İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/795218 - 120000 Litre %3 Afff Yangın Söndürme Köpüğü

İhale No 2022/795218
Sektör Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri
İdare DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DHMİ) SATIN ALMA VE İKMAL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 15 Ağustos 2022
İhale Tarihi 19 Eylül 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YANGIN SÖNDÜRME KÖPÜĞÜ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (DHMİ)

120000 LİTRE %3 AFFF YANGIN SÖNDÜRME KÖPÜĞÜ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/795218
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (DHMİ)
b) Adresi : EMNİYET MAHALLESİ MEVLANA BULVARI (KONYA YOLU ÜZERİ) NO: 32 06560 YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : +90 (312) 204 2000- 204 2340/2341/2348/2626/2878 - +90 (312) 212 8158
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 120000 LİTRE %3 AFFF YANGIN SÖNDÜRME KÖPÜĞÜ
b) Niteliği, türü ve miktarı : 120.000 Litre/ Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : DHMİ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı Merkez İkmal Müdürlüğü Esenboğa/Ankara'dır.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak tebligatın tarihi işe başlama tarihidir. İş Bitim Tarihi: Yüklenici kabule hazır olduğunda bu durumu bir yazı ile İdareye bildirecektir. Bu tarih iş bitim tarihi olarak alınacaktır. Yüklenicinin yerli ya da yabancı olması durumunda; Yüklenici, sipariş edilmiş malzemeyi sözleşmenin tebliğini müteakip en fazla 170 (yüzyetmiş) takvim günü içerisinde tek partide teslim etmiş olacaktır. Teklifte belirtilen sürenin daha kısa olması halinde teklifteki süre dikkate alınacaktır. Yüklenicinin yabancı olması halinde Teslimat Programı: Sözleşme kapsamı tüm malzemenin tesliminde "Delivered at Place Unloaded" (DPU) / Terminalde Teslim esasları uygulanacaktır. Açılan akreditif kapsamındaki malzeme; tek partide sevk edilecektir. Ordino bedelinin ödenerek ordinonun alınması, gümrük formalitelerinin yerine getirilmesi ve ardiye ücretinin ödenmesi yükleniciye ait olup, yüklenici faturaları kendisi/temsilcisi adına düzenlettirecektir. Yüklenici ithal için gerekli izinleri DHMİ adına alacak, Bu izinlerin alınması sırasında oluşacak bedelleri ödeyecektir. İthal için gerekli izin başvurularında DHMİ'nin başvurusunun zorunlu olduğu hallerde ise DHMİ izin belgelerini temin edecektir. DHMİ gümrükleme hizmeti için yüklenici tarafından talep edilecek yetki ve izin belgelerini, sevk vesaikinin Bankadan alınmasını müteakip en geç 3 iş günü içinde hazırlayarak yükleniciye verecektir. (Yüklenicinin vesaiki beklememesi durumunda da her türlü sorumluluk (maddi sorumluluk ve masraflar da dahil) yükleniciye ait olmak üzere yetki belgeleri verilebilecektir.) Gümrük Müdürlüklerine İthalat için ödenmesi gereken vergi resim ve harçlar İdaremiz sorumluluğundadır. Yüklenici, gümrükleme işlemleri sırasında yetki verilen Gümrük Müşavirliği tarafından doldurulan Gümrük Giriş Beyannamesini; tescil edilmeden önce DHMİ'ye kontrol amacıyla sunacak ve İdarenin onayını aldıktan sonra Giriş Beyannamesi muayene memuru tarafından kapatılacaktır. (Bu işlemin yerine getirilmemesi durumunda sonucundan doğacak her türlü sorumluluk (maddi sorumluluk ve masraflar dahil) yükleniciye ait olacaktır.) Yüklenici Gümrük mal saymanlığına ödenecek bedeli, gümrük beyannamesinin bir suretini de ekleyerek yazılı olarak İdaremize bildirecektir. İdaremiz bu vergi, resim ve harçları ödemek için yüklenicinin bildirim tarihinden itibaren en geç 5 iş günü içinde bir eleman görevlendirecektir. Ancak yüklenici bu bedelleri ödeyip fiili ithali gerçekleştirebilir. Akreditif kapsamındaki malzemenin fiili ithali Ankara/İstanbul Gümrük Müdürlüklerinden yapılacaktır. Yüklenici ihale konusu malı ithal ederek kabule hazır hale getirilmesine kadar geçecek sürede, ihale konusu mal ve varsa mal ile ilgili kullanılması gerekli diğer malzeme veya ekipmanlarının ambalajlanmalarından, yüklenmelerinden, taşınmalarından, teslim alınmalarından, boşaltılmalarından, depolanmalarından ve korunmalarından sorumlu olacaktır. - Yüklenici kabule hazır olduğunda bu durumu bir yazı ile İdareye bildirecektir. Bu tarih iş bitim tarihi olarak alınacaktır. - Kabul ve Garanti süresi içerisinde yüklenicinin hatasından kaynaklanan eksik, bozuk ve hasarlı mallara ilişkin her türlü masraf yüklenici tarafından karşılanacaktır. - Kabul tarihinden 3 (üç) yıl sonra yüklenicinin garanti süresi sona erer.
d) İşe başlama tarihi : İdare tarafından yapılacak tebligatın tarihi işe başlama tarihidir.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 19.09.2022 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : DHMİ Genel Müdürlüğü Binası içerisinde bulunan Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin adına veya unvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. 

