İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

(1) Kalem Yangın Algılama Sistemi Periyodik Bakım Onarım Hizmet Alımı

İhale No 2606807
Sektör Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
İdare Mudanya Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 24 Kasım 2022
İhale Tarihi 25 Kasım 2022 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA V ALİLİĞİ Mtıdaına Devlet Hastanesi

teklif mektubu

Sayı : /                                                                                                                                                24.11.2022

Konu : Teklif Formu

Savın ilgili

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu doğrudan temin yoluyla alınacaktır, K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 25.11.2022 tarihine kadar mudanyahastaneCa.gmail.com bildirilmesini rica ederiz.

Sıra

No

Malın / İşin ( insi

Miktar

Birimi

Hirim F'iat

Toplam Kiyat

1

YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIMI (2023 YILI BAKIM 11

3

BAKIM

 

 

Toplam

 

Teklifimiz teknik şartnamey e uygundur.


 

îurkan A'-Pı; j

Mudanya

atatın.

Tepcdevnent Mevkii Aydmpmar Matı. Sarı Cad. Mudanya BURSA Mudanya BURSA Telefon: 02242801600 / I 737 Faks: 0224 280 16 95

e-posta: mudanyahastane(aj.gmai],eom Elektronik a«: http:.Vmudaııyadh.saglik.gov.tıv

 

 

 

MUDANYA DEVLET HASTANESİ

 

YANGIN ALGILAMA ve SÖNDÜRME SİSTEMİ

 

BAKIM ve ONARIM ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ

KOD 1 İMİ.F.IKIJ


 

1.    KONU-KAPSAM:

Bu özel Teknik şartname Mudanya Devlet Hastanesinde(Aşağıda “idare” olarak anılacaktır) bulunan, yangın algılama ve söndürme sistemlerinin tamamının koruyucu bakımı, periyodik bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi ve sistemin sürekli faal olarak çalıştırılması konularında anlaşmaya varılan firma {aşağıda “yüklenici” olarak anılacaktır) tarafından karşılanması konularını kapsar Bakım anlaşması sayesinde yangın algılama ve söndürme sistemlerinin daha verimli çalışması, olası arızalarının önlenmesi, ömrünün uzaması, işlevini tam olarak yerine getirirken bununla beraber işletme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.

2.     BAKIM SÜRESİ:

Sözleşme; 1 (BİR) Yıllık olacaktır.

3.     BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER :

Yangın algılama ve söndürme sistemlerinde meydana gelebilecek arızalan önlemek ve performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak, sistemlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla yüklenici tarafından yangın algılama ve söndürme sistemlerinin yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu, düzeltici ve güncelleyici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında yüklenici 3 (üç) bakım yapacaktır. Cihazlarla ilgili bakım hizmeti Pazartesi,Salı,Çarşartba,Perşembe,Cuma günleri 08:00/16:00 saatleri arasında hastane teknik servis biriminden randevu almak suretiyle gerçekleştirecektir. Firma sistemlerin her türlü sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için 3 (üç) nüsha rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna bir nüshasıda faturayla beraber muhasebeye teslim edilecektir.

4.     ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:

Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile Mudanya Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.

5.     ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:

Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından 4 Saat içerisinde müdahale etmek ve en geç 24 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 24 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde (geçerli sebepler) tutanakla tespit edilecek, yetkili birime bilgi verilerek, sonradan temin edilen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır. Eğer parça temini yurt dışından yapılacaksa en çok 4-6 hafta içerisinde arıza giderilecektir. Arızanın giderilememesi durumunda, bunun nedenleri idareye yazılı olarak rapor edilecektir. Arızalara müdahalesinde 4 saat ve giderilmesinde yapılan bildirime 24 saat içerisinde cevap verilmemesi ya da kayıtsız kalınması halinde idarenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.

