İhale No | 2022/919284 |
Sektör | Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler |
İdare | İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ( Göğüs Hastalıkları Hastanesi ) |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 13 Eylül 2022 |
İhale Tarihi | 7 Ekim 2022 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
GÖĞÜS HASTALIKLARI HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
12 AYLIK FLAT PANEL DEDEKTÖRLÜ DİJİTAL SABİT VE SEYYAR RADYOLOJİ SİSTEMİ VE BİLGİSAYARLI RADYOGRAFİ SİSTEMİ HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2022/919284 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | GÖĞÜS HASTALIKLARI HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | GAZILER CAD. 331 YENİŞEHİR KONAK/İZMİR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2324333333 - 2324330808 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | 12 AYLIK FLAT PANEL DEDEKTÖRLÜ DİJİTAL SABİT VE SEYYAR RADYOLOJİ SİSTEMİ VE BİLGİSAYARLI RADYOGRAFİ SİSTEMİ HİZMET ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 12 AYLIK FLAT PANEL DEDKTÖRLÜ DİJİTAL SABİT VE SEYYAR RADYOLOJİ SİSTEMİ VE BİLGİSAYARLI RADYOGRAFİ SİSTEMİ HİZMET ALIMI 12.239.952,76 PUAN Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | S.B.Ü. DR. SUAT SEREN GÖĞÜS HASTALIKLARI VE CERRAHİSİ E.A.H. VE YIKIK KEMER SEMT POLİKLİNİĞİ |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2023, işin bitiş tarihi 31.12.2023 |
d) İşe başlama tarihi | : | 01.01.2023 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 07.10.2022 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | .B.Ü. Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Anfi Binası Toplantı Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1-) TEKLİF EDİLEN CİHAZ ÜRÜN TAKİP SİSTESİ (ÜTS)'YE KAYITLI OLMALIDIR. ÜTS KAYDI OLMAYAN CİHAZ DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAK.
2-) T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN 11.01.2017 TARİH VE E.01-32 SAYILI YAZI İLE YAYINLANAN 2017/1 SAYILI GENELGENİN 2.3. SAYILI MADDESİ GEREĞİ "SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ" SUNMASI ZORUNLUDUR.
3-) İHALEDE TEKLİF VERECEK FİRMANIN İSO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ STANDARDININ ŞARTLARINA UYAN BİR YÖNETİM SİSTEMİ KURDUĞU VE UYGULADIĞINI GÖSTERİR BELGESİ OLMALI VE İBRAZ ETMELİDİR.
4-) TEKLİF EDİLEN TIBBİ CİHAZLAR TC. İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA (TİTUBB) ÜRETİCİ, İMALATÇI VEYA BAYİİ OLARAK KAYITLI VE TC. SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN ONAYLI OLMALIDIR. İSTEKLİ FİRMALAR SÖZ KONUSU BELGELERİ, ONAYLI ÜRÜN BARKOD NUMARASI İLE BİRLİKTE TEKLİF DOSYASINDA VERECEKLERDİR.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRDE YAPILAN RADYOLOJİ SİSTEMİ VE BİLGİSAYARLI RADYOGRAFİ SİSTEMİ HİZMETLERİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YüzElli) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
12 AYLIK FLAT PANEL DEDKTÖRLÜ DİJİTAL SABİT VE SEYYAR RADYOLOJİ SİSTEMİ VE BİLGİSAYARLI RADYOGRAFİ SİSTEMİ HİZMET ALIMI | 12.239.952,76 | puan |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)