İhale No | 2021/317439 |
Sektör | Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 14 Haziran 2021 |
İhale Tarihi | 28 Haziran 2021 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
10 KISIM BASKILI BASKISIZ KAĞIT VE KIRTASİYE ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2021/317439 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ |
b) Adresi | : | YENİ ŞEHİT ASTSUBAY MUSTAFA SONER VARLIK CAD. 77 10200 - BANDIRMA/BALIKESİR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2667170117 - 2667170030 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 10 KISIM BASKILI BASKISIZ KAĞIT VE KIRTASİYE ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 10 KISIM BASKILI BASKISIZ KAĞIT VE KIRTASİYE ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü Merkez Yerleşke |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşme imzalanmasına müteakip en geç 15.07.2021 tarihine kadar Kurumumuz ivedi ihtiyaçlarından olan alıma konu mallardan RİBON ve YAZICILARIN temin edilebilen sayıda ilk teslimatı yapılmak zorundadır. Kalan adetteki teslimat sözleşme süresi içerisinde yapılabilir. Kalan matbu kağıtların tasarım ve kontrollerinde İdaremiz çeşitli birimlerinin talepleri doğrultusunda teslimatlar sağlanacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşme imzalanmasının ertesi gün işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 28.06.2021 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şube Müdürlüğü (1. Kat) |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
İstekliler, alıma konu mallardan YAZICILAR için ürünün markası, modelini gösterir şekilde katalog, resim, çizim vb. dokümanı (ürünün marka modelinin işaretlenmiş olarak) İdaremize sunmak zorundadır. İhale komisyonu teklif değerlendirmesinde sunulan katalog üzerinden ürün değerlendirmesini teknik şartnameye göre yapacaktır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Barkod Etiketi Kuşe (45X30mm-3.600 Adetlik Paket) | 72.000 | adet |
PVC Şeffaf Etiket (1000 Adetlik Rulo) | 72.000 | adet |
80 Gr. A4 Fotokopi Kağıdı | 500 | koli |
İç Mekan Sıfır Atık Kutusu (Gri) | 200 | adet |
İç Mekan Sıfır Atık Kutusu (Mavi) | 200 | adet |
FARGO HDP Color Ribon | 20 | adet |
Yazıcı | 20 | adet |
Diploma Kayıt Defteri | 63 | adet |
Optik Form | 300.000 | adet |
Sınav Zarfı | 30.000 | adet |
Mifare Kart | 2.500 | adet |
Diploma Kabı | 3.500 | adet |
Diploma | 2.000 | adet |
Diploma Eki | 1.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)