İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/906348 - 100'üncü Yıl Ankara Şehircilik Forumu Hizmet Alım İşi

İhale No 2023/906348
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare Ankara Büyükşehir Belediyesi DIŞ İLİŞKİLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 6 Eylül 2023
İhale Tarihi 28 Eylül 2023 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DIŞ İLİŞKİLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

100'üncü Yıl Ankara Şehircilik Forumu Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/906348
1-İdarenin
a) Adı : ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DIŞ İLİŞKİLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No:5 B Blok Kat:18 YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3125072981 - 3125072991
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : 100'üncü Yıl Ankara Şehircilik Forumu Hizmet Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 50 Kalemden oluşan 100. Yıl Ankara Şehircilik Forumu Hizmet Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ankara
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 40(Kırk) gündür
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 28.09.2023 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No:5 B Blok Kat 7 Yenimahalle/Ankara


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Ulusal veya uluslar arası nitelikte konferans, seminer, sempozyum, kongre, konser, kutlama organizasyonu, açılış organizasyonu, kapanış organizasyonu, yıldönümü organizasyonu, sergi organizasyonu ve fuar organizasyonlarından herhangi birini ya da birkaçını gerçekleştirmiş olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Executive Oda+kahvaltı (50 Kişi x 3 Gün) (Belediye Başkanları için) 150 gün
Suit Oda+kahvaltı (3 Gün ) (İdare için) 3 gün
Standart oda+kahvaltı (106 Kişi x 3 Gün) (Resmi Heyet ve 5 uzman için) 318 gün
Binek Araç (E Segmenti) ( 4 günlük) 25 adet
Binek Araç (E Segmenti) (6 günlük) idare için 1 adet
Binek Araç (C Segmenti) ( 6 günlük) idare için 1 adet
Vip Panelvan ( 7 kişilik ) (6 günlük) idare için 1 adet
VIP Minübüs (16 Kişilik) (4 günlük) 10 adet
45 Kişilik Otobüs (1 günlük) 4 adet
İngilizce bilen kokart sahibi rehber (şehir turu için) 4 kişi
Mihmandar (50 Kişi x 4 Gün) 200 gün
İngilizce- Türkçe Tercüman (2 Kişi x 4 Gün) 8 gün
Resepsiyon Davetiyesi (dağıtımı dahil) 700 adet
Genel Kurul Davetiyesi (dağıtımı dahil) 1.200 adet
Gala Programı Davetiyesi (dağıtımı dahil) 1.400 adet
Işıklı ve Luna Bilboard (BB) 100 adet
Raket Pano (CLP) 100 adet
Bloknot 350 adet
Program Broşürü 250 adet
Roll-up 4 adet
Yaka Kartı ve Yaka Kartı Askılığı 350 adet
Köprü Alınlık Panoları 500 metrekare
Pole Banner (Flama) 150 adet
Sancak Bayrağı ve Direği 2 adet
Pleksiglas İsimlik (21 x 8 cm) 100 adet
USB Harici Bellek 350 adet
Polyester Çanta (Evrak Çantası) 250 adet
Roller Kalem 250 adet
Taşınabilir Harici Harddisk (4TB) 2 adet
Fotoğraf Albümü (100 Fotoğraf için) 5 adet
Fotoğraf Albümü (20 Fotoğraf için) (Postalama dahil) 50 adet
Tanıtım Materyali ve Kutusu 100 adet
Konferans Kitapçığı (Postalama dahil) 300 adet
Türkçe-İngilizce Simultane Tercüme Hizmeti (2 Simultane Tercüman, 1 simultane kabini ve simultane tercüme ekipmanları) 1 adet
Türkçe-Fransızca Simultane Tercüme Hizmeti (2 Simultane Tercüman, 1 simultane kabini ve simultane tercüme ekipmanları) 1 adet
Türkçe-Rusça Simultane Tercüme Hizmeti (2 Simultane Tercüman, 1 simultane kabini ve simultane tercüme ekipmanları) 1 adet
Gala Programı Organizasyonu salon temini (Ato Congresium) 1 adet
Birinci gün öğle yemeği (Otelde veya 1. sınıf restaurantta) 100 kişi
Hoşgeldiniz Resepsiyonu ikramlıkları (Otelde) 300 kişi
İkinci gün öğle yemeği (Otelde) 350 kişi
İkinci gün akşam (Gala) yemeği (ATO Congresium veya otelde) 350 kişi
Üçüncü gün öğle yemeği (İdarenin belirleyeceği yerde) 400 kişi
Üçüncü gün akşam (Veda) yemeği (Otelde) 350 kişi
Dördüncü gün öğle yemeği (Otelde) 50 kişi
Kahve arası (Otelde 2 defa) 800 kişi
Sunucu (1 Kişi x 3 Gün; Resepsiyon, Gala Programı ve Toplantılar için) 3 gün
Heyetlerin Karşılanması Organizasyonu (Teknik Şartname’nin 7.3. maddesi) 1 adet
Hoşgeldiniz Resepsiyon Organizasyonu (Teknik Şartname’nin 7.6. maddesi) 1 adet
100.Yıl Ankara Şehircilik Forumu Toplantıları Organizasyonu (Teknik Şartname’nin 7.7. maddesi) 1 adet
Gala Programı Organizasyonu (Ato Congresium Salon temini hariç) (Teknik Şartname’nin 7.8. maddesi) 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)