 


 

6.     BAKIM YAPILACAK SİSTEM VE DONANIMLAR:

Mevcut Intellıgent Adresli Yangın Algılama Sistemi ile ilgili her türlü malzeme, ekipman ve bağlantı elemanları{Bakım yapılacak sistemler ihaleye katılacak firmalar tarafından keşif yapıldıktan sonra teklif verilecektir). Binada mevcut bulunan hava örnekleme sistemleri ve merdiven basınçlandırma ile tüm kanal içi dedektör sistemleri (klima sant. vs) kapsamında bilinen;

a.       Sesli Uyarıcı(50 Adet)

b.        Kontrol Panosu (2 Adet)

c.        Dedektörler (746 Adet)

d.       Yangın Butonları (50 Adet) na ait yangın algılama ve söndürme sisteminin cihaz, ekipman, diğer donanım ve yazılımları.

7.     YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR

1.   Birinci bakım, sözleşme imzalandıktan sonraki ilk 15 gün içinde yapılacaktır

2.   Yüklenici, bakım sözleşmesi imzalanması akabinde gerekli görüldüğü takdirde söz konusu cihazlar için detaylı bir durum tespit raporu hazırlayıp, bina sorumlusuna verecektir.

3.   Gerekli her türlü bakım malzemesı(donanım,yazılım) Yüklenici tarafından temin edilecektir.

4.   Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatalı kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, idare muvafakati alınacaktır.

5.   Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

6.   Yüklenici Firma tarafından yerinde detaylı inceleme yapılarak, sözleşme başlangıcında sistemt oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi, idareye teslim edecek ve sözleşme süresince değiştirilmesi gereken yedek parça fiyatlandırmaları bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Fiyatlar sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçaların fiyatları firmanın gerekçe raporlarına göre, merkez bankası döviz kuru baz alınarak hesaplanacaktır.)

7.   Firma değişmesi gereken parçalar için değiştirilme / yemlenme sebeplerini bildirir; arızalı olduğu tespit edilen parçalar servis tutanağı ile birlikte hastaneye teslim edilir ve sonra bakım anlaşmalı firma tarafından montajı yapılır.

8.   Her türlü periyodik bakım, arızalarını giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde, Mudanya Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az 1 kişi nezaretinde yapılacaktır Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.

9.   Yüklenici firma teknisyeni tarafından, ıkı nüsha olarak doldurulacak Bakım ve Servis Formu, teknisyen ve idare tarafından yetkili kılınan kişi tarafından imzalandıktan sonra birinci nüshası yetkili kılınan kişiye teslim edilecektir.

1° Yüklenici, bakımını yaptığı cihazın durumu hakkında talep edilmesi halinde, ilgililere gerekli her türlü bilgiyi verecektir.

H.                                      Yüklenici, bina sorumlusunun, iki kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu eğitim bir tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı, çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir. Bina sorumlusu, eğitim alan kişilerin dGöisrnBsi halında vpni nnrpulilprp v/ariimûcini

12.                        Bakım sırasında oluşan arızalardan yüklenici firma sorumludur. Bu arızaların giderilmesi için malzeme ve işçilik ücreti ödenmeyecektir.

13.Sisteme yapılan ilavelerde sadece yem bir parça montajı (yeni mahale dedektör eklenmesi, kanal tip dedektör takılması vs.) yapılacaksa firma ayrıca montaj için bir bedel istemeyecek olup: sadece kablolama, paneli dahil yeni sistem kurulumu gibi durumlarda tekrar temin ve montaj bedeli isteyebilecektir. Bunun dışında mevcutta olmayan dedektör ilaveleri basınçlandırma ekipmanlarının montajı vs. durumlarda montaj bedeli talep edilemez.

14.                        Garanti             süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır(işçilik ücreti ödenmez).

