İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/612429 - 12 (oniki) Aylık Kan Gruplandırma Testleri Alımı

İhale No 2020/612429
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 13 Kasım 2020
İhale Tarihi 26 Kasım 2020 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

12 (ONİKİ) AYLIK KAN GRUPLANDIRMA TESTLERİ ALIMI

ÇUBUK HALİL ŞIVGIN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

12 (Oniki) Aylık Kan Gruplandırma Testleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/612429
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi Ankara Bulvarı No.54 06760 ÇUBUK/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312 837 8110 - 312 838 2151
c) Elektronik Posta Adresi : cubuksatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 (Oniki) Aylık Kan Gruplandırma Testleri Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çubuk Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanması sorası işe başlama tarihinde mal/malzeme teslimatına başlanacaktır. İdarenin talebi doğrultusunda; İhale konusu mal/malzemeler kalem bazında peyder pey alınabilecektir veya kalem bazında mal/malzemelerin tamamı teslim alınabilecektir. Şipariş yazısı tebliğ edildikten sonra 10 (On) işgünü içerisinde mal/malzemelerin teslimatı yapılacaktır. İhale kapsamında son teslimat 31.12.2021 tarihini geçmeyecektir. Herhangi bir iş artışı veya iş eksilişi bildirilmediği takdirde veya ayrıca bildirim yapılmaması halinde sözleşme kapsamında kalan tüm ürünler tebliğata gerek kalmadan 13.12.2021 tarihinde ilgili deposuna teslim edilecektir. Başhekimliğimiz yüklenicinin teslim edeceği ürünlerle ilgili olarak teslim programın değişiklik yapma hakkına sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : : Cumhuriyet Mah. Ankara Bulvarı No.54 06760 Çubuk - ANKARA
b) Tarihi ve saati : 26.11.2020 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

            İhale kapsamında sunulacak belgeler ihale tarihinde geçerli olmalıdır. Sağlık Bakanlığı (T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB)) ekranından alınan belgelerin  ve  yerli Malı Beyanı Belgelerinin üzerine mal/malzemelere ait ihale sıra numarası belirtilerek ihale dosyasında sunulacaktır.

            Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ürün teklif edecek olan istekliler;    

            a. Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi;    

            b. ÜTS/UBB Ürün Takip Sistemi Kapsamında; Firma Bilgileri Çıktısı;    

            c. ÜTS/UBB Ürün Takip Sistemi Kapsamında; Bayilik Bilgileri Çıktısı;    

            d. ÜTS/UBB Ürün Takip Sistemi Kapsamında; Tıbbi Cihaz Bilgileri Çıktısı;    

            e. Barkod Bildirimi ve Numune-Kataloğ Teslim Tutanağı;    

            f. Yerli Malı Teklif Edilecek ise; Yerli Malı Beyanı Belgesi;    

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

            Teklif edilen ürünler için ihale saatine kadar en az bir numune/kataloğ hastanemiz Tıbbi sarf deposuna numune (cihazlara ait numune/kataloğ) teslim tutanağı ile teslim edilecektir. (Hastanemizde aktif olarak cihazı bulunan firmalar numune ve kataloğ bırakmayacaktır. Aynı ürünler ve cihazları kullanacağını taahhüt edecektir.)

            İhale komisyonumuzca daha sağlıklı değerlendirme yapılabilmesi amacı ile yeniden numune istenebilecek olup, bu talep yazılı olarak firmaya bildirilecek ve numuneler en geç üç iş günü içerisinde teslim edilecektir.

            Tekliflerin değerlendirmesi aşamasında numunesi olmayan veya numunesi teknik şartnameye uygun olmayan ürünler ihale dışı bırakılacaktır. Numuneler için bedel ödenmeyecektir.

            Numune Teslim Tutanağı teslim edilen tüm malzemeler için eksiksiz olarak doldurulacaktır. İlgili depoya malzeme teslim edilecektir.

            İhale için verilecek olan sarf malzeme numuneleri yapılacak olan çalışmalarda kullanılacaktır. Kullanılmayan numuneler karar bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde hastane deposundan teslim alınacaktır (Muayene ve Kabul Komisyonunca kontrol edilmek üzere idarece alıkonulan numuneler hariç).

            Kullanılan veya İhale Karar Bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde teslim alınmayan numunelerle ilgili her hangi bir sorumluluk kabul edilmeyecektir.

            İstekliler teklif ettikleri mal/malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu teklif vererek kabul ve taahhüt etmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi - Satınalma Birimi 06760 Çubuk - ANKARA (Cumhuriyet Mah. Ankara Bulvarı No.54 06760 Çubuk – ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
KAN GRUBU TAYİNİ (ABO+RH) TAYİNİ (FORWARD GRUPLAMA) + ABO REVERSE GRUPLAMA (JEL SANTRİFÜGASYON) 5.000 adet
CROSS MATCH KARTI (JEL SANTRİFÜGASYON) 1.000 adet
MONOSPESİFİK DIRECT COOMBS KARTI (JEL SANTRİFÜGASYON) 125 adet
LISS/COOMBS-ENZİMLİ TEST(INDIRECT COOMBS KARTI JEL SANTRİFÜGASYON) 100 adet
RH SUBGRUP TAYİNİ (Rh SUBGRUP + K KARTI (JEL SANTRİFÜGASYON) 25 adet
YENİDOĞAN İÇİN ABO/Rh KARTI (JEL SANTRİFÜGASYON 500 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)