İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

10 Adet Tablet Bilgisayar Alımı. Kayıt No:126758

İhale No 1947121
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 16 Ekim 2019
İhale Tarihi 22 Ekim 2019 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

İhale Detayları

İhale Bilgileri

124674
10 ADET TABLET BİLGİSAYAR ALIMI. KAYIT NO:126758
Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü
Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü
Doğrudan Temin
TEKLİF NO:126758 SATIN ALINACAK MALZEME: 10 ADET TABLET BİLGİSAYAR ALIMI. TEKNİK ŞARTNAME:Tablet Bilgisayar ŞartnamesiEkran Tipi Retina, IPS Multi-Touch, Kalem desteği olmalıKalem desteği VarÇözünürlük 2048x1536Ekran Boyutu 9.7” İşlemci Modeli 64 bit mimariye sahip A10 Fusion çip Tümleşik M10 yardımcı işlemciBoyut 240 x 169,5 x 7,5 mmAğırlık en çok 469 grDahili Hafıza en az 32 GBBağlantı Seçenekleri Bluetooth, 3,5 mm Jack çift bant wi-fi (802.11a/b/g/n/ac)GPS iBeacon ile mikro lokasyonİşletim Sistemi iOS 11Kamera Çözünürlüğü en az 8 MPÖn Kamera Çözünürlüğü en az 1,2 MPParmak İzi Okuyucu Ana Ekran düğmesinde yerleşik parmak izi sensörüGaranti Süresi en az 2 YılAnkara Üniversitesi Tıp Fakültesi Akademik Yerleşke L Blok Kat 3 Altındağ /ANKARA Telefon: 0312 508 37 95-508 37 97 Faks: 0312 508 37 76 DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR 1- Bu Teklif 18.10.2019 tarih ve saat 12:00’a kadar gönderilecektir. 2- Teklif Mektubumuzun sayısı teklif zarfı üzerine yazılacaktır. 3- İstekliler Teklif mektuplarında; teklif edilen mal, cihaz ve diğer malzemelerin marka ve modelleri ile menşei ülkeyi belirterek fiyatlarını Türk Lira (TL)'sı cinsinden vereceklerdir. 4- Teklif mektupları kapalı olarak, imzalı ve kaşeli verilecektir. Kaşe üzerinde veya Teklif Mektubunda isteklinin Vergi Dairesi ve Numarası yazılı olacaktır. Faks veya email ile verilen tekliflerin asılları 3 (üç) gün içinde idareye teslim edilecektir. 5- Tekliflerin geçerlilik süresi en az 30 takvim günü olacaktır. Siparişe müteakip malzemelerin kaç günde teslim edileceği teklif mektubunda belirtilecektir. Teklifler aksi belirtilmedikçe Birim fiyat üzerinden değerlendirilecektir. Şartlı teklifler ile yukarıda belirtilen hususlara aykırı teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 6- Teklif edilecek mal/hizmet sipariş mektubunda yer alan birime teslim edilecektir. 7- Teklif ile ilgili olarak yapılacak her türlü yazışmalar Faks veya Elektronik ortamda yapılan tebligatlar 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 65 nci maddesi gereğince tebliğ yerine geçerlidir. Ayrıca posta ile bildirim yapılmayacaktır. 8- Malzemeler, hiç kullanılmamış ve Teknik şartnamede aksi kararlaştırılmadığı durumlarda orijinal ambalajında teslim edilecektir.Bilişim malzemeleri üretici firma garantisi altında olacaktır. 9- İstekliler; İdarenin istemesi halinde teklif etmiş oldukları ürünlerin yetkili satıcısı olduklarına dair üretici, genel dağıtıcı, distribütör veya ilgili kurum ve kuruluşlardan alacakları yetki belgelerinin asıllarını veya tasdik edilmiş örneklerini sunacaklardır. 10-Teklif edilen ürünlerin garantileri ile garanti süresince Satış Sonrası Bakım Onarım ve Yedek Parça Temini hususlarını isteklilerin taahhütleri altındadır. 11-Teklif edilen malzemeler İdarece verilecek siparişe göre en geç siparişte belirtilen günün mesai saati bitimine kadar belirtilen adrese teslim edilecektir. Teslimatın gecikmesi durumunda teslim süresi bitiminden itibaren her geçen gün için sipariş bedelinin %0,05 (onbindebeşi) oranında ceza uygulanacaktır. Ceza bedeli fatura bedelinden tahsil edilecektir. Teslimin 10 günü geçmesi halinde ( 4734 Sayılı Kamu İhale Mevzuatında yer alan mücbir sebepler ile veya süresi içerisinde idareye gerekçesini bildiren yazı ile başvurulması ve gerekçenin idarece kabul edilmesi durumları hariç) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 10. maddesinin (f) fıkrası kapsamında İdaremizin sonraki alımlarında teklifleri kabul edilmeyecektir. Ayrıca yüklenicinin bağlı bulunduğu Ticaret Odası ve/veya Meslek Odasına taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir. 12-İstekliler teklif vermeleri halinde, yukarıda belirtilen idari şartları okuyarak ve varsa teknik şartnamesine uygun bir şekilde mal/hizmeti yerine getireceklerini kabul ederek teklif vermiş sayılırlar.

İhalenin Yapılacağı Tarih ve Saat

Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü
Döner Sermaye işletme Müdürlüğü
508 37 97 – 508 37 95
Dosya Ekleri
Sıra Dosya Açıklaması İhale Numarası Dosya Adı
1 TEKNİK ŞARTNAME 124674 Tablet_(1)161020191017.docx Dosya İndir

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)