İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1018917 - 01/10/2024-30/09/2025 Tarihleri Arasındagaziemir Belediyesi Sınırları İçerisinde Yaşayan Vatandaşlara; Yenidoğan Hizmetleri, Evde Bakım Hizmetleri, Hasta Nakil Ambulansı İle Halk Sağlığı Hizmetlerinin Sunulması

İhale No 2024/1018917
Sektör Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
İdare GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 7 Ağustos 2024
İhale Tarihi 29 Ağustos 2024 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

EVDE BAKIM HİZMETİ ALINACAKTIR

GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU

01/10/2024-30/09/2025 TARİHLERİ ARASINDAGAZİEMİR BELEDİYESİ SINIRLARI İÇERİSİNDE YAŞAYAN VATANDAŞLARA; YENİDOĞAN HİZMETLERİ, EVDE BAKIM HİZMETLERİ, HASTA NAKİL AMBULANSI İLE HALK SAĞLIĞI HİZMETLERİNİN SUNULMASI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1018917
1-İdarenin
a) Adı : GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU
b) Adresi : GAZI MAHALLESI ÖNDER CADDESI 41 35410 . GAZİEMİR/İZMİR
c) Telefon ve faks numarası : 2329990251 - 2322522566
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : 01/10/2024-30/09/2025 TARİHLERİ ARASINDAGAZİEMİR BELEDİYESİ SINIRLARI İÇERİSİNDE YAŞAYAN VATANDAŞLARA; YENİDOĞAN HİZMETLERİ, EVDE BAKIM HİZMETLERİ, HASTA NAKİL AMBULANSI İLE HALK SAĞLIĞI HİZMETLERİNİN SUNULMASI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 01/10/2024 - 30/09/2025 TARİHLERİ ARASINDA GAZİEMİR BELEDİYESİ SINIRLARI İÇERİSİNDE YAŞAYAN VATANDAŞLARA; YENİDOĞAN HİZMETLERİ, EVDE BAKIM HİZMETLERİ, HASTA NAKİL AMBULANSI İLE HALK SAĞLIĞI HİZMETLERİNİN SUNULMASI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : İZMİR İLİ SINIRLARI DAHİLİNDE
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.10.2024, işin bitiş tarihi 30.09.2025
d) İşe başlama tarihi : 01.10.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 29.08.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ İHALE BİRİMİ


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler, Ambulans Servis Uygunluk Belgesi
Evde Bakım Hizmeti Uygunluk Belgesi

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ya da Özel Sektörde Gerçekleştirilmiş

1- Evde Bakım Hizmetleri ve Hasta Nakil Ambulansı Hizmetleri

2- Hasta Nakil Ambulansı Hizmetleri

3- Evde Bakım Hizmetleri

birlikte veya ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmeti (18 Personel İçin) 12 ay
Fizyoterapist Personel Ücreti Fazla Mesai 10 saat
ATT / Paramedik Personel Ücreti Fazla Mesai 150 saat
Hemşire Personel Ücreti Fazla Mesai 50 saat
Ebe Personel Ücreti Fazla Mesai 30 saat
Ambulans Şoförü Personel Ücreti Fazla Mesai 100 saat
Binek Araç Şoförü Personel Ücreti Fazla Mesai 100 saat
Hasta Bakım Personeli (Hasta Bakıcı) Ücreti Fazla Mesai 10 saat
Temizlik Personel Ücreti Fazla Mesai 10 saat
Ambulans Şoförü Personel Ücreti Hafta Tatili Fazla Mesai 25 gün
ATT / Paramedik Personel Ücreti Hafta Tatili Fazla Mesai 25 gün
Hemşire Personel Ücreti Hafta Tatili Fazla Mesai 25 gün
Binek Araç Şoförü Personel Ücreti Hafta Tatili Fazla Mesai 10 gün
Ambulans Şoförü Personel Ücreti Hafta Tatili Fazla Mesai 5 gün
ATT / Paramedik Personel Ücreti Resmi Tatil Fazla Mesai 5 gün
Hemşire Personel Ücreti Resmi Tatil Fazla Mesai 5 gün
Binek Araç Şoförü Personel Ücreti Resmi Tatil Fazla Mesai 5 gün
Hasta Bakım Personeli(Hasta Bakıcı) Ücreti Resmi Tatil Fazla Mesai 5 gün
Hasta Nakil Ambulansı Günlük Kira Bedeli ( 2 Adet) 280 gün
Binek Araç Günlük Kira Bedeli(4 Adet) 280 gün
Acil Yardım Ambulansı(Organizasyon)(1Adet) 100 saat
Tişört (Kışlık) 40 adet
Tişört (Yazlık) 45 adet
Pantolon(Yazlık-Kışlık) 35 adet
Polar 22 adet
Hemşire Forması(Kışlık) 24 adet
Hemşire Forması(Yazlık) 32 adet
Doktor Önlüğü 1 adet
Montgomer 22 adet
İşçi Ayakkabısı 10 adet
Terlik (1Çift) 10 adet
Boş Plastik Sprey Kutu 50 adet
Rulo Sargı Bezi 500 adet
Rulo Sargı Bezi 20 adet
Steril Spanç 1.000 kutu
Şampuanlı Saç Bonesi 500 adet
Elastik Bandaj 20 adet
Galoş 250 paket
Enjektör 3.000 adet
El Dezenfektanı 150 adet
Non Steril Eldiven (S) 800 kutu
Non Steril Eldiven (M) 400 kutu
Non Steril Eldiven (L) 300 kutu
Steril Eldiven 50 adet
Maske 500 kutu
Bistüri 5 kutu
Lanset 3 kutu
Hasta Yıkama Havlusu 400 adet
Islak Mendil 350 paket
Ultrason Jeli 10 adet
Elastik Fiksasyon Bandaj 10 adet
Kinesiotape Bant 50 adet
Yüzey Dezenfektanı 20 litre
Tens Cihazı Elektrodu 100 paket
Egzersiz Bandı Rulosu 2 adet
Nekrotik Doku Temizleyici Hidrojel 30 adet
Hidrokolloid Yara Bakım Örtüsü 10 adet
Pu Köpük Yara Örtüsü 100 adet
Pu Köpük Yara Örtüsü 50 adet
Gümüşlü Tül Yara Örtüsü 100 adet
Transparan Pedli Film Yara Örtüsü 200 adet
Krem 70 adet
Steril Emici Yara Pedi 150 adet
Steril Emici Yara Pedi 50 adet
Parafinli Tül Yara Örtüsü 50 adet
Elastik Sabitleme Bandı 100 adet
Yara Bakım Solüsyonu 100 adet
Otolitik Depritman Pedi 50 adet
Ca Arjinat 100 adet
Lenf Ödem Bandajı 5 adet
Atravmatik Yapışkan Sökücü Sprey 50 adet
Yara Bakım Tozu 100 adet
Ampul 15 adet
Merhem 600 adet
Üre Lipo Emülsiyon %4 100 adet
Merhem 40 g 300 adet
Solüsyon 50 adet
Krem 300 adet
Tablet 15 kutu
Jel 10 adet
Soğutucu Sprey 10 adet
Ampul 50 adet
Krem 50 adet
Yara Örtüsü 200 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)