İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/239118 - 01-07-2019/31-12-2020 Yılları Arasında Gaziemir Belediyesi Sınırları İçerisinde Yaşayan Vatandaşlara; Yenidoğan Bakımı, Evde Bakım Hizmetleri, Hasta Nakil Ambulansı Ve Sosyal Alarm Hizmeti İle Halk Sağlığı Hizmetleri

İhale No 2019/239118
Sektör Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
İdare GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 20 Mayıs 2019
İhale Tarihi 17 Haziran 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SAĞLIK HİZMETLERİ ALINACAKTIR

GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU

01-07-2019/31-12-2020 Yılları Arasında Gaziemir Belediyesi Sınırları İçerisinde Yaşayan Vatandaşlara; Yenidoğan Bakımı, Evde Bakım Hizmetleri, Hasta Nakil Ambulansı Ve Sosyal Alarm Hizmeti İle Halk Sağlığı Hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/239118

1-İdarenin

a) Adresi : GAZI MAHALLESI ÖNDER CADDESI 41 35410 . GAZİEMİR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2329990251 - 2322522566
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@gaziemir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 32 personel ,3 hasta nakil ambulansı 1 asansörlü engelli aracı,6 binek araç,1 acil yardım ambulansı , yara bakım-ilaç-sarf malzemeleri giderleri, 250 adet Sosyal Alarm Butonu, 50 adet Düşme Dedektörü,Kuaförlük/Berberlik Hizmetleri.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Gaziemir Belediyesi Sınırları Dahilinde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.07.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Önder caddesi No: 41 Gaziemir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü./İHALE BİRİMİ
b) Tarihi ve saati : 17.06.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İsteklilerin kendi malı olan, makine tesis ve ekipmanı; fatura yada demirbaş veya amortisman defterine kayıtlı olduğuna dair noter onaylı tespit tutanağı veya yeminli mali müşavir yada serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilecektir. Finansal kiralama yolu ile kendi malı olma şartını sağlayacak isteklilerin Hizmet İhaleleri Uygulama Yönetmeliğindeki şartları ve belgeleri sağlaması zorunlu olup bu belgelerin İhale dosyası içerisinde İhale Komisyonuna sunulması gerekmektedir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
CİNSİ ADEDİ YAŞI KAPASİTESİ KENDİ MALI
Hasta nakil ambulansı 3

2017 model yılı ve üzeri

Teknik şartnamede belirtilen özelliklerde 2
Binek araç 6

2017 model yılı ve üzeri

Teknik şartnamede belirtilen özelliklerde 1

İsteklilerin kendi malı olan, makine tesis ve ekipmanı; fatura yada demirbaş veya amortisman defterine kayıtlı olduğuna dair noter onaylı tespit tutanağı veya yeminli mali müşavir yada serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilecektir. Finansal kiralama yolu ile kendi malı olma şartını sağlayacak isteklilerin Hizmet İhaleleri Uygulama Yönetmeliğindeki şartları ve belgeleri sağlaması zorunlu olup bu belgelerin İhale dosyası içerisinde İhale Komisyonuna sunulması gerekmektedir.

 

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu yada Özel sektörde gerçekleştirilmiş her türlü Ambulans temini işleri ile Evde Bakım veya hasta bakım işlerinin bir bütün olarak yapıldığı işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Önder caddesi No: 41 Gaziemir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü./İHALE BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Önder caddesi No: 41 Gaziemir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü./İHALE BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Hasta Bakım Personeli (Hasta Bakıcı)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 7 18 Ay
ATT/Paramedik personel (Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 4 18 Ay
Ebe-Hemşire personel(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 5 18 Ay
Binek Araç Şoförü (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 6 18 Ay
Ambulans Şoförü(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 4 18 Ay
Büro personeli(Brüt asgari ücretin %95 fazlası) 1 18 Ay
Hekim (uzman) (Brüt asgari ücretin %500 fazlası) 1 18 Ay
Psikolog(Brüt asgari ücretin %185 fazlası) 1 18 Ay
Fizyoterapist(Brüt asgari ücretin %185 fazlası) 1 18 Ay
Temizlik Personeli(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 2 18 Ay
Evde bakım ve hasta takip personel ücreti FAZLA MESAİ 378 saat
ATT/PARAMEDİK personel ücreti FAZLA MESAİ 504 saat
EBE ve Hemşire personel ücreti FAZLA MESAİ 270 saat
Binek Araç Şoförü FAZLA MESAİ 324 saat
Ambulans Şoförü FAZLA MESAİ 504 saat
Hekim (uzman)FAZLA MESAİ 36 saat
Psikolog ücreti FAZLA MESAİ 18 saat
Fizyoterapist ücreti FAZLA MESAİ 18 saat
Temizlik Personeli ücreti FAZLA MESAİ 144 saat
Evde bakım ve hasta takip personel ücreti GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ (2 kişi) 10 gün
ATT/PARAMEDİK personel ücreti GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ(2 kişi) 20 gün
EBE ve Hemşire personel ücreti GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ (2 kişi) 10 gün
Binek Araç Şoförü GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ (2 kişi) 10 gün
Ambulans Şoförü GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ (2 kişi) 20 gün
Hasta Nakil Ambulansı Günlük Kira Bedeli 1.132,5 gün
Asansörlü Engelli Aracı Günlük Kira Bedeli 377,5 gün
Binek Araç Günlük Kira Bedeli 2.265 gün
Binek Araç akaryakıt Gideri 114.000 kilometre
Hasta Nakil Ambulansı Akaryakıt Gideri 114.000 kilometre
Engelli Aracı Akaryakıt Gideri 38.000 kilometre
Acil Yardım Ambulansı (Organizasyon) 200 saat
Hasta Nakil Ambulansı FAZLA MESAİ 378 saat
Asansörlü Engelli Aracı FAZLA MESAİ 126 saat
Binek araç FAZLA MESAİ 540 saat
Kadın Saç Kesimi 90 kişi
Erkek Saç Kesimi 90 kişi
Erkek Sakal Traşı 90 kişi
Erkek Saç Yıkama 90 kişi
Sosyal Alarm Butonu (550gün X 250 adet) 137.500 gün
Düşme Dedektörü (550gün X 50 adet) 27.500 gün
DOKTOR ÖNLÜĞÜ (YAZLIK) 6 adet
DOKTOR ÖNLÜĞÜ (KIŞLIK) 6 adet
TİŞÖRT (YAZLIK) 24 adet
TİŞÖRT (KIŞLIK) 24 adet
PANTOLON (YAZLIK-KIŞLIK) 24 adet
POLAR 22 adet
HEMŞİRE FORMASI (YAZLIK) 56 adet
HEMŞİRE FORMASI (KIŞLIK) 56 adet
TERLİK (1 ÇİFT) 15 adet
YAĞMURLUK 29 adet
TIBBİ ATIK KOVASI 15 adet
MAVİ BRANÜL 150 adet
SARI BRANÜL 150 adet
BOŞ PLASTİK SPREY KUTU 40 adet
GLUKOZ ÖLÇÜM STRİBİ 20 kutu
10CMX2M RULO SARGI BEZİ 3.000 adet
20CMX100 M RULO SARGI BEZİ 7 adet
STERİL SPANÇ 3.000 kutu
PAMUK 15 kilogram
ŞAMPUANLI SAÇ BONESİ 150 adet
16 NUMARA FOLEY SONDA 3 adet
18 NUMARA SİLİKONLU SONDA 80 adet
16 NUMARALI SİLİKONLU SONDA 80 adet
20 NUMARALI SİLİKONLU SONDA 80 adet
ELASTİK BANDAJ 80 adet
GALOŞ 150.000 adet
50CC ENJEKTÖR 10 adet
5CC ENJEKTÖR 2.000 adet
10CC ENJEKTÖR 1.500 adet
EL DEZENFEKTANI 30 adet
SMALL NON STERİL ELDİVEN 350 kutu
MEDİUM NON STERİL ELDİVEN 200 kutu
LARGE NON STERİL ELDİVEN 170 kutu
8,5 NUMARALI STERİL ELDİVEN 100 adet
7 NUMARALI STERİL ELDİVEN 100 adet
MASKE 40 kutu
BİSTÜRİ 15 kutu
SİYAH ENJEKTÖR UCU 600 adet
YEŞİL ENJEKTÖR UCU 250 adet
ENJEKSİYON BANDI 500 adet
LANSET 500 adet
BEZ FLASTER 2 adet
HASTA YIKAMA HAVLUSU 300 adet
CİLT BAKIM MENDİLİ 300 adet
KORUYUCU GÖZLÜK 2 adet
ULTRASON JELİ 15 adet
ELASTİK FİKSASYON BANDAJ 60 adet
TIBBİ ATIK POŞETİ 50 adet
ALÇI ALTI PAMUĞU 80 adet
KİNESİOTAPE BANT 80 adet
TENS CİHAZI ELEKTRODU 600 paket
EGZERSİZ BANDI 8 adet
NEKROTİK DOKU TEMİZLEYİCİ HİDROJEL 50 adet
10x10 HIDROKOLLOID YARA BAKIM ÖRTÜSÜ 250 adet
15x15 HIDROKOLLOID YARA BAKIM ÖRTÜSÜ 250 adet
SACRAL PU KÖPÜK YARA ÖRTÜSÜ 500 adet
10x10 PU KÖPÜK YARA ÖRTÜSÜ 1.000 adet
10x20 PU KÖPÜK YARA ÖRTÜSÜ 800 adet
15x20 PU KÖPÜK YARA ÖRTÜSÜ 300 adet
GÜMÜŞLÜ TÜL YARA ÖRTÜSÜ 500 adet
TRANSPARAN PEDLİ FİLM YARA ÖRTÜSÜ 3.000 adet
BARİYER KREM 150 adet
9X9 STERİL EMİCİ YARA PEDİ 800 adet
15X25 STERİL EMİCİ YARA PEDİ 800 adet
PARAFİNLİ TÜL YARA ÖRTÜSÜ 800 adet
ELASTİK SABİTLEME BANDI 800 adet
YARA BAKIM SOLÜSYONU 250 adet
4x7 OTOLİTİK DEPRİTMAN PEDİ 300 adet
7,5x7,5 OTOLİTİK DEPRİTMAN PEDİ 300 adet
CA ARJİNAT 600 adet
YARA TEMİZLEME PEDİ 10 adet
LENF ÖDEM BANDAJI 15 adet
YAPIŞMAZ HEEL POLİÜRETAN STERİL PANSUMAN 150 adet
YAPIŞMAZ HEEL Ag POLİÜRETAN STERİL PANSUMAN 100 adet
YARA BAKIM TOZU 150 adet
ANTİMİKROBİYAL HİDROBALANS YARA ÖRTÜSÜ 100 adet
MERHEM ve KREM 1.000 adet
KREM 1.000 adet
ÜRE LİPO EMÜLSİYON %4 150 adet
%5 DEXTROZ 20 adet
AMPUL 10 kutu
MERHEM 40g 800 adet
%5 ALKOL 20 litre
POMAD 80 adet
AMPUL 25 adet
SOLÜSYON 25 adet
AMPUL 3 kutu
KREM 800 adet
İZOTONİK 150 adet
LAKTATLI RİNGER 15 adet
AMPUL 15 kutu
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)