15.                          Garanti            süresi ve kapsamı esaslarında olmak üzere, firma tarafından değiştirilen parça en az 2 yıl süre ile garanti edilecek, üretim hatası veya hatalı bakım nedeni ile değiştirilen /yenilenen parçalar için bir ücret ödenmeyecektir Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durması ya da sistemin stabil çalışmaması durumunda arızayı net olarak tespit etmelidir. Arıza tespiti için firma imkanları yeterli değilse firma bunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu hizmet bedelini hastaneden talep edemez Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs. gibi durumlar oluşursa bu tıp durumlarda tüm nakliye masrafları firmaya aittir. Firma her şartta arızayı net olarak tespit edebilmeli, arıza maliyetini çıkarabilmelidır Tespit edilen arızanın giderilmesi ancak sistemin halen çalışmaması durumunda aynı arıza için yapılacak 2. Arıza giderme yönteminden (firmanın önerdiği) de sonuç çıkmaması durumunda sistemin çalışır hale getirilmesi işi parça dahil firmaya ait olacaktır.

16.                              Yüklenici      firma bakım ve onarıma gönderdiği eleman, gerekli teknik bilgiye sahip olacak ve bir belge ile bunu belgeleyecek.

17.Olası arıza durumunda arızalı parça veya ünitenin yüklenicinin göstereceği Tamir ve bakım atölyesine şevki ve revizyonu sonrasında çalışma yerine şevki yüklenicinin sorumluluğundadır.

18.                   Arıza     halinde veya aşınan parçaların değiştirilmesi durumunda çıkan parçalar idareye tutanak veya bakım formu ile teslim edilir.

19.                               Yüklenici      her periyodik bakım hizmeti sonunda yapılan işi, testleri ve ayarlamaları, işveren teknik elemanlarına bizzat göstererek bakım ve servis formlarını ımzalatacaktır. Yüklenici elemanı yazdığı formlarda hangi periyodik bakım olduğunu açıkça belirtecektir

20.                      Gerek  bakım sonrasında gerekse arıza onarımı sonrasında yanlış ve hatalı bağlantılar nedeniyle

Hastanemizde kullanılmakta olan herhangi bir cihazda arıza meydana gelmesi durumunda arızanın

giderilmesi için yapılan masrafların tamamı bir tutanak ile tespit edilerek yüklenici firmadan tahsil edilecektir.

21.                   İdare     yüklenici firmanın teknik personelinin, gerek teknik yetersizliği nedeniyle gerekse uygunsuz tavır ve davranışları nedeniyle değiştirilmesini talep edebilir. Yüklenici firma bu hususta herhangi bir itirazda bulunamaz.

22.                     Firma   bünyesinde en az 1 elektrik mühendisi ve 1 elektrik teknisyeni ( ya da teknikeri ) çalıştırıyor olmalıdır.

23.                      Firma, ışın bir kısmını ya da tamamını alt yükleniciye yaptırmaz ve idarece kabul edilmedikçe bakımı başka firmaya devredemez.

24.            Bu              teknik şartnamede açıkça belirtilmemiş veya hiç konu edilmemiş hususlarda ilgili bakanlıkların Genel Şartnamesi, Özel Şartnameleri ve bu sözleşme konusu ile ilgili ve sözleşmenin imzalanması tarihinde yürürlükte bulunan teknik ve idari tüzük ve yönetmelik hükümleri uygulanacaktır.

8.            BAKIM İŞLEMLERİ ÖZEL TALİMATLAR:

1.     Bakım Sırasında imalatçının işletme ve bakım talimatını inceleyip özel talimatı varsa uygulayınız.

2.     Mekanik bakım sırasında bakıma başlamadan önce işletici personel nezdinde elektrik girişini keserek sistemi devre dışı bırakınız Bakım bitinceye kadar sistemi kimsenin çalıştırmamasını sağlayıcı tedbirleri

3.     Bakım sırasında sağlığınıza (el, göz ve ciğerler)zararlı olabilecek maddelere karşı gerekli tedbirleri alınız. Eldiven gözlük ve gerekiyorsa solunum cihazı kullanınız.

4.     Bakım sırasında çevreye zararlı olabilecek yağ, yakıt, asıtkostik. kirlenmiş sıvı ve zararlı gazlar gibi atılacak maddelerin imhası (yok edilmesi) için gerekli tedbirleri alınız.

