İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/633922 - 1 Kısım 5 Kalem Göz Ameliyathanesi İhtiyacı Olan Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2023/633922
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare ETLİK Şehir Hastanesi
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 26 Haziran 2023
İhale Tarihi 25 Temmuz 2023 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ŞEHİR HASTANESİ- ETLİK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

1 KISIM 5 KALEM GÖZ AMELİYATHANESİ İHTİYACI OLAN TIBBİ SARF MALZEME ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/633922
1-İdarenin
a) Adı : ŞEHİR HASTANESİ- ETLİK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : VARLIK MAHALLESİ HALİL SEZAİ ERKUT CADDESİ 3/5 06170 YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3127970000-750205 - 3127970000
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 1 KISIM 5 KALEM GÖZ AMELİYATHANESİ İHTİYACI OLAN TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 1 KISIM 5 KALEM GÖZ AMELİYATHANESİ İHTİYACI OLAN TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : ETLİK ŞEHİR HASTANESİ TIBBİ SARF ANA DEPO
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ilgili deponun siparişine müteakip (KEP, mail. vb.) istinaden tek seferde veya peyder pey siparişlerin bildirilmesini müteakip 10 takvim günü içerisinde teslimat yapılacaktır. Son parti 30.09.2024 tarihine kadar teslim edilmiş olmalıdır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 1 takvim günü içinde işe başlanır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 25.07.2023 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : ETLİK SEHİR HASTANESİ KOORDİNATÖR BAŞHEKİMLİK SATINALMA BİRİMİ TOPLANTI SALONU


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday ve isteklinin “Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği” kapsamında “satış merkezi yetki belgesi” aranacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:

Teklif edilen ürünün; ihale sıra numarasını, ürünün adını, ürünün markasını ve ürünün Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı ürün(barkot) numaraları ve/veya numaralarını gösterir liste ve ÜTS belgeleri. Listede belirtilen ürün barkod numarası ile yapılan Ürün Takip Sisteminde (ÜTS) sorgulama sonucu teklif edilen ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olmadığı veya Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmadığının tespit edilmesi halinde ilgili kaleme ait teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır. (Ürünün kapsam dışı olması halinde teklif edilen ürünün üreticisinin veya ithalatçısının kapsam dışı beyanı esas alınacak olup bu durum belgelendirilecektir.)

İstekliler, yukarıda sayılan belgeleri yeterlik bilgileri tablosunun ilgili satırında beyan edeceklerdir. İstekliler satır olmayanlar için ek satır açabileceklerdir.

İş ortaklığında teklif edilen mala ilişkin belge veya belgelerin ortaklardan biri tarafından sunulması yeterlidir. Konsorsiyumlarda, işin uzmanlık gerektiren kısımları göz önünde bulundurularak bu belge veya belgelere yönelik düzenleme her bir kısım için ayrı ayrı yapılır. Konsorsiyum ortaklarının her biri başvuruda bulunduğu veya teklif verdiği kısım için istenen belge veya belgeleri sunmak zorundadır.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin Ürün Takip Sistemi (ÜTS) ye kaydının aranması zorunludur. Aday veya isteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya italatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair ÜTS kaydı aranacaktır. NOT : Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü Belgeleri (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.Tıbbi cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ÜTS kaydı aranmayacaktır. Firma tanımlayıcı numaralarını veya benzeri belgenin numarasını beyan edeceklerdir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Teklif edilen ürünlere ilişkin olarak ihale tarihinden sonra idarenin talep etmesi durumunda istekliler katalog ve/veya fotoğraf ve/veya her üründen en az 1 adet numune getireceklerdir. Numune talep edilmesi durumunda 3 suret numune teslim tutanağı ile  firma adının ve ihale bilgilerinin yazılı olduğu bir paket içerisinde İhale birimine teslim edilecektir. Katalog ve/veya fotoğraf ve/veya her üründen en az 1 adet numune getirmeyenlerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

İhale sonucunda uhdesinde kalmayan kalemlerin numuneleri, itiraz süresinin bitmesini müteakip 30 gün içerisinde alınmalıdır. Belirlenen süre içerisinde numune teslim almayan isteklilerin ürünlerinden idaremiz sorumlu olmayacaktır. Denenerek kullanılması gereken ürünlerin numuneleri kullanıldı ise talep edilmeyecektir.

Teknik şartnamede; teknik şartnameye cevap istenmişse veya benzeri ibare varsa Teklif Edilen Malzemeye ait teknik şartnameye cevap veya benzeri belgeler  birinci oturum sonrasında teklif sunan isteklilerden  "Beyan edilen bilgileri tevsik eden belgelerin sunulması ve/veya numune/demonstrasyon değerlendirmesi" başlığı altında istenecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
CİHAZ UYUMLU VİTREKTOMİ PAKETİ 25 g 1.100 adet
VİTREKTOMİ PAKETİ FAROS TİP 30 adet
CHANDELIER (AVİZE) IŞIK PROBU 25 g 1.200 adet
VİSKÖZ SIVI EKSTRAKSİYON SETİ 600 adet
ENDO LAZER PROBU 25G 1.200 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)