ŞİRKETİMİZ İHTİYACI 1-4 ÜNİTELERE AİT DEĞİRMEN ROTORUNUN İMALATI VE MİLİNİN ONARIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR.
SEAŞ SOMA ELEKTRİK ÜRETİM VE TİCARET A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN
SEAŞ Genel Müdürlüğü Değirmen Bakım Servisindeki 1.-4. Ünitelerin değirmenlerinde kullanılmak üzere teknik şartname ve teknik resimde belirtilen esaslar dâhilinde rotor imalatı ve rotor milinin onarımı yapılıp teslimi işidir.
1-İdarenin
a) Adresi : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
SOMA/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 236 613 19 83--612 84 49-613 26 27
c) Elektronik Posta Adresi : ticaret@seas.gov.tr
2-İhale Konusu İşin: :
Niteliği, Türü ve Miktarı : 1.-4. Ünitelerin değirmenlerinde kullanılmak üzere teknik şartname ve teknik resimde belirtilen esaslar dahilinde rotor imalatı ve rotor milinin onarımı yapılıp teslim işidir. 2 Adet
a) Yapılacağı Yer : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
b) İşin Süresi : Sözleşmenin imzalandığı tarihe müteakip 60 (Altmış)
takvim gününde teslim edilecektir.
c) Dosya No : OA SEAS 13/46 2013/49371
3-İhalenin
a)Yapılacağı Yer : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
Toplantı Salonu
b) Tarihi ve Saati : 20.05.2013 Pazartesi günü saat 15:00
c) Teslim Yeri : SEAŞ ambarı.
4- İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görüle bilir ve 50,00 TL Karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların İhale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı hariç 50,00 TL doküman bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ya da kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5- Teklifler 20.05.2013 Pazartesi saat 15:00’a kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu tutulamaz.
6- İstekliler Tekliflerini birim bedel TL. üzerinden vereceklerdir. (TL./Adet). İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye Birim fiyat üzerinden Birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.
7- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
8- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale taahhüdünden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır.
8.1. Bu ihale kısmi teklif verilmeyecektir.Toplam bedel üzerinden değerlendirme yapılacaktır.
8.2. Bu ihaleye alternatif teklif verilemez.
8.3. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.
9- 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna olarak belirtilen bu mal alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Satın alma ve İhale Yönetmeliğine Göre yapılacaktır.
S E A Ş
Soma Elk.Üretim ve Tic.A.Ş Genel Müdürlüğü