5.     Bakım çevrenize gerekli emniyet tedbirleri alınız.

6.     Sistemin bakımını, bağlantılı olduğu diğer ünitelerin bakımı ile müşterek olacak şekilde planlama yapınız.

9.     PERİYODİK BAKIM:

Aşağıda belirtilen konularda gerekli kontroller yapılarak, sistem sürekli çalışır vazıyette tutulacak, bir hata veya yetersizlik varsa bu yetersizliği ve olması gereken değerleri gerekçeleriyle birlikte yüklenici, idareye dilekçe ile bildirmek zorundadır.

1.     Bakım, onarım, test, kontrol ve ayar işlemleri cihazın teknik dokümanlarına ve üretici ayarlarına uygun olarak yapılacaktır.

2.     Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

3.     Bakım, onarım hizmeti sonunda sistemde fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım, onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır,

4.     Bakım kapsamında yapılacak temel işlemler;

a)      İlk önce can güvenliğinin sağlanması ve tüm emniyet tedbirlerinin alınması.

b)      Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması

c)       Klemens kontrollerinin yapılması.

d)      Yangın Söndürme sistemin elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması.

e)      Intellıgent Adresli yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması

f)        Cihaz tipine göre performans testlerinin yapılması (duman dedektörlerinin spreyle alarma geçirilmesi, butonların basılarak alarma geçirilmesi gibi tüm işlemlerin gerçekleştirilmesi)

g)      Klima santralindeki, merdivenlerdeki ve binada bulunan panele bağlı diğer kanal içi dedektörlerin kontrolünün ve temizliğinin yapılması.

h)      Akü bağlantılarının kontrolünün, akü voltajının ölçümlerinin yapılması.

i)        Tuş takımı ve dısplay kontrolünün yapılması.

j) Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması, k) Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi.

I} Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması.

m) Yangın kaçış senaryosu dahilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini.

5.     Yukarıda belirtilen maddelerle ilgili eksiklikler veya arızalar tespit edilirse bu eksiklikler ve arızalar giderilerek sistem çalışır vaziyette getirilecektir

6.     Tum bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde {toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı

arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır

7.     Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra, yangın alarmları verdirilerek cihazların ıç ve dış bakımları son bir kez kontrol edilecek.

8.        Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl J/azılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üstJsürüm yazılım

yüklenecektir Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir. (Yazılım şifrelen ve kodları hastane idaresine verilecektir,)

10.  FİRMANIN SORUMLU OLMAYACAĞI KONULAR:

Deprem, yangın, sel gibi mücbir sebeplerden dolayı meydana gelecek arızalardan firma sorumlu olmayacaktır.

11.  İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:

Firma: iş mahallinde. ış güvenliği tedbirlerim almak zorundadır. Yüklenici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerim işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.

12.  YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER

1.    24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail. vb. iletişim adresi.

2.     Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi} idareye verecektir

3.     Firma. Mudanya Devlet Hastanesindeki mevcut, Adresli Yangın Alarm Sıstemlerı(Alfamax) cihazlarının, bakım ve onarım işlerini yapabileceğine dair Teknik Servis Yetki Belgesine sahip olmalıdır ve belgenin aslını ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ile birlikte idareye sunmalıdır.

4.     Firma, yapılacak iş konusunda en az 2 yıldır faaliyet gösteriyor olmalı ve idareye belgelemelidir,

5.    Yedek parça taahhütnamesi

6.    Yedek parça fiyat !istesi(Sözleşme süresince geçerli olacak).

7.     Yüklenici firma, hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

8.     Yüklenici firma, TSE Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır ve belgenin aslım ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ile birlikte idareye sunmalıdır.

13.  SORUMLULUK:

Yüklenici yukarıdaki cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım onarım veya sonucunda meydana gelebilecek kaza, zarar ve ziyandan sorumludur

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)