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

1. İsteklilerce teklif edilen marka/model %3 AFFF köpüğe ait “Malzeme Emniyet Bilgi Formlarını (MSDS)”

2. İsteklilerce teklif edilen marka/model % 3 AFFF köpüğün ICAO Doc.9137- AN/898 Part 1 Level B standardına uygun olduğunu gösterir uluslararası gözetim ve denetim kuruluşlarından son 5 yıl içinde alınacak tasdikli ve mühürlü uygunluk belgesi ile noter tasdikli Türkçe Tercümesi ve söz konusu testin performans sonuçları,

Uygunluk belgesindeki testin performans sonuçları, teknik şartnamedeki istenilen değerlerle uyumlu olacaktır.

3. İsteklilerce teklif edilen marka/model köpüğün EN 1568/3:2018 (veya TS EN 1568/3:2018) standardına uygun olduğunu gösterir uluslararası gözetim ve denetim kuruluşlarından alınacak tasdikli ve mühürlü uygunluk belgesi ile noter tasdikli Türkçe Tercümesi ve söz konusu standarda yönelik yapılan testlerin performans sonuçları.

Uygunluk belgesindeki testin performans sonuçları, teknik şartnamedeki istenilen değerlerle uyumlu olacaktır.

4.Teklif edilen marka/model %3 AFFF köpük, ULUSLARARASI GÖZETİM VE DENETİM KURULUŞU OLAN “UL” (UNDERWRITERS LABORATORIES) onaylı olacaktır. Teklif edilen köpüğün “UL” onaylı olduğunu gösterir belge ve noter tasdikli Türkçe Tercümeleri.

UL belgesindeki teknik değerler, teknik şartnamedeki istenilen değerlerle uyumlu olacaktır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Teknik Doküman Katoloğ Broşür vb. 

Teklif edilen marka/model köpüğe ait teknik özellik ve kriterlerin belirtildiği teknik şartnamenin ilgili maddeleriyle ilgili teknik dokümanlar ve detaylı teknik bilgiler ile ayrıca istekli tarafından gerekli görülen ilave bilgiler,

Teknik Şartnameye Cevaplar:

Teklifte evrak teslimi aşamasında teknik şartnameye sırası ile cevap verilecektir. Teknik şartnameye verilen cevaplar açık ve net bir şekilde katalog, broşür, vb. dokümanlarla desteklenmek suretiyle ayrıntılı olarak açıklanacaktır. Açıklamalarla birlikte sunulan katalog, broşür, vb. dokümanlar teknik şartnamenin ilgili maddeleri referans gösterilmek suretiyle verilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu  ihalede benzer iş olarak "Yangın Söndürücü Köpük" üretimi ve/veya satışı  kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
%3 AFFF Yangın Söndürme Köpüğü 120.000 litre

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)