İhale No | 2021/644308 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Mersin Şehir Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Mersin |
İşin İli | Mersin |
Yayın Tarihi | 28 Ekim 2021 |
İhale Tarihi | 22 Kasım 2021 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ŞEHİR HASTANESİ-MERSİN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
1 KISIM (6 KALEM )TPN ÜNİTESİ CİHAZ UYUMLU SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/644308 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Korukent Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi 64 Toroslar TOROSLAR/MERSİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3242251000 - 3242251022 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sh33.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 KISIM (6 KALEM )TPN ÜNİTESİ CİHAZ UYUMLU SARF MALZEME ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Mersin Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra işin bitim tarihine kadar malzemeler 2 (iki) aylık stok düzeyi dikkate alınarak en az 3 (üç) , en fazla 6 (dört) sipariş verilecektir. Sipariş verildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili deponun belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Sipariş edilen sarf malzemeler hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen sarf malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak teslimatın uzunluğuna göre mesaiden önce teslim edilmeli, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; sarf malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi, UBB barkod numarası-ÜTS, lot numarası ve SUT Kodu yazılması zorunludur. Malzemelerin son kullanma tarihi en az 1 yıl olmalıdır.Son kullanma tarihine 6 ay kalan malzemeler firmaya yazılı olarak bildirildiğinde 3 ay içerisinde sözleşme süresi dolmuş olsa bile son kullanma tarihi en az 1 yıl olan mazlemeler ile ücretsiz olarak değiştirilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | MERSİN ŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ -Korukent Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi 64 Toroslar - TOROSLAR / MERSİN |
b) Tarihi ve saati | : | 22.11.2021 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
a)İsteklilerin teklif ettikleri ürünler; ihale tarihi itibariyle UTS (Ürün Takip Sistemi) de kayıtlı olmalı ve teklif edilen ürünlerin Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İstekliler teklif etmiş oldukları kalemler için; teklif mektubu eki cetvelde veya ayrı bir listede teklif sıra numarasına göre sıralanmış ve hangi kaleme ait olduğunu belirtilecek şekilde ÜTS barkod numaralarının yer aldığı çıktıyı ihale dosyasında sunacaklardır. b)İstekli firma; ihale tarihi itibariyle Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan, UTS (Ürün Takip Sistemi) ne kayıtlı olmak zorundadır. İstekli; ürünün üreticisi ve/veya ithalatçısı ise Ürün Takip Sistemi 'nde kayıtlı numarasını gösterir belgeyi, istekli bayi ise Ürün Takip Sisteminde ithalatçı veya üreticinin ürünlerine ait bayi olduklarını gösterir belgeyi, bayi tanımlayıcı numarasını gösterir şekilde ihale dosyasında sunacaktır. İsteklilerin yukarıda belirtilen belgelerin içeriğini ve/veya açıklamaları UTS (Ürün Takip Sistemi)'nin resmi web sitesinde yapılacak sorgulamada da sağlamaları gerekmektedir. c) Kapsam dışı ürünlerde kapsam dışı olduğu belirtilecektir. Kapsam dışı olduğunu kanıtlayıcı belgesini teklif dosyasında sunacaktır. d) Yerli Malı teklif eden istekliler, yerli malı fiyat avantajından yararlanmak için ürüne ait Yerli Malı belgesi sunacak ve hangi kaleme ait olduğunu belgenin üzerinde işaretleyecektir. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
- İstekliler Teklif ettikleri ürünlere yönelik numunelerini teklif sırasına göre bir adet numune teslim tutanağı düzenleyerek Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Mersin Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığına ihale gününe kadar teslim edecektir.Teslim tutanağı ihale dosyası ile birlikte sunulacaktır. -İdareye teslim edilen numuneler ihale sonuçlandıktan sonra 30 (otuz) gün içerisinde ilgili firmalar tarafından teslim alınacaktır. Firma tarafından teslim alınmayan numuneler hastanemiz deposuna irat kaydedilecektir.İhalede firma uhdesinde kalan numuneler depoya ilk teslimden sonra teslim edilecektir. -Numunesi sunulmayan kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MERSİN ŞEHİR EĞİTİM ve ARAŞTIRMA HASTANESİ -SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
NEONATAL SET | 3.000 | adet |
EVA TORBA 1000 ML (TPN TORBASI) | 100 | adet |
TRANSFER SET MİKRO | 3.000 | adet |
0,2 MİKRON FİLTRE (IŞIKTAN KORUMALI) | 100 | adet |
3 YOLLU VEN VALFİ (IŞIKTAN KORUMALI) | 100 | adet |
SELECTOR VALF | 350 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)