İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

1 Kalem Analiz Yaptırılacaktır Ouap(f)-2015/31 Doç.dr.nil Küçük

İhale No 1123329
Sektör Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
İdare Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi ( Uludağ Üniversitesi BAP )
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 23 Haziran 2016
İhale Tarihi 24 Haziran 2016 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

1 kalem analiz yaptırılacaktır. OUAP(F)-2015/31 Doç.Dr.Nil KÜÇÜK
Son Geçerlilik Tarihi 24-06-2016 Ekleyen Mehmet ÇAVUNDUR
Son Geçerlilik Saati 17:00 Tarih 22-06-2016
Duyuru Detayı

1 kalem analiz yaptırılacaktır. OUAP(F)-2015/31 Doç.Dr.Nil KÜÇÜK

 

 

 

DOĞRU LOGO 2

Satınalan Birimi

Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü

Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi

Talep Eden Birim

Fen Edebiyat Fakültesi

Proje Numarası

OUAP(F)-2015/31

0224 294 17 05

Proje Yürütücüsü

Doç.Dr.Nil KÜÇÜK

Satınalma Usulü

Doğrudan Temin

Satınalma Memuru

 

Zeynep TOKMAK KOÇ

Tel : 0224 294 00 98

Fax: 0224 294 02 55

E-mail:bilimar10@uludag.edu.tr.

         

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Mal/Hizmet Özellikleri

Miktarı

1

Hizmet Alımı

 

1 kalem

 

 

 

 

 

OUAP(F)-2015/31 no.lu araştırma projesinin ihtiyacı olan mal ve malzemeler aşağıda belirtilen şartlar dahilinde alımı yapılacaktır.

 

1-   Teklifler 24/06/2016 tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi Satın alma Bölümüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. Teklifin fax veya elektronik posta adresine gönderilmesi halinde; teklif mektubunun kaşeli ve ıslak imzalı aslı da kapalı zarf ile gönderilecektir.

2-   Teklif mektubuna ve zarfının üzerine proje numarası yazılmalıdır.

3-   Kısmi teklif verilebilir. Alternatif teklif verilmeyecektir.

4-   Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.

5-   Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. KDV oranları ilgili yere yazılmalıdır.

6-   Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)

7-   Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir. Teklif verilmeyen ürünlerin karşılığına “Teklif veremiyoruz” ibaresi yazılacaktır.

8-   Teklif edilen malın istenilen şartlarla uygunluğunu teyit etmek amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalog ve idarece hazırlanan teknik şartnamenin tüm maddelerin karşısına teknik şartnameye cevaplar. (Teklif edilen malın markası, modeli ve menşei ülkesi ayrıntılı olarak yazılacaktır.)

9-   Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurularak verilmesi gerekmektedir.       

 

Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü – Bilimsel araştırma Projeleri Birimi

 Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA

 Tel     :  (0224) 294 00 98

                 Fax    : (0224) 294 02 55

TEKLİF MEKTUBU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİNE

 

                                                                                                                       Tarih: …./…./2015

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

 

Firma Adı

 

Açık Tebligat Adresi

 

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

 

Telefon ve Fax Numarası

 

Elektronik Posta Adresi                             

 

 

Teklife İlişkin Proje Numarası:

OUAP(F)-2015/31

 

Sıra No

 

Mal/Hizmet Cinsi

Miktarı

Birim Fiyatı

Toplam

KDV Oranı

1-

 

Dy katkılı çinko borat örnekler

11 adet

 

 

%......

 

 

KDV’siz Genel Toplam (TL)

 

 

1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.

2-Teklifimiz  …./…./2015  tarihine  kadar geçerlidir.

3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal ve malzemelerin garanti kapsamında olduğunu taahhüt ediyorum.

5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını:

 

¨  Kabul ediyorum.

¨  Kabul etmiyorum.

   

 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

 Adı ve Soyadı:

 İmzası           :

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)