İhale No | 2013/5069 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Ankara Gazi Mustafa Kemal Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 16 Ocak 2013 |
İhale Tarihi | 29 Ocak 2013 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
12 KALEM TIBBİ SARF MALZEME TEMİNİ İŞİ
SAĞ LIK B AK AN LI ĞI TÜ RK İYE K AM U H ASTAN E LER İ K URUM U ANK ARA GA Zİ M USTAF A
K EM AL DEVL ET H A STA NES İ
12 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Temini İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/5069
1-İda re nin
a) Adresi : Gazı Mahallesı Sılahtar Caddesı No:2 06630 Beşevler
Yenimahalle/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3122126666 - 3122126507
c) Elektronik Posta Adresi : agdh@ankaragazi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz Tıbbi Sarf Malzeme Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme süresi içerisinde tek partide idarenin resmi siparişi üzerine
3 takvim günü içerisinde yüklenici firma teslimatı gerçekleştirecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Gazi Mahallesi Silahtar Cad. No:2 Yenimahalle/Ankara
b) Tarihi ve saati : 29.01.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilecek her bir kalem için istekli firmaların teklif dosyalarına ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduklarına dair internet çıktılarının firma onaylı örneklerini koymaları gerekir. Firmalar UBB kaydı zorunlu olmayan ürünler için Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanan ilgili yazılarını eklerine koyarak kapsam dışı olduklarını belgelemelidir. Ayrıca firmaların Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını gösteren bayilik belgelerini teklif dosyalarında sunmaları gerekir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1)İstekliler teklif edecekleri kalemler için mümkün olan en asgari ölçü birimi ile birer adet numunesini satın alma birimine ihale tarih ve saatinden önce tutanak karşılığında teslim edeceklerdir. Alımı yapılacak
bazı kalemlerde ise sadece katalog sunulması yeterli olacaktır.
2)İstekliler teklif ettikleri kalemlere ait tekliflerini HÜAP üzerinde bulunan KİK İhale Bildirim Yazılımı programı üzerinden hazırlayarak CD ortamında dosyalarında sunacaklardır. Teklif zarfında CD ortamında sunulmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Gazi Mustafa
Kemal Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Gazi Mustafa Kemal Devlet Hastanesi/Satınalma Birimi adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
OKSİJEN FLOWMETRESİ | 40 | ADET |
VAKUM FLOWMETRESİ ( KAVANOZ VE HORTUMLARIYLA TAM SET) | 40 | ADET |
HASTANE TİPİ AYAKLI BUHAR MAKİNE | 4 | ADET |
MAMOGRAFİ FİLMİ 24X30 100 LÜK KUTU | 110 | KUTU |
MAMOGRAFİ FİLMİ 18X24 100 LÜK KUTU | 40 | KUTU |
USG PRİNTER KAĞIDI | 160 | RULO |
RVG SENSÖR KILIFI | 10.000 | ADET |
MASS FLOW SENSÖR | 2 | ADET |
DIRECTION LINE | 2 | ADET |
SAMPLE LİNE | 2 | ADET |
MASS FLOW SENSÖR KABLOSU | 2 | ADET |
SFT BURUN MANDALI | 50 | ADET |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)