İhale No | 2021/674919 |
Sektör | Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı |
İdare | DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DHMİ) SATIN ALMA VE İKMAL DAİRESİ BAŞKANLIĞI |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 2 Kasım 2021 |
İhale Tarihi | 2 Aralık 2021 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (DHMİ)
1 Adet Amfibi Kurtarma Aracı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2021/674919 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (DHMİ) |
b) Adresi | : | EMNİYET MAHALLESİ MEVLANA BULVARI (KONYA YOLU ÜZERİ) NO: 32 06560 YENİMAHALLE/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 0 (312) 204 20 00- 204 2340- 204 2341- 204 2348 - 0 (312) 212 8158 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 1 Adet Amfibi Kurtarma Aracı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 Adet Amfibi Kurtarma Aracı /Mal Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | 1 Adet Amfibi Kurtarma Aracı Muğla Milas-Bodrum Havalimanına teslim edilecektir. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak tebligatın tarihi işe başlama tarihidir. Yüklenicinin yerli/yabancı olması durumunda; Yüklenici, sipariş edilmiş malzemeyi sözleşmenin tebliğini müteakip en fazla 330 (Üçyüzotuz) takvim günü içerisinde (teklifte belirtilen sürenin daha az olması halinde teklifteki süre dikkate alınacaktır.) tek partide teslim etmiş olacaktır. Yüklenicinin yabancı olması halinde; Sözleşme kapsamı tüm malzemelerin tesliminde "TERMİNALDE TESLİM/ DELIVERED AT TERMINAL (DAT)" esasları uygulanacaktır. Ordino bedelinin ödenerek ordinonun alınması, gümrük formalitelerinin yerine getirilmesi ve ardiye ücretinin ödenmesi yükleniciye ait olup, yüklenici faturaları kendisi/temsilcisi adına düzenlettirecektir. Yüklenici ithal için gerekli izinleri DHMİ adına alacaktır. Bu iş için yatırılması gereken bedeller yüklenici tarafından ödenecektir. İthal için gerekli izin başvurularında DHMİ’nin başvurusunun zorunlu olduğu hallerde ise DHMİ izin belgelerini temin edecektir. DHMİ Gümrükleme hizmeti için yüklenici tarafından talep edilecek yetki ve izin belgelerini, sevk vesaiklerinin bankadan alınmasını müteakip (sevk vesaikinin verilmesinin beklenilmemesi durumunda da her türlü sorumluluk (maddi sorumluluk ve masraflar da dahil) ait olmak üzere) en geç 3 iş günü içinde hazırlayarak yükleniciye verecektir. Gümrük Müdürlüklerine İthalat için ödenmesi gereken vergi resim ve harçlar DHMİ sorumluluğundadır. Bu amaçla yüklenici, gümrükleme işlemleri sırasında yetki verilen Gümrük Müşavirliği tarafından doldurulan Gümrük Giriş Beyannamesini; tescil edilmeden önce DHMİ’ye kontrol amacıyla sunacak ve Kuruluşun onayını aldıktan sonra Giriş Beyannamesi muayene memuru tarafından kapatılacaktır.(Bu işlemin yerine getirilmemesi durumunda sonucundan doğacak her türlü sorumluluk (maddi sorumluluk dahil yükleniciye ait olacaktır.) Yüklenici Gümrük Mal Saymanlığına ödenecek bedeli, Gümrük Beyannamesinin bir suretini de ekleyerek yazılı olarak DHMİ’ye bildirecektir. DHMİ bu vergi, resim ve harçları ödemek için bildirim tarihinden itibaren en geç 5 iş günü içinde bir eleman görevlendirecektir. Ancak, Yüklenici bu bedelleri ödeyip fiili ithali gerçekleştirebilir. Akreditif kapsamındaki malzemenin fiili ithali Ankara/İstanbul Gümrük Müdürlüğünden yapılacaktır. Yüklenici ihale konusu malı ithal ederek kabule hazır hale getirilmesine kadar geçecek sürede ambalajlanmalarından yüklenmelerinden, taşınmalarından, teslim alınmalarından, depolanmalarından, boşaltılmalarından, korunmalarından sorumludur. Yüklenici kabule hazır olduğunda bu durumu bir yazı ile İdareye bildirecektir. Bu tarih iş bitim tarihi olarak alınacaktır. Kabul tarihinden 2 yıl sonra yüklenicinin garanti süresi sona erer. Kabule kadar yüklenicinin hatasından kaynaklanan eksik, arızalı ve hasarlı malzemelere ilişkin her türlü masraf kendisine ait olmak üzere yüklenici tarafından karşılanacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | İdare tarafından yapılacak tebligatın tarihi işe başlama tarihidir. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 02.12.2021 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | DHMİ Genel Müdürlüğü binası içerisinde bulunan Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler. |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler. İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir. -İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, -İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite raporu, -İsteklinin adına veya unvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi, -İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler, |
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İstekliler, teklif ettikleri aracın motor, şasi ve aktarma organlarının "TÜRKİYE'DE BAKIM VE ONARIM" servisi olduğunu belgeleyecek ve bu servislerin adresi bir liste halinde teklifle birlikte verecektir. |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
1- Teknik Doküman Teklif edilen araç, malzeme ve ekipmanlara ait teknik özellik ve kriterlerin belirtildiği, teknik şartnamenin ilgili maddeleriyle ilgili teknik dokümanlar ve detaylı teknik bilgiler ile ayrıca istekli tarafından gerekli görülen ilave bilgiler teklifle birlikte verilecektir. 2- Teknik Şartnameye Cevaplar Teklifte teknik şartnameye sırası ile cevap verilecektir. Teknik şartnameye verilen cevaplar açık ve net bir şekilde katalog, broşür, vb. dokümanlarla desteklenmek suretiyle ayrıntılı olarak açıklanacaktır. Açıklamalarla birlikte sunulan katalog, broşür, vb. dokümanlar teknik şartnamenin ilgili maddeleri referans gösterilmek suretiyle verilecektir. 3- Fiyatlı 10 Yıllık Yedek Malzeme Listesi: İstekliler sözleşme kapsamında satın alınan malzemeye ait yedek parçaları en az 10 yıl süreyle temin edecek ve bu süre içerisinde geçerli olacak birim fiyatlı yedek parça listelerini teklifle birlikte vereceklerdir. (isteklinin yabancı olması durumunda verilen fiyat DAT teslim fiyatı olacaktır.) İdare malzemeyi listede belirtilen fiyatlardan alıp almamakta serbesttir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Bu ihalede benzer iş olarak "Kurtarma ve Yangın Söndürme Aracı ve/veya İtfaiye Aracı" nın kabul edilmesi.. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Amfibi Kurtarma Aracı | 1 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)