) 500 rulo
Termal Barkod Etiketi(Aile Hekimlerinin Tetkik İstem Barkodu) 330 rulo
Sabit Kalem (Ayniyat Kalemi) 10 kutu
Flip Chart 3 adet
Ruhsatname Basımı İşlemi 100 adet
Diş Planlaması Tedavi Kartı 2.000 adet
Spiralli Kitap 100 adet
Ambulans Vaka Kayıt Formu 350 cilt
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)