İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/469799 - 12 Aylık Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Ve Bağlı Sağlık Tesisleri Malzemeli Yemek Pişirme, Hastaneye Taşıma, Dağıtım Ve Sonrası Hizmetlerine İlişkin Hizmet Alımı

İhale No 2019/469799
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
İdare Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 31 Ekim 2019
İhale Tarihi 2 Aralık 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

12 AYLIK BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ VE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ MALZEMELİ YEMEK PİŞİRME, HASTANEYE TAŞIMA, DAĞITIM VE SONRASI HİZMETLERİNE İLİŞKİN HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/469799

1-İdarenin

a) Adresi : Dikkaldırım Mah. Hat. Cad. No:4 OSMANGAZİ/BURSA 16090 OSMANGAZİ/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2242956000 - 2242334461
c) Elektronik Posta Adresi : bursa.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 6 (ALTI) KISIM YEMEK HİZMETİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Müdürlüğümüz ve Müdürlüğümüze bağlı birimler ve sağlık tesislerinin; teknik şartnamede/şartnamelerde belirtilen şekilde, yemek hizmet alımı taşımalı veya yerinde olarak belirlenen yerlerde, ihtiyaç olması durumunda teknik şartnamelerde belirtilmeyen ve yeni açılacak sağlık tesisleri için gerçekleştirilecektir.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(on iki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA
b) Tarihi ve saati : 02.12.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1- İstekli; ihale tarihi itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış, Gıda Üretim İzni Belgesi veya İşletme Kayıt Belgesinin aslını veya noter onaylı sureti veya aslı idarece görülmüş suretini ihale teklif zarfında sunacaktır.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu Kurum veya Kuruluşlarında veya Özel Sektörde malzemeli veya malzemesiz ve yerinde veya dışarıda yemek pişirme veya dağıtım hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 210 (iki yüz on) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %60 Fazlası) (Ücret+yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 2,00 12,000 Ay
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 17,00 12,000 Ay
Yenişehir İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret ) ( Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 6,00 12,000 Ay
Normal Yemek 295.500,000 öğün
Diyet Yemek 66.000,000 öğün
Normal Kahvaltı 77.050,000 öğün
Diyet Kahvaltı 33.200,000 öğün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücretin%60 Fazlası) 31,000 Kişi x Gün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücret) 201,500 Kişi x Gün
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %60 Fazlası) ( 12 Aylık Ücret+yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 3,00 12,000 Ay
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 2,00 12,000 Ay
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) ( Ücret+yol bedeli)(Brüt asgari ücret) 64,00 12,000 Ay
Engelli Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret-Yol Hariç) (Çekirge Devlet Hastanesi 1 personel, AOS Onkoloji Hastanesi 1 personel)(Brüt asgari ücret) 2,00 12,000 Ay
Normal Yemek 1.064.350,000 öğün
Diyet Yemek 207.000,000 öğün
Normal Kahvaltı 451.100,000 öğün
Diyet Kahvaltı 121.000,000 öğün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücretin%60 Fazlası) 46,500 Kişi x Gün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücret) 573,500 Kişi x Gün
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %60 Fazlası) (Ücret +yol bedeli)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 6,00 12,000 Ay
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 79,00 12,000 Ay
Engelli Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Brüt asgari ücret) 3,00 12,000 Ay
Normal Yemek 1.500.000,000 öğün
Diyet Yemek 310.000,000 öğün
Normal Kahvaltı 530.000,000 öğün
Diyet Kahvaltı 180.000,000 öğün
Şehir İçi Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücretin%60 Fazlası) 46,500 Kişi x Gün
Şehir İçi Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücret) 666,500 Kişi x Gün
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret+yol bedeli)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 10,00 12,000 Ay
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %10 Fazlası) (Ücret+yol bedeli)(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 3,00 12,000 Ay
Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Ücret+yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 24,00 12,000 Ay
Engelli Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret -Yol Hariç) (Dörtçelik Çocuk Hast. Hastanesi 1 personel-Mustafakemalpaşa Devlet Hast. 1 personel)(Brüt asgari ücret) 2,00 12,000 Ay
Mustafa Kemalpaşa İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %60 Fazlası) (Ücret+yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1,00 12,000 Ay
Mustafa Kemalpaşa İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret+yol bedeli)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 4,00 12,000 Ay
Mustafa Kemalpaşa İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %10 Fazlası) (Ücret+yol bedeli)(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1,00 12,000 Ay
Mustafa Kemalpaşa İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Ücret+yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 10,00 12,000 Ay
Karacabey İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret+yol bedeli)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 3,00 12,000 Ay
Karacabey İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Ücret+yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 11,00 12,000 Ay
Orhaneli İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret+yol bedeli)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1,00 12,000 Ay
Orhaneli İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %10 Fazlası) (Ücret+yol bedeli)(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1,00 12,000 Ay
Orhaneli İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Ücret+yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 2,00 12,000 Ay
Normal Yemek 956.000,000 öğün
Diyet Yemek 211.100,000 öğün
Normal Kahvaltı 358.200,000 öğün
Diyet Kahvaltı 111.520,000 öğün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücretin%40 Fazlası) 186,000 Kişi x Gün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücretin%10 Fazlası) 31,000 Kişi x Gün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücret) 558,000 Kişi x Gün
Engelli Şehir İçi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Gemlik İlçesi 1 personel, İnegöl İlçesi 1 personel)(Brüt asgari ücret) 2,00 12,000 Ay
İznik İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1,00 12,000 Ay
İznik İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %10 Fazlası) (Ücret+yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1,00 12,000 Ay
İznik İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret ) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 4,00 12,000 Ay
Orhangazi İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %60 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1,00 12,000 Ay
Orhangazi İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1,00 12,000 Ay
Orhangazi İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret ) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 7,00 12,000 Ay
İnegöl İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %60 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 2,00 12,000 Ay
İnegöl İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 2,00 12,000 Ay
İnegöl İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret %10 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 2,00 12,000 Ay
İnegöl İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 17,00 12,000 Ay
Gemlik İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %60 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1,00 12,000 Ay
Gemlik İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 4,00 12,000 Ay
Gemlikİlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret %10 Fazlası) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 3,00 12,000 Ay
Gemlik İlçesi Personel Ücreti (Brüt Asgari Ücret) (Ücret +yol bedeli )(Brüt asgari ücret) 10,00 12,000 Ay
Normal Yemek 719.000,000 öğün
Diyet Yemek 167.000,000 öğün
Normal Kahvaltı 295.000,000 öğün
Diyet Kahvaltı 78.000,000 öğün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücretin%40 Fazlası) 62,000 Kişi x Gün
Ulusal ve Dini Bayram Günleri Çalışma Ücreti( Brüt Asgari Ücret) 365,500 Kişi x Gün
Normal Yemek 130.000,000 öğün
Normal Kahvaltı 2.000,000 öğün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)