İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

1 Kalem Çatı Tipi Fan

İhale No 1116843
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
İdare Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 13 Haziran 2016
İhale Tarihi 15 Haziran 2016 13:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Metin Kutusu: Sayı: 75990205-869 - 216 Konu: Hizmet/Malzeme AlımıKırşehir

07.06.2016

TEKLİF MEKTUBUDUR

 

 

 

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878 -1879 -1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOT:Teklif mektupları en geç 4^../.Q&./2016-Saat:

Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

Marka

MİKTARI

1

 

Hastanemiz Poliklinik Bay ve Bayan WC lerin 2800 M3/h Kapasiteli Çatı Tipi Fan İle Redüksiyon Parçalarının Değiştirilmesi İşi (Montaj Dahil)

 

2

Adet

 

 

TOPLAM =

 

               

 

Eki: 1 Adet Teknik Rapor DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-           Teklif                     verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-             Silinti,                  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerienirmeye alınmayacaktır.

4- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-            Teklif                    Edilen Tıbbi Malzeme, ilaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                 lstekliler          listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                      Sözkonusu  alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                     Firmaların    sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                    İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-            S.U.T.                Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                        Uhtesinde    Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-           Alım                   uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAMENİN TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ. İMZA VE KAŞE :

TEKNİK RAPOR

AEÜ-EAH’nin 13.05.2016 tarih ve 1196 sayılı yazısı ile hastanemizin acil servis bekleme alanı ile poliklinik bay ve bayan wc’lerinde oluşan kötü kokuların izolesi amacıyla havalandırma sisteminin güçlendirilmesi istenilmiştir.

Bahse konu mahallerde yapılan incelemede:

Acil Servis bekleme salonunda bay ve bayan wc olarak kullanılan alanlarda;

1-     2 adet alaturka, 2 adet alafranga (klozet) tuvalet taşı kullanıldığı,

2-     wc pis su bağlantı havalandırma borusunun 0100 olarak teras kata kadar çıktığı.

3-     Ekte resimlerde görüldüğü üzere wc’lerde bulunan yer süzgeçlerinin S bağlantı parçalarının bulunmadığı veya çok kirli oldukları,

4-     Wc aspiratörü olarak kullanılan gemici tip anemostatlardan projede öngörülen emiş miktarından (100m3/h) en az 2 kat daha fazla egzost emişi yapıldığı,

görülmüştür.

Poliklinik bay ve bayan wc olarak kullanılan alanlarda;

1-     Zemin, 1. Ve 2. Kattaki her bay ve bayan wc’lerde 2 adet alaturka, 2 adet alafranga (klozet) tuvalet taşı kullanıldığı,

2-     wc pis su bağlantı havalandırma borusunun 0100 olarak teras kata kadar çıktığı.

3-     Ekte resimlerde görüldüğü üzere wc’lerde bulunan yer süzgeçlerinin S bağlantı parçalarının bulunmadığı veya çok kirli oldukları,

4-     Wc aspiratörü olarak kullanılan gemici tip anemostatlardan projede öngörülen emiş miktarından (100m3/h) egzost emişi yapamadığı,

görülmüştür.

SONUÇ VE ÖNERİ:

1-     Çok yoğun olarak kullanılan acil ve poliklinik wc’lerinin yer süzgeci. wc iaşlan ve genel temizliklerinin daha sık ve etkin yapılması gerektiği,

2-     Acil servis bekleme salonu wc’lerinin egzost emiş aspiratörünün (ASP-2) etkin ve yeterli miktarda hava emişi yaptığından kapasite artırımına gerek olmadığı,

3-     Poliklinik bay ve bayan wc’lerinin egzost emiş aspiratörlerinin (ASP-3 ve ASP-4) münferit olarak projelendirildiği ve bu amaçla 2 adet SYSTEM AİR marka TFSR315L model çatı tipi fan kullanıldığı, ancak projede belirtilen gemici tip anemostatlardan 100 m3/h emiş yapılamadığından (yaklaşık 30-40 mJ/h dolayında olduğundan) emiş aspirasyon kapasitesinin arttırılması gerektiği, bu amaçla söz konusu wc mahallerinin aspiratörlerinin 2800 m3/h kapasiteli DHS355DV tip 2 adet çatı tipi aspiratör ve bağlantı redüksiyonlannın değiştirilmesi gerektiği, mütalaa edilmiştir